Valentijnsdag
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ja hoor, Amstelhoek is de plek waar lijn 140 altijd vlak voor de Amstel op een bootje wacht - en zo is onze omgeving er een waar we vaak gedwongen worden om geen haast te hebbenX-Laura-X schreef:Ow, bijna buurvrouw, zie het nu pas is het een beetje te overleven daar?Frederique_ schreef:Ja hoor, Wilnis is de plaats waar lijn 140 op zondagavond doorrijdt om mensen nog meer van onze mooie landelijke omgeving (bij nacht) te laten zien, ook als ik snel vanuit Utrecht naar huis wil en niet op site-seeing Wilnis en al helemaal niet op dat smalle dijkje richting Mijdrecht zit te wachten
Ennuh, vandaag regent 't. (Waar niet?)
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
komtie:mila schreef:En wat ik me nu afvraag....waar blijven de zure commentaren van Joy?? lol!
Mila.
commentaar geven over zogenaamde slowchat en msn gedrag, en wat gebeurt er nu in dit topic, juist met die mensen die die kritiek gaven?
lachen, weer 3 erbij die ik vanaf nu nergens meer serieus neem
- mireille
- Eredivisie
.. Dus ik kom thuis, ligt er een brief op m'n kamer. ik zo van ogottegot ogottegotogottegot, wie-o-wie haalt het in haar hoofd om..
hmm stempas voor de verkiezingen van 7 maart, terug naar de koekjes en de film
hmm stempas voor de verkiezingen van 7 maart, terug naar de koekjes en de film
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
die wielmoersleutel is wel bij je blijven hangen he? fetisj, obsessie? nah vast iets narcistischmila schreef:Ik wilde je zure commentaar horen op mijn valentijns e-card, papieren kaart, en bloemen. Niet je commentaar over slow chat, of msn gedrag, that's all.
Of misschien wil je wel vertellen dat je voor valentijnsdag een wielmoersleutel hebt gehad of zo........
Mila.
nou vooruit dan, ik spaar die dingen, en heb dan ook 23 miniatuursleuteltjes voor valentijn in mijn brievenbus gehad, nu de moertjes nog