Ontmoetingsavonden voor transgenders in Nijmegen

Algemeen

Moderator: Moderators

Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Lisa met een S schreef:
Josette schreef:Lisa, kleine correctie: het is niet Jeanet, maar Jeanine die op de voorzittersstoel van de LKG T&T zit
Oeps daar heb je gelijk in, Josette; typfoutje want ik beschouw haar als een goede vriendin. Had gisteren eerder naar bed moeten gaan ;-) .

Lisa
Ik dacht al Lisa, Jeanine ken ik wel maar Jeanet?? Alle hulde trouwens voor haar inzet :)
groetjes elsa
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

TV-Bea schreef:ze was jarig!!!!
eg waar?

sjah, dat zijn we allemaal wel een keer, is nie zo prive lijkt mij :D

Joy
WENDY W.
ff weer wat posten

Bericht door WENDY W. »

Mooi dat dit ook op het forum is gezet (Dankjewel Frederique). Ik ben op deze avond de gastvrouw dus eventuele vragen kan ik nog wel even beantwoorden. Na donderdag zal ik ook nog wel een kort verslagje hier neer zetten. Groetjes en misschien tot donderdag :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Wendy,

Ik wens je veel succes met je avond en hoop dat je een flinke aanloop zult hebben. Zoals al eerder aangegeven zul je mij niet zien. Ben geen doelgroep, maar het is vooral te ver weg.
Cyn.
WENDY W.
ff weer wat posten

Bericht door WENDY W. »

Dank je wel. Kan me inderdaad voorstellen dat Heerhugowaard een beetje uit de buurt is. Groetjes!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ook ik wens je veel succes (en gezelligheid/plezier) toe! En ook voor mij is het niet naast de deur...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Veel suces Wendy!

Irene
Kleine stapjes
WENDY W.
ff weer wat posten

Bericht door WENDY W. »

Dank aan iedereen die me succes wenst. Hopelijk niet te veel sneeuwoverlast vanavond.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dat komt voor een eerste keer inderdaad wel heel vervelend uit... :cry:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zoveel is er niet aan de hand

2 uur sneeuw en er wordt door media net gedaan alsof er een hongerwinter aan zit te komen, half nederland in paniek

nergens vriest het echt en de sneeuw is op de meeste plaatsen vervallen tot smurrie

niks aan de hand dus
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Met de sneeuw viel het enorm mee. Het waren eerder instanties en vervoerders als de NS die in paniek waren, de gewone mensen waren niet in paniek.

Wendy, leuk je IRL gezien te hebben. Petje af voor de organisatoren, eindelijk iets voor de T*'s in knooppunt Arnhem-Nijmegen. Daar kom ik wel de Waal voor over.
liefs, Josette
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Josette schreef:Met de sneeuw viel het enorm mee. Het waren eerder instanties en vervoerders als de NS die in paniek waren, de gewone mensen waren niet in paniek.
Helaas ben ik wel van die dingen afhankelijk dus moet ik wel meegaan in hun "paniek" :-?

zucht, dat ging toch allemaal beter in de strenge winter van '79
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
WENDY W.
ff weer wat posten

Bericht door WENDY W. »

Zo de eerste Transgenderavond zit erop. Ik had van tevoren tegen mijn vriend gezegd dat ik tevreden was als er meer dan 10 transgenders zouden komen de eerste keer. En dat is gelukt! Ondanks de sneeuw en het feit dat ik zelf anderhalf uur heb gedaan over de treinreis van Arnhem naar Nijmegen.

Een stuk of 14 transgenders, wat aanhang en wat vast Meermin-publiek. Transgenders in allerlei soorten en maten. Van mensen die nog twijfelen over in welk "hokje" ze passen (hokjes zijn er natuurlijk zowiso om te doorbreken) tot post-op-transen die alweer wat jaartjes meegaan.

Ik heb her en der gevraagd of mensen behoefte hebben aan zo'n avond en volgens mij vond iedereen het dermate gezellig en leuk dat ze de volgende keer weer komen. Daarmee is volgens mij een mooie basis gelegd en kunnen we verder alleen maar groeien.

Voor de bezoekers van 8 februari: Fijn dat jullie er waren. Ik heb zelf een erg leuke avond gehad. De dames van de Meermin vonden het ook geslaagd en ook het vaste Meermin-publiek vond het erg gezellig.

En weer voor iedereen: De volgende transgenderavond in Nijmegen wordt gehouden op donderdag 8 maart wederom in Cafe de Meermin.

En Arnhemmers waar blijven jullie! laat mij en Josette niet alleen zitten. :P
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Wendy,

Fijn voor je dat jouw moeite niet voor niets geweest is.
En ik denk zelf dat er de volgende keer nog meer mensen zullen komen.
Want die verhalen over de sneeuw zal toch een aantal weerhouden hebben om de deur uit te gaan.

Ik zag dat je er ook al aan had gedacht om deze avond in de agenda te krijgen. (bereikbaar via de voorpagina, optie "Uit Agenda").
Dus moet lukken.
Cyn.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik heb het in gedachten gehouden, maar die avond kwam echt niet uit, helaas.

En ook ik ben afhankelijk van OV (en zelfs onder normale omstandigheden zijn grote vertragingen richting Nijmegen eerder regel dan uitzondering).
En 's avonds alleen met de trein reizen vind ik ook niet zo geweldig.

Maar misschien dat 8 maart beter uitkomt.

Het zou mijn eerste keer zijn om onder andere transgenders te zijn in real life. (op één avondje in Entre Nous na)
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Plaats reactie