Weer transen bij MBH
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Frederique schreef :
Ik leef vanaf 28 augustus 24/7 als vrouw, maar zie er wel sterk tussen-man-en-vrouw uit. Ik heb in de periode daarvoor zo'n anderhalf jaar in vrije tijd in vrouwenkleren met borsten rondgelopen zonder make-up. Dat ging ook prima.
Mij bevalt mijn leven prima, mijn omgeving reageerde en reageert prima. Niets aan de hand.
Ik steun Mina's voorstel: wees jezelf, dat werkt het beste.
Juist, maar je zet wel bewust een stuk van jezelf systematisch op non-actief.
Hoe zit het met intieme relaties ?
Hoe loopt het als je een date hebt ?
Of leg jij dat nu ook aan jezelf uit, zoals ik dat vroeger deed : och ik ben gewoon a-seksueel ?
(Ter info : Ik kan nu 10 maand na mijn SRS zeggen : vergeet maar dat ik a-seksueel ben, als alles psychisch goed zit en de puzzels passen in elkaar dan is seks met een partner gewoon bijna een noodzaak)
Groetjes,
Melina
Ik leef vanaf 28 augustus 24/7 als vrouw, maar zie er wel sterk tussen-man-en-vrouw uit. Ik heb in de periode daarvoor zo'n anderhalf jaar in vrije tijd in vrouwenkleren met borsten rondgelopen zonder make-up. Dat ging ook prima.
Mij bevalt mijn leven prima, mijn omgeving reageerde en reageert prima. Niets aan de hand.
Ik steun Mina's voorstel: wees jezelf, dat werkt het beste.
Juist, maar je zet wel bewust een stuk van jezelf systematisch op non-actief.
Hoe zit het met intieme relaties ?
Hoe loopt het als je een date hebt ?
Of leg jij dat nu ook aan jezelf uit, zoals ik dat vroeger deed : och ik ben gewoon a-seksueel ?
(Ter info : Ik kan nu 10 maand na mijn SRS zeggen : vergeet maar dat ik a-seksueel ben, als alles psychisch goed zit en de puzzels passen in elkaar dan is seks met een partner gewoon bijna een noodzaak)
Groetjes,
Melina
tja, hier kan ik me wel iets bij voorstellen. De kans om een echte man te scoren is natuurlijk hoger als je er volledig als vrouw uitziet.melina_r schreef: .... hoe zit dat dan als transgender ?
Hoeveel mensen ga je vinden die echt met jou in het bootje willen stappen ?
wel iets om over na te denken. Maar voor nu ben ik tevreden zoals ik ben.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Melina,
Je zit op dezelfde tour als Mara een tijdje geleden. Voor jullie is seksen heel belangrijk. Misschien komt dat voor mij ook wel eens, maar op dit moment is seks en het vinden van een partner voor mij volstrekt ONbelangrijk. Hoe raar dat misschien voor jullie ook klinkt.
Het is daarom ook dat de vraag hoe dat in de toekomst moet op dit moment voor mij irrelevant is. Er kunnen twee dingen gebeuren:
1) ik blijf zoals ik nu ben - en dan heb ik geen verlangen naar een partner en dan blijf ik fijn mijzelf en dan is het goed
2) ik word anders en ik verlang dan toch naar een partner - en mogelijk?? wil die partner dan wel dat ik compromissen sluit, of mogelijk?? lukt het dan niet om zonder verdere compromissen een partner te vinden. Wie weet wat ik dan ga doen en wat voor afweging ik dan ga maken - wie dan leeft wie dan zorgt - en dan is het ook goed, wat ik ook kies.
Groetjes,
Frederique
Je zit op dezelfde tour als Mara een tijdje geleden. Voor jullie is seksen heel belangrijk. Misschien komt dat voor mij ook wel eens, maar op dit moment is seks en het vinden van een partner voor mij volstrekt ONbelangrijk. Hoe raar dat misschien voor jullie ook klinkt.
Het is daarom ook dat de vraag hoe dat in de toekomst moet op dit moment voor mij irrelevant is. Er kunnen twee dingen gebeuren:
1) ik blijf zoals ik nu ben - en dan heb ik geen verlangen naar een partner en dan blijf ik fijn mijzelf en dan is het goed
2) ik word anders en ik verlang dan toch naar een partner - en mogelijk?? wil die partner dan wel dat ik compromissen sluit, of mogelijk?? lukt het dan niet om zonder verdere compromissen een partner te vinden. Wie weet wat ik dan ga doen en wat voor afweging ik dan ga maken - wie dan leeft wie dan zorgt - en dan is het ook goed, wat ik ook kies.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Okee, ik zei dat ik op zou houden maar:
Dat er veel transen met vriendinnen (vrouwen) zijn komt denk ik doordat ze er vaak al een hadden voor ze aan de transitie begonnen.
Waar je als trans wel echt begrip en acceptatie vind is bij een andere trans. Ja dat kan je ook zien als naar vrouwen neigen, maar dat zie ik dan toch anders. Ik neig naar mannen en neuk het liefst met mannen maar heb wel een heel erg lief transseksueel vriendinnetje waar ik dingen bij vind die ik bij geen enkel ander mens vind of ooit gevonden heb.
Een echte vaste relatie is het dan weer niet, maar daar heb ik ook geen ruimte voor ivm met voornoemd vriendinnetje waar ik al eerder hart en ziel aan vergeven heb.
Groetjes,
Quinty
Dat wordt vaak gedacht, maar ik zie dat echt nergens op gestoelt. Vrouwen vinden dat net zo min makkelijk als mannen, al zijn de meeste wat minder bang om bijv. als homoseksueel te worden gezien.Patricia27 schreef: Maar nog steeds klein volgens mij. Daarom neigen veel ts-en denk ik ook meer naar vrouwen. Een vrouw zal het veel makkelijker accepteren. Ook en vooral in het openbaar.
Dat er veel transen met vriendinnen (vrouwen) zijn komt denk ik doordat ze er vaak al een hadden voor ze aan de transitie begonnen.
Waar je als trans wel echt begrip en acceptatie vind is bij een andere trans. Ja dat kan je ook zien als naar vrouwen neigen, maar dat zie ik dan toch anders. Ik neig naar mannen en neuk het liefst met mannen maar heb wel een heel erg lief transseksueel vriendinnetje waar ik dingen bij vind die ik bij geen enkel ander mens vind of ooit gevonden heb.
Het is ook best ingewikkeld. Toevallig heb ik er net een gevonden. En dan mag je aannemen dat ik extreem critisch ben op de motivaties van mannen die gek op Quinty zijn. Maar deze is heel echt, heeft al voordat we ooit in het echt ontmoet hadden (we msn-en al een jaar) aan zijn familie en vrienden over me vertelt. En ook altijd eerlijk aangegeven dat hij het wel ingewikkelder vind dan een normale vrouw. Maar hij is erg gek op me en kwam de afgelopen 8 dagen al twee keer slapen waarvoor hij 4 uur moet reizen. Het kan wel, maar ik geloof het zelf nog maar half want hij is daarmee tot nu toe wel een uitzondering en te mooi om waar te zijn, al mag hij nog iets dominanter (grijnst naar Melina).Patricia27 schreef:Toch als ik een groot aantal ts-en hier moet geloven, die hebben allemaal een vriend. Wat is dat voor soort relatie dan? LAT? Die vriend zal het vast (nog) wel niet aan z'n familie hebben verteld.
Jullie beweren in vorige bijdragen dat het nogal moeilijk is voor ons om een man te vinden voor een vaste relatie.
Een echte vaste relatie is het dan weer niet, maar daar heb ik ook geen ruimte voor ivm met voornoemd vriendinnetje waar ik al eerder hart en ziel aan vergeven heb.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Quinty Schreef:
Quinty schreef ook:
Liefs Irene
Als je vanwege mijn verkeerd gevallen opmerkingen wilde stoppen, heb ik liever dat je zegt : Irene nou ff dimmen ik ben je opmerkingen zatOkee, ik zei dat ik op zou houden maar:
Quinty schreef ook:
Klinkt goed Quinty, ik ben oprecht blij voor je.Het is ook best ingewikkeld. Toevallig heb ik er net een gevonden. En dan mag je aannemen dat ik extreem critisch ben op de motivaties van mannen die gek op Quinty zijn. Maar deze is heel echt, heeft al voordat we ooit in het echt ontmoet hadden (we msn-en al een jaar) aan zijn familie en vrienden over me vertelt. En ook altijd eerlijk aangegeven dat hij het wel ingewikkelder vind dan een normale vrouw. Maar hij is erg gek op me en kwam de afgelopen 8 dagen al twee keer slapen waarvoor hij 4 uur moet reizen. Het kan wel, maar ik geloof het zelf nog maar half want hij is daarmee tot nu toe wel een uitzondering en te mooi om waar te zijn,
Liefs Irene
Kleine stapjes
Maar dat was het niet Irene, ik was de discussie na zo'n 100 antwoorden zat, had in alle toonaarden mijn standpunt duidelijk proberen te maken en verdedigd en zag niet meer hoe ik daar verder nog iets nuttigs over kon zeggen.Irene schreef:Als je vanwege mijn verkeerd gevallen opmerkingen wilde stoppen, heb ik liever dat je zegt : Irene nou ff dimmen ik ben je opmerkingen zatOkee, ik zei dat ik op zou houden maar:
Ik vond wel dat je me verkeerd uitlegde of begreep met je laatste reacties.
Dank je wel.Irene schreef:Klinkt goed Quinty, ik ben oprecht blij voor je.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Hoi Melina,
ik ben vrouwelijk van nature, het is aangeboren in mijn geval. Ik bedoel niet alleen mijn overwegend vrouwelijke uiterlijk, maar ook mijn gedrag etc.
En toch.......pre 'transitie' (ik was altijd al vrouwelijk) kon ik heel goed over weg met vrouwen, en post transitie (=hormonen etc) met mannen!
En ik begrijp exact wat ze bedoelen met het feit dat ze me erg prettig in de omgang vinden; ik spreek niet met dubbele texten, ik manipuleer/konkel niet, en ik voer ook geen 'psychologische oorlogsvoering', de beschreven typisch vrouwelijke trekjes heb ik mogen ondervinden op mijn vorige werk, lang verhaal, maar ik zal het je besparen.
'Miscommunicatie tussen m/v' is mi niet geheel van toepassing op pre/post ts en m, gezien de omschreven karaktertrekken van geboren vrouwen, in relatie tot geboren mannen.
Feministisch ben ik ook al niet; eerder 'andronistisch'......als ik zo om me heen zie hoe vrouwen mannen kunnen behandelen in de zin van ongewenst vaderschap bv, wat mannen zoal pikken van vrouwen, en daarbij ook nog rustig blijven ook.
Ik zeg: chapeau mannen! Hoe jullie je staande weten te houden onder het vrouwelijk 'geweld', en dan zeker gezien het feit dat de gemiddelde he/bi man in wezen een bange kleine jongen is, ook tov vrouwen.
Enneh, Quinty, 'je willens en wetens tussen de sexen begeven' 'en er tussenin lijkt jou een hel'........post op zijn zegt niet zo heel veel als je niet (geheel) passabel bent.
Ik heb op Schiphol wel eens een buitengewoon geschokte reactie gehad van een douanier/marechausse omdat ie de M in mijn paspoort ontwaarde, daar onder mijn pasfoto als mezelf, met make up en oorringen, en mijn vrouwennaam, die ook in mijn paspoort staat.
Denk je eens andersom in? Een 1.80+, bonkige, hoekig bewegende post op m/v, in wier paspoort een V staat?
Groetjes Mila.
ik ben vrouwelijk van nature, het is aangeboren in mijn geval. Ik bedoel niet alleen mijn overwegend vrouwelijke uiterlijk, maar ook mijn gedrag etc.
En toch.......pre 'transitie' (ik was altijd al vrouwelijk) kon ik heel goed over weg met vrouwen, en post transitie (=hormonen etc) met mannen!
En ik begrijp exact wat ze bedoelen met het feit dat ze me erg prettig in de omgang vinden; ik spreek niet met dubbele texten, ik manipuleer/konkel niet, en ik voer ook geen 'psychologische oorlogsvoering', de beschreven typisch vrouwelijke trekjes heb ik mogen ondervinden op mijn vorige werk, lang verhaal, maar ik zal het je besparen.
'Miscommunicatie tussen m/v' is mi niet geheel van toepassing op pre/post ts en m, gezien de omschreven karaktertrekken van geboren vrouwen, in relatie tot geboren mannen.
Feministisch ben ik ook al niet; eerder 'andronistisch'......als ik zo om me heen zie hoe vrouwen mannen kunnen behandelen in de zin van ongewenst vaderschap bv, wat mannen zoal pikken van vrouwen, en daarbij ook nog rustig blijven ook.
Ik zeg: chapeau mannen! Hoe jullie je staande weten te houden onder het vrouwelijk 'geweld', en dan zeker gezien het feit dat de gemiddelde he/bi man in wezen een bange kleine jongen is, ook tov vrouwen.
Enneh, Quinty, 'je willens en wetens tussen de sexen begeven' 'en er tussenin lijkt jou een hel'........post op zijn zegt niet zo heel veel als je niet (geheel) passabel bent.
Ik heb op Schiphol wel eens een buitengewoon geschokte reactie gehad van een douanier/marechausse omdat ie de M in mijn paspoort ontwaarde, daar onder mijn pasfoto als mezelf, met make up en oorringen, en mijn vrouwennaam, die ook in mijn paspoort staat.
Denk je eens andersom in? Een 1.80+, bonkige, hoekig bewegende post op m/v, in wier paspoort een V staat?
Groetjes Mila.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ha Melina.....ja a-seksueel zijn en autogynephelie zijn ergens twee paar schoenen! Nee ik spreek niet over jou, maar ik denk, je weet, wat ik bedoel!
Niet seksueel zijn met een partner over jaren is geen a-seksaualiteit, a-seksualiteit is als niets meer gaat, zelfs met zich zelf niet meer, me valt wel op, dat ik ook wel us van TGs heb gelezen, die haar eigen vrouwelijke aandeel dermate idialiseren en dit dus prettig vinden, zover, dat ze geen seksuele relatie met een partner kunnen hebben....voor vele TSsen kan dat ook zijn...un vriend van me, hij werkt met en begleid al heel lang TG/TS en heeft daar heel veel gezien op deze vlakte en me veel van vertelt.....
En Frederique, wanneer je mij dus naar boven haalt, dan vraag jezelf mss ook maar us af, hoe belangrijk seksualiteit voor jou is.....of ben je mogelijk a-seksueel, ik bedoel.....raak je nooit van iets opgewonden? Deert je het echt niet, als je versiert wordt, gaat je fantasie niet welus met je door, heb je geen geheime wensen.....zal ja kunnen! Of stoort het je, dat je wel opgewonden kan raken en dat mss zelfs zo vaak, dat je het niet leuk meer vind, zal ook kunnen, zo was het namelijk bij mij.....goed dat ik deze energie nu kwijt kan en me kan laten vallen.....het is niet altijd heerlijk, maar dat ligt dan ook veel aan de partner in kwestie.....ja zo is het bij mij namelijk nu, ik wil geen relatie met iemand, heb al mijn hele lieve huisgenoot om mee samen te leven, maar op seksueel gebied ben ik dan nu toch wel zo het een en anderer uit aan het proberen, daar heb ik ergens ook best op heen gewerkt, zeg maar vandaar ben ik voor een groot deel mun transitie begonnen.......om dat nu dus te kunnen uitleven!
Er kunnen veel TGs/TSsen zeggen, dat hun het seksuele niet interesseert, maar ik moet dat ja niet echt geloven, wel kan ik me erin vinden Frederique, als je stelt, dat je nu op dit moment eerst us veel met jezelf bezig bent en nu seksualiteit als iets niet prettigs beschouwt omdat je mss nog niet weet, hoe je het moet beleven omdat je niet eens bent met je lichaam!
Of is op dat moment het ondekken van je eigen vrouwelijkheit zo spannend, dat je daaraan genoegen neemt......dat je dat nu ook liever in bed met niemand wilt delen?
Bij veel TGs en TSsen speel eerst un hele portie autogynephelie mee.....zoek maar op www.transsexuell.de Airins thesen op, hij weet daar veel over en die man is ergens echt van het vak, zelf 20 jaar volledig als vrouw geleeft, bedoel met operaties en al, werkt hij al heel lang met twijfelaars over hun geslacht en heeft menigen geholpen, welke kant ze ook op gingen.
Seksualiteit is iets wat erbijhoort en belangrijk is, niet voor echt iedereen, maar zeker voor de meesten dan. Of je het nu met jezelf of met anderen bedrijft....lekker je fantasie laten gaan.....tis toch leuk....en trouwens gezond.....en allemaal erg menslijk
Bij Melina en mij was het iig zo, dat we het pas nu met de veranderingen prettig vinden om met iemand de lakens inteduiken blijft nu te hopen, dat je deze wereld ook uns voor jezelf kunt ondekken, tis namelijk un erg spannende wereld, geloof maar
Bij deze dan dat nog als wens voor je toekomst aan het eind van dit jaar....
Groetjes, Mara
Niet seksueel zijn met een partner over jaren is geen a-seksaualiteit, a-seksualiteit is als niets meer gaat, zelfs met zich zelf niet meer, me valt wel op, dat ik ook wel us van TGs heb gelezen, die haar eigen vrouwelijke aandeel dermate idialiseren en dit dus prettig vinden, zover, dat ze geen seksuele relatie met een partner kunnen hebben....voor vele TSsen kan dat ook zijn...un vriend van me, hij werkt met en begleid al heel lang TG/TS en heeft daar heel veel gezien op deze vlakte en me veel van vertelt.....
En Frederique, wanneer je mij dus naar boven haalt, dan vraag jezelf mss ook maar us af, hoe belangrijk seksualiteit voor jou is.....of ben je mogelijk a-seksueel, ik bedoel.....raak je nooit van iets opgewonden? Deert je het echt niet, als je versiert wordt, gaat je fantasie niet welus met je door, heb je geen geheime wensen.....zal ja kunnen! Of stoort het je, dat je wel opgewonden kan raken en dat mss zelfs zo vaak, dat je het niet leuk meer vind, zal ook kunnen, zo was het namelijk bij mij.....goed dat ik deze energie nu kwijt kan en me kan laten vallen.....het is niet altijd heerlijk, maar dat ligt dan ook veel aan de partner in kwestie.....ja zo is het bij mij namelijk nu, ik wil geen relatie met iemand, heb al mijn hele lieve huisgenoot om mee samen te leven, maar op seksueel gebied ben ik dan nu toch wel zo het een en anderer uit aan het proberen, daar heb ik ergens ook best op heen gewerkt, zeg maar vandaar ben ik voor een groot deel mun transitie begonnen.......om dat nu dus te kunnen uitleven!
Er kunnen veel TGs/TSsen zeggen, dat hun het seksuele niet interesseert, maar ik moet dat ja niet echt geloven, wel kan ik me erin vinden Frederique, als je stelt, dat je nu op dit moment eerst us veel met jezelf bezig bent en nu seksualiteit als iets niet prettigs beschouwt omdat je mss nog niet weet, hoe je het moet beleven omdat je niet eens bent met je lichaam!
Of is op dat moment het ondekken van je eigen vrouwelijkheit zo spannend, dat je daaraan genoegen neemt......dat je dat nu ook liever in bed met niemand wilt delen?
Bij veel TGs en TSsen speel eerst un hele portie autogynephelie mee.....zoek maar op www.transsexuell.de Airins thesen op, hij weet daar veel over en die man is ergens echt van het vak, zelf 20 jaar volledig als vrouw geleeft, bedoel met operaties en al, werkt hij al heel lang met twijfelaars over hun geslacht en heeft menigen geholpen, welke kant ze ook op gingen.
Seksualiteit is iets wat erbijhoort en belangrijk is, niet voor echt iedereen, maar zeker voor de meesten dan. Of je het nu met jezelf of met anderen bedrijft....lekker je fantasie laten gaan.....tis toch leuk....en trouwens gezond.....en allemaal erg menslijk
Bij Melina en mij was het iig zo, dat we het pas nu met de veranderingen prettig vinden om met iemand de lakens inteduiken blijft nu te hopen, dat je deze wereld ook uns voor jezelf kunt ondekken, tis namelijk un erg spannende wereld, geloof maar
Bij deze dan dat nog als wens voor je toekomst aan het eind van dit jaar....
Groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Eredivisie
Hoi Mila,
Wel dat is dus exact ook mijn verhaal.
Opvallend hoe ik dus nu absoluut achter een man zoek, terwijl ik vroeger echt aansluiting zocht bij vrouwen.
Misschien toch de hormonen ?
Wel ik blijf wel voor absoluut gelijke rechten en plichten voor mannen en vrouwen in de maatschappij.
Maar ik plaats dat nu toch anders.
Ik heb veel meer begrip voor mannen gekregen.
Het idealiseren van 'de vrouw' als wezen is dus verdwenen.
(Eigenlijk typisch iets voor travestieten)
Laat ons zeggen dat er dus duidelijk een verschuiving is in mijn houding.
Groeten,
Melina
Wel dat is dus exact ook mijn verhaal.
Opvallend hoe ik dus nu absoluut achter een man zoek, terwijl ik vroeger echt aansluiting zocht bij vrouwen.
Wel ik blijf wel voor absoluut gelijke rechten en plichten voor mannen en vrouwen in de maatschappij.
Maar ik plaats dat nu toch anders.
Ik heb veel meer begrip voor mannen gekregen.
Het idealiseren van 'de vrouw' als wezen is dus verdwenen.
(Eigenlijk typisch iets voor travestieten)
Laat ons zeggen dat er dus duidelijk een verschuiving is in mijn houding.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Mara schreef :
Voor deze stelling voel ik wel iets hoor.
Zelf heb ik voor de SRS dus nooit seks gehad met iemand.
Het klopte gewoon niet en dus vermeed ik absoluut seksueel contact.
Groeten,
Melina
Voor deze stelling voel ik wel iets hoor.
Zelf heb ik voor de SRS dus nooit seks gehad met iemand.
Het klopte gewoon niet en dus vermeed ik absoluut seksueel contact.
Groeten,
Melina
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat het iets anders is.melina_r schreef:Opvallend hoe ik dus nu absoluut achter een man zoek, terwijl ik vroeger echt aansluiting zocht bij vrouwen.
Ik gebruik op dit moment (nog) geen hormonen. Wel doe ik aan epilatie. Nu mijn baard langzaam wegtrekt merk ik dat ik anders naar de baardgroei en de baardschaduw van mannen zit te kijken: haast gefascineerd door de manier waarop dat eruit ziet. Even nog heb ik gedacht "Klopt dat wel? Ben ik niet jaloers op iets wat ik zelf weg laat halen?". Maar het klopte wel: 'k weet zeker dat het niet bij mij past, maar mijn aandacht trekt (misschien wel juist doordat het bij mij wegtrekt) wel naar die mannen toe...
Ik denk dat er veel te veel gevolgen aan hormonen toegeschreven worden en veel te weinig aan de psychologische gevolgen van al die andere behandelingen die je als TV/TG/TS ook doet.
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja-nee Frederique, je hebt natuurlijk gelijk, met de operatie van je geslachtsdeel verandert ook heel erg veel.....het maakt meer of uberhaupt pas iets mogelijk in je beleving onder de lakens....iig geldt dat dan voor de transjes.....Frederique_ schreef:Ik denk dat er veel te veel gevolgen aan hormonen toegeschreven worden en veel te weinig aan de psychologische gevolgen van al die andere behandelingen die je als TV/TG/TS ook doet.
....hoe dat nu bij de niethormonalen of nietchireuchischen behandelingen bij TGs en TVs zit weet ik niet. Zal ja kunnen, dat een seksuele beleving pas mogelijk is met het dragen van vrouwenkleren of geëpileerde baard bvb....
Maar bij mij was het idd pas mogelijk met hormonen en operatie me te laten vallen en het als prettig te beleven! Frederique laat je eens verleiden door een vrouw en door een man en je zult niet alleen in theorie zien, wat je als prettig ondervind en wat niet
Niks is vervullender als met iemand zo lichamelijk te harmoneren dat je niet meer weet hoelaat het is of waar je bent.....het is echt geweldig hoor alles te kunnen vergeten en zich helemaal te kunnen laten vallen......
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mara,
Ik wens je een fuucking goed nieuwjaar toe.
(Licht geinspireerd door Giel Beelen die ik de afgelopen week net iets te vaak gehoord heb).
Groetjes,
Frederique
Ik wens je een fuucking goed nieuwjaar toe.
(Licht geinspireerd door Giel Beelen die ik de afgelopen week net iets te vaak gehoord heb).
Groetjes,
Frederique