X-factor
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik wil Dr Phil niet vrijpleiten -- ik weet dat dit uitzending heel veel stof in T-kringen heeft doen opwaaien toen het in Amerika werd uitgezonden --
Maar ook heb ik Dr Phil weleens zeer begripvol zien uiten over transseksuelen EN over travestieten
Het is voor mij een vraagteken wat hem bezielt -- waarschijnlijk is het alleen de kijkcijfers
Het is erg oppervlakkig allemaal; jammer dat mensen er zo veel waarde aan hechten
Groetjes
Lisa
Maar ook heb ik Dr Phil weleens zeer begripvol zien uiten over transseksuelen EN over travestieten
Het is voor mij een vraagteken wat hem bezielt -- waarschijnlijk is het alleen de kijkcijfers
Het is erg oppervlakkig allemaal; jammer dat mensen er zo veel waarde aan hechten
Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
En die dr Phil had mannen in zijn uitzending die over hun tv zijn praatten, met hun vrouw erbij voor het oog van pak em beet, 300 miljoen amerikanen?? I find that hard to believe.......nederlandse -gebonden- (hetero) tv's moet je al met een lantaarntje zoeken voor een tv uitzending, laat staan amerikaanse...het kan hun (letterlijk) de kop kosten namelijk.
Groetjes Mila.
Groetjes Mila.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het zou dus dan wel meevallen daar in Amerika als men dat dus wel durft en hier nietmila schreef:En die dr Phil had mannen in zijn uitzending die over hun tv zijn praatten, met hun vrouw erbij voor het oog van pak em beet, 300 miljoen amerikanen?? I find that hard to believe.......nederlandse -gebonden- (hetero) tv's moet je al met een lantaarntje zoeken voor een tv uitzending, laat staan amerikaanse...het kan hun (letterlijk) de kop kosten namelijk.
If all else fails, buy new shoes
- mireille
- Eredivisie
Tja, "Family values" gaan voor alles in Amerika...Lisa met een S schreef:Ik wil Dr Phil niet vrijpleiten -- ik weet dat dit uitzending heel veel stof in T-kringen heeft doen opwaaien toen het in Amerika werd uitgezonden --
...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wil toch wel een lans breken voor de mensen die hun T*-zijn anders beleven dan "de norm" is. In die zin vind ik dat ook mannen die seksuele opwinding beleven aan het dragen van een badpak gewoon moeten kunnen. Ik vind niet dat het mij (of jullie) past om daar een sterk negatief oordeel over te moeten hebben. Ook niet als mijn beleving heel anders is dan dergelijke mannen.
Wat ik nog veel erger vind is TV-uitzendingen waarbij dit verschijnsel eerst zonder enige wetenschappelijke of maatschappelijke achtergrondinformatie aan de orde gesteld wordt en daarna met een heerlijk normen-en-waarden-sausje de grond wordt ingeboord... Zo gemakkelijk...
Ach, en aan de andere kant zit er een knop op mijn afstandsbediening, die zeker gebruikt wordt als ik dokter Phil tegenkom.
Groetjes,
Frederique
Wat ik nog veel erger vind is TV-uitzendingen waarbij dit verschijnsel eerst zonder enige wetenschappelijke of maatschappelijke achtergrondinformatie aan de orde gesteld wordt en daarna met een heerlijk normen-en-waarden-sausje de grond wordt ingeboord... Zo gemakkelijk...
Ach, en aan de andere kant zit er een knop op mijn afstandsbediening, die zeker gebruikt wordt als ik dokter Phil tegenkom.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique, je hebt nu eenmaal te maken met de maatschappij. Die kan je niet veranderen, hoe graag je dat ook zou willen. Natuurlijk vind je het niet passen dat jij of wij er een negatief oordeel over mogen vellen, maar de maatschappij zit anders in elkaar.Frederique_ schreef:Ik wil toch wel een lans breken voor de mensen die hun T*-zijn anders beleven dan "de norm" is. In die zin vind ik dat ook mannen die seksuele opwinding beleven aan het dragen van een badpak gewoon moeten kunnen. Ik vind niet dat het mij (of jullie) past om daar een sterk negatief oordeel over te moeten hebben. Ook niet als mijn beleving heel anders is dan dergelijke mannen.
Dat is iets waar je mee zult moeten leven. Ik heb daar letterlijk ook mee te maken: mijn passie valt er ook onder 'anders' en ik krijg ook een lading negtieve reacties over me heen. Gewoon langs je heen laten gaan. Ik sta, net als jullie, er gewoon boven.
Kitty.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Kitty,
Je hebt gelijk, maar ik vind wel dat je elkaar erop mag aanspreken als de toon te intolerant wordt t.a.v. mensen die iets anders voelen dan jij (of ik). Dat is wat ik hierboven dus ook even deed.
Groetjes,
Frederique
Je hebt gelijk, maar ik vind wel dat je elkaar erop mag aanspreken als de toon te intolerant wordt t.a.v. mensen die iets anders voelen dan jij (of ik). Dat is wat ik hierboven dus ook even deed.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !