Hoe krijg ik mijn "ding" het beste weggewerkt???

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

SamanthaA
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 13:11

Bericht door SamanthaA »

Om even hierop in te haken, en sorry als dit te ver gaat kwa vragen maar ik hoop het niet,

hoe krijg je hem het beste weg, als hij vervelend doet bij het wegwerken als je hem snapt? (dat doet n.l. zeer) Ik negeer het meestal maar want dan is tie niet zo en zie je hem heel wat minder. Daardoor werkt de tuck dus niet
If you can't be yourself, who can you be?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden Samantha :-)

Als je het vaker doet gaat het steeds gemakkelijker en ook pijnlozer. Ik geef geen garantie op eventuele medische consequenties. Ik heb onlangs ergens gelezen dat je je zwellichaam kan scheuren met een operatie tot gevolg, maar ik weet niet precies wat je daar voor moet doen.

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

gewenning, dan voel je het na een tijdje niet meer. maar dan zou ik nog wel zorgen dat je regelmatig even naar de wc gaat om hem even wat 'rust' te geven, want het kan gewoon niet gezond zijn om hem te lang zo te houden.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
SamanthaA
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 13:11

Bericht door SamanthaA »

Ja, dat snap ik allemaal, maar waar ik op doelde met vervelend, is meer dat het zeer doet omdat het zo goed als onmogelijk is, hij wijst dan de andere richting op zeg maar.
If you can't be yourself, who can you be?
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ontspannen, in en uit ademen en nog een keer proberen :)


En ja uiteindelijk went het wel
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat snapte ik wel hoor Samantha, vandaar mijn waarschuwing over inscheuren. Gelukkig heb ik daar niet zo vaak last van, maar zelf in die oncomfortabele situatie lukt het me wel hoor.


Irene
Kleine stapjes
wilmacd_01
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: za okt 21, 2006 8:36
Locatie: In omgeving Amsterdam

Manier om de boel op z'n plek te houden

Bericht door wilmacd_01 »

Hallo,

Door een toeval kwam ik erachter dat een er een simpele methode was om een mooie platte buik te krijgen en te houden.

Om medische redenen moest ik een aantal maanden geleden bescherming in mijn ondergoed dragen om het niet vies te laten worden.

Ik draag altijd pantyslipjes van Triumph en was daar al heel tevreden mee mijn ding tussen mijn benen en mijn notjes waar ze vandaan komen.

Het is dan altijd wat warmer daar en wat vochtiger (zweet?) en daardoor kruipt het ding gedurende de dag weer hieruit.

Om mijn ondergoed te beschermen heb ik long plus van Alldays gekocht (niet te verwarren met Allways) en in mijn ondergoed aangebracht.
Het voordeel is dat ze vrij lang zijn en de gehele onderkant is van een plaklaagje voorzien.

Het bijkomende effenct was dat het zweet wordt weggenomen en mijn ding de gehele dag keurig op zijn plek blijft.

Momenteel draag ik dus altijd een Alldays inlegkruisje in mijn ondergoed en het geeft bovendien een extra vrouwelijk gevoel.
Bovendien geeft het een leuk effect voor de spiegel want je ziet hem een heel klein beedje zitten (bij doorschijnende slip).
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ik draag regelmatig de gaff. Soms knelt het wel eens wat maar dat is geen probleem. Ligt gewoon aan de strakheid van het nylonstukje wat je eruit knipt. Het bovenstuk van de panty is mijns inziens het beste. Wel vouw ik eerst een inlegkruisje om mijn penis ( u - vorm ) en stop dit geheel tussen mijn benen en trek dan de gaff erover heen. Dit om inwerken van zweet of lek druppels te verminderen (lek druppels kunnen ontstaan doordat de prostaat/urinebuis in een bepaalde houding gedrukt wordt) Als je het nylon stukje goed om het verband legt dan blijft dit goed zitten.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie