Aan de kassa:"Veel plezier met uw aankoop" of niet

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Word je bij de kassa veel plezier met je aankoop gewenst?

ja, altijd
7
15%
heel vaak
25
52%
alleen soms
15
31%
nee, nooit
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 48

Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Omdat ik vaak naar de zelfde winkels ga weten de verkoopsters ondertussen dat het voor mijzelf is.
Daardoor krijg je vanzelf dat je plezier gewenst wordt met je aankoop.
In 1 winkel werd zelfs op een gegeven moment gevraagd of ik niet mee wilde doen met de spaarkaart die ze hadden.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Margarina
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 19:15

Bericht door Margarina »

vorige week een zwempak van speedo gekocht in een grote sportzaak.
Ook gewoon gepast zonder problemen zodat je thuis net voor verrassingen komt te staan omdat iets niet goed zit.
Bij de kassa deed de cassiere heel normaal, maar bijna helaas moet ik zeggen wenste ze me geen plezier met de aankoop. Ik miste het wel een beetje.
Toch komt het wel vaak voor....
Zeg dan ook gewoon dank u wel en tot ziens.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ik shop niet altevaak, mijn kleerkast puilt uit, maar kan het niet laten nu en dan te neuzen

stond een keer een leuk jurkje te bekijken en ineens stond tegenover het rek een kerel me aan te gapen alsof ik de paulus de boskabouter zelf was

dan kijk je terug, en deze meneer voelde zich blijkbaar ubermacho want bleef me recht aankijken, vanwege zijn dreigende negatieve houding heb ik het maar gelaten voor wat het was en ben doorgelopen

was bij cool cat

overigens bij cool cat redelijk wat gekocht, en nog nooit vreemde blikken
en word gewoon geholpen als ieder ander

joy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hum.... het is voor 98% zo dat wanneer Denise iets koopt en wij samen bij de kassa staan, mij ' veel plezier' wordt gewenst :D :wink:
elsa :roll:
Gebruikersavatar
micho (Cindy)
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 15:26

Bericht door micho (Cindy) »

als ik iets koop (dat weinig voorkomt) kijken ze me glimlachend aan en zeeg veel plezier er mee.
Gebruikersavatar
ChantelleTV
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 18:20
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door ChantelleTV »

Ik winkel ook niet zo vaak, mijn kast(en) hangen ook vol, maar ik heb dezelfde ervaring als Eva, doe normaal en je wordt normaal behandeld. Als ik ergens mee zit kom ik rond voor uit dat het voor mezelf is, tis de enige manier om geen kat in de zak te kopen.
Vreemde blikken zijn mij niet opgevallen, of ik nou als man of vrouw was gekleed, alleen in de supermarkt een opmerking gehoord, en die was niet eens negatief.
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!
Plaats reactie