Ik ben er met je eens dat passabiliteit een belangrijke onderwerp is waarover veel kan worden gezegd; echter vind ik het te pas en te onpas elke onderwerp off-topic naar het stokpaardje van passabiliteit brengen niet echt bevorderlijk voor het forum. Zie hier hoe een -- ook al interessant -- onderwerp zoals 'het leven tussen de sekse in' toch weer bedwelmd wordt door het geweld van de verhitte discussie over passabiliteit.Joy schreef:het lijkt mij dat een eventuele saaihheid van een forum geen reden is tot het wel of niet bespreken van bepaalde onderwerpen, evenals herhaling geen reden is
we zijn het er allang over eens, passabiliteit is hot issue en zal het blijven
Nu alleen nog proberen iets constructiefs te halen uit de terugkerende discussie
En met name door de felheid van sommige posters gaat de discussie steeds weer dezelfde kant op -- waarbij zelfs andere soorten discussies zoals de passabiliteit van travestieten (een totaal andere onderwerp omdat hormonen en FFS toch geen rol mogen spelen) compleet ondergesneeuwd worden.
Wij hebben nu allemaal last van mensen aan wie wij in meer of mindere maat ergeren. In jouw antwoord aan mij heb je dat dusdanig neergezet dat het als een discussie kan worden gevoerd en dat mag wel. Je eerste opmerking was maar een schop en zowel jij als Frederique als het forum onwaardig.Coco schreef:Lisa, je hebt helemaal gelijk. Ik heb er ook alleen maar last van bij Frederique. Misschien als ze eens eerlijker was, dat ik me dan minder zou ergeren aan haar.
Groetjes
Lisa