X-factor

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik wil Dr Phil niet vrijpleiten -- ik weet dat dit uitzending heel veel stof in T-kringen heeft doen opwaaien toen het in Amerika werd uitgezonden --

Maar ook heb ik Dr Phil weleens zeer begripvol zien uiten over transseksuelen EN over travestieten

Het is voor mij een vraagteken wat hem bezielt -- waarschijnlijk is het alleen de kijkcijfers

Het is erg oppervlakkig allemaal; jammer dat mensen er zo veel waarde aan hechten

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

En die dr Phil had mannen in zijn uitzending die over hun tv zijn praatten, met hun vrouw erbij voor het oog van pak em beet, 300 miljoen amerikanen?? I find that hard to believe.......nederlandse -gebonden- (hetero) tv's moet je al met een lantaarntje zoeken voor een tv uitzending, laat staan amerikaanse...het kan hun (letterlijk) de kop kosten namelijk.

Groetjes Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mila schreef:
nederlandse -gebonden- (hetero) tv's moet je al met een lantaarntje zoeken voor een tv uitzending
Vandaar dat we worden overspoeld door exhibitionistische ´foute´ travestieten?

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

mila schreef:En die dr Phil had mannen in zijn uitzending die over hun tv zijn praatten, met hun vrouw erbij voor het oog van pak em beet, 300 miljoen amerikanen?? I find that hard to believe.......nederlandse -gebonden- (hetero) tv's moet je al met een lantaarntje zoeken voor een tv uitzending, laat staan amerikaanse...het kan hun (letterlijk) de kop kosten namelijk.
Het zou dus dan wel meevallen daar in Amerika als men dat dus wel durft en hier niet
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Lisa met een S schreef:Ik wil Dr Phil niet vrijpleiten -- ik weet dat dit uitzending heel veel stof in T-kringen heeft doen opwaaien toen het in Amerika werd uitgezonden --

Maar ook heb ik Dr Phil weleens zeer begripvol zien uiten over transseksuelen EN over travestieten

Het is voor mij een vraagteken wat hem bezielt -- waarschijnlijk is het alleen de kijkcijfers
...
Tja, "Family values" gaan voor alles in Amerika...
:roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Het gezin is toch de hoeksteen van de samenleving? :wink:

Lisa
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik wil toch wel een lans breken voor de mensen die hun T*-zijn anders beleven dan "de norm" is. In die zin vind ik dat ook mannen die seksuele opwinding beleven aan het dragen van een badpak gewoon moeten kunnen. Ik vind niet dat het mij (of jullie) past om daar een sterk negatief oordeel over te moeten hebben. Ook niet als mijn beleving heel anders is dan dergelijke mannen.

Wat ik nog veel erger vind is TV-uitzendingen waarbij dit verschijnsel eerst zonder enige wetenschappelijke of maatschappelijke achtergrondinformatie aan de orde gesteld wordt en daarna met een heerlijk normen-en-waarden-sausje de grond wordt ingeboord... Zo gemakkelijk...

Ach, en aan de andere kant zit er een knop op mijn afstandsbediening, die zeker gebruikt wordt als ik dokter Phil tegenkom.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Frederique_ schreef:Ik wil toch wel een lans breken voor de mensen die hun T*-zijn anders beleven dan "de norm" is. In die zin vind ik dat ook mannen die seksuele opwinding beleven aan het dragen van een badpak gewoon moeten kunnen. Ik vind niet dat het mij (of jullie) past om daar een sterk negatief oordeel over te moeten hebben. Ook niet als mijn beleving heel anders is dan dergelijke mannen.
Frederique, je hebt nu eenmaal te maken met de maatschappij. Die kan je niet veranderen, hoe graag je dat ook zou willen. Natuurlijk vind je het niet passen dat jij of wij er een negatief oordeel over mogen vellen, maar de maatschappij zit anders in elkaar.
Dat is iets waar je mee zult moeten leven. Ik heb daar letterlijk ook mee te maken: mijn passie valt er ook onder 'anders' en ik krijg ook een lading negtieve reacties over me heen. Gewoon langs je heen laten gaan. Ik sta, net als jullie, er gewoon boven.

Kitty.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Kitty,

Je hebt gelijk, maar ik vind wel dat je elkaar erop mag aanspreken als de toon te intolerant wordt t.a.v. mensen die iets anders voelen dan jij (of ik). Dat is wat ik hierboven dus ook even deed.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie