Jij kan of niet tellen of leest alleen wat je lezen wilt. Ik denk dat zeker 50% van mijn postjes echt positief zijn, en de andere MIJN MENING die afwijkt van de algemene consensus hier en waar weinig tolerantie of respect voor bestaat.Misz-Toxica schreef:echt 90% van alle postjes van jouw is alleen maar afkraken. Ieder heeft zijn mening. En je mening mag je best zeggen. zolang je anderen niet beledigd.
Iedereen mag Quinty afzeiken op het feit dat zij exhibitionistisch gedrag op televisie of in een park slecht vind voor de toch al niet al te beste publieke opinie t.a.v. transjes. Want dat is precies het onderwerp waar ik fel op ben en mijns inziens gefundeert.
Met kerst hadden we het over X-Factor, zegt mijn stiefzusje spontaan: jammer dat je alleen maar van die idiote transen op TV ziet, dan krijg je wel eens het idee dat alle transen zo zijn. Zo'n reactie en nog vele vergelijkbare opmerkingen die ik al gehoord heb sterken mij in mijn idee dat ik ten aanzien van dat onderwerp grotendeels gelijk heb.
Groetjes,
Quinty
- die overigens al lang al met deze discussie gestopt was tot Nixi hem zonodig weer aan moest wakkeren met informatie die ze hier niet moet gebruiken en een vergelijking die kant noch wal raakt.