lichaam

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

phew

gelukkig maar schat!

immobiliteit is wel de beste manier om van spieren af te komen denk ik, sorry voor de spaties tussen zinnen Cis :wink:
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Geeft niks, Doortje

We hebben allemaal weleens zo'n dag

Ik wel tenminste.....

Ciska 8)
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

Immobiliteit.
Vraag het de gehandicapte mensen, hoeveel spieren ze moeten ont- wikkelen. Maar een vrouw zonder spieren is niet mijn keuze. Kijk naar mooie voorbeelden zoals Leontien van Moorsel, Marianne Timmer en bv onze hockeymeiden.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

voor alles geld:

In proportie

Een bodybuildtype, mij niet gezien

Voeg daarbij de innerlijke haat tegen alles wat mannelijk is,en je beseft dat het veel dieper gaat dan alleen maar een passabel lijf
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

Joy,
De meiden die ik noemde zijn verre van body build types. Maar vrouwen die veel voor hun sport over hebben. Niet alleen geestelijk maar ook fysiek. Vrouwen doen ook aan sport hoor!!!!!! En zie hoe vrouwelijk ze zijn. Hun performance.
En dat je het mannelijke in je en aan je haat, ja dat is jouw probleem. Maar via het gender team is daar wel een oplossing voor te vinden.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Kwil alleen maar zeggen dat de vergelijking mank gaat

Er zijn biovrouwen die idd gespierder zijn, van moorsel is daarbij ook nog eens mooi, knap uiterlijk

Bij transen gaat het niet alleen om het hebben van spieren of niet
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

Het gaat bij transsexuelen niet alleen maar om spieren,
( hoewel dat ene kleintje !!!),
maar zoals bij ieder mens om de gezondheid van je lichaam en geest.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Yvon1 schreef:Het gaat bij transsexuelen niet alleen maar om spieren,
Precies wat ik zeg

Je kan biovrouwen niet vergelijken met transen omdat biovrouwen van nature passabel zijn,transen niet

Mijn beginposting gaat over passabiliteit, daar vallen armen en armspieren ook onder en wat je daar aan zou kunnen doen, omdat je er iets aan wilt doen, vanwege, juist, pasabiliteitsvergroting
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

nou zeg,
ik zie dagelijks vrouwen die niet passable zijn. Er echt niet vrouwelijk uitzien. Maar zoals ik al zei. Het genderteam kan er veel aan doen. Pilletjes slikken dus. En finaly een operatie. Maar je kunt nu al oefenen, hoe moet ik als vrouw lopen, hoe gaan vrouwen gekleed, hoe spreken vrouwen, qua geluid maar ook qua intonatie. Voor de transsexueel een gewone zaak, want je bent er al je hele leven mee bezig, je bent vrouw.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Leuk Yvon, maar die 'onpassabele vrouwen' waar jij op doelt worden niet luidkeels uitgelachen en nagewezen: "Haha, moet je zien! een vent in een jurk..."

Dat is dan nog één van de vriendelijkere reacties. Maar ik geloof niet dat het Joy zozeer om spieren of sportiviteit te doen is, maar vooral om proporties.
Er is niks mis mee om er krachtig en gezond uit te zien, maar het is niet prettig om je vrouw te voelen en er als een Dokwerker uit te zien.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Yvon1
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: vr mei 02, 2003 23:35

Bericht door Yvon1 »

Vrouwen als Erika Terpstra zijn ook fors gebouwd.
Maar met een leuk kapsel, mooie kleding en goede make up, kun je er heeeeelllll vrouwelijk uitzien. En die jurk kan daar ook bij horen, maar is meestal niet het meest geschikte kledingstuk. Maar vooral is het je voorkomen, je attitude, je expressie, hoe je met mensen omgaat. Als een kinkel of als een leuke, fijne, begrijpende warme gevoelige mens. That makes the difference.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

vrouwen als erica terpstra zijn vrouwen

nogmaals

een vergelijking met pakkumbeet 99 % van biovrouwen gaat niet op

simpelweg omdat een trans niet als vrouw geboren is

en ja ik bedoel proporties, verhoudingen onderling, op alle fronten

en hoe kan iemand die als vrouw geboren is niet passabel zijn als vrouw?
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Joy schreef:en hoe kan iemand die als vrouw geboren is niet passabel zijn als vrouw?
Daar heeft Mila een sprekend voorbeeld van.
Een vriendin van haar die bij de KLM werkt.
Waarbij ze niet geloofd werd toen zij zwangerschapsverlof aanvroeg.
Omdat iedereen dacht dat zij een trans was.
Cyn.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Ik geloof niet in sprookjes

Dus, ' iedereen ' bepaalt je passabiliteit?


Get real

Een geboren vrouw is een passabele vrouw, simpelweg omdat ze vrouw is, niet omdat omgeving , wie dat dan ook moge zijn, daar anders over denkt


Joy
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Het komt inderdaad weleens voor dat een geboren bio-vrouw in haar pubertijd merkt dat er iets niet klopt: Krijgt ze geen borsten maar een baard.
Volgens mij zijn dit uitzonderingen die de regel bevestigen.
Ook het soort verhalen wat Cynthia aanhaalt klinkt erg zeldzaam, zegt misschien meer over het sfeertje binnen een bedrijf dan over passabel-zijn.

We hebben het hier over 'gangbaar' en 'algemeen'. De niet-passabele vrouwen waar op gedoeld wordt, zijn ook regelmatig onderwerp van spot bij slecht-opgevoede tieners. Die vrouwen zijn niet te benijden. Vaak zijn hun 'lichamelijke kenmerken' gevolg van een ziekte.
Mijn vroegere buurvrouw werkte in een schoenenzaak, op de herenafdeling. Zij kwam regelmatig thuis met erg trieste verhalen over bio-vrouwen met schoenmaat 43 en groter.
Die buurvrouw heeft me een aardig stukje werkelijkheid bijgebracht.
Daarom: Ik wéét gewoon dat ik nooit 100% passable zal zijn. Mijn bestaan zal op één punt nooit veranderen: er zal altijd sprake zijn van een compromis tussen wie ik ben en wat ik lijk.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Plaats reactie