Omdat ik vaak naar de zelfde winkels ga weten de verkoopsters ondertussen dat het voor mijzelf is.
Daardoor krijg je vanzelf dat je plezier gewenst wordt met je aankoop.
In 1 winkel werd zelfs op een gegeven moment gevraagd of ik niet mee wilde doen met de spaarkaart die ze hadden.
Aan de kassa:"Veel plezier met uw aankoop" of niet
Moderator: Moderators
vorige week een zwempak van speedo gekocht in een grote sportzaak.
Ook gewoon gepast zonder problemen zodat je thuis net voor verrassingen komt te staan omdat iets niet goed zit.
Bij de kassa deed de cassiere heel normaal, maar bijna helaas moet ik zeggen wenste ze me geen plezier met de aankoop. Ik miste het wel een beetje.
Toch komt het wel vaak voor....
Zeg dan ook gewoon dank u wel en tot ziens.
Ook gewoon gepast zonder problemen zodat je thuis net voor verrassingen komt te staan omdat iets niet goed zit.
Bij de kassa deed de cassiere heel normaal, maar bijna helaas moet ik zeggen wenste ze me geen plezier met de aankoop. Ik miste het wel een beetje.
Toch komt het wel vaak voor....
Zeg dan ook gewoon dank u wel en tot ziens.
ik shop niet altevaak, mijn kleerkast puilt uit, maar kan het niet laten nu en dan te neuzen
stond een keer een leuk jurkje te bekijken en ineens stond tegenover het rek een kerel me aan te gapen alsof ik de paulus de boskabouter zelf was
dan kijk je terug, en deze meneer voelde zich blijkbaar ubermacho want bleef me recht aankijken, vanwege zijn dreigende negatieve houding heb ik het maar gelaten voor wat het was en ben doorgelopen
was bij cool cat
overigens bij cool cat redelijk wat gekocht, en nog nooit vreemde blikken
en word gewoon geholpen als ieder ander
joy
stond een keer een leuk jurkje te bekijken en ineens stond tegenover het rek een kerel me aan te gapen alsof ik de paulus de boskabouter zelf was
dan kijk je terug, en deze meneer voelde zich blijkbaar ubermacho want bleef me recht aankijken, vanwege zijn dreigende negatieve houding heb ik het maar gelaten voor wat het was en ben doorgelopen
was bij cool cat
overigens bij cool cat redelijk wat gekocht, en nog nooit vreemde blikken
en word gewoon geholpen als ieder ander
joy
- micho (Cindy)
- is nieuw hier
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Ik winkel ook niet zo vaak, mijn kast(en) hangen ook vol, maar ik heb dezelfde ervaring als Eva, doe normaal en je wordt normaal behandeld. Als ik ergens mee zit kom ik rond voor uit dat het voor mezelf is, tis de enige manier om geen kat in de zak te kopen.
Vreemde blikken zijn mij niet opgevallen, of ik nou als man of vrouw was gekleed, alleen in de supermarkt een opmerking gehoord, en die was niet eens negatief.
Vreemde blikken zijn mij niet opgevallen, of ik nou als man of vrouw was gekleed, alleen in de supermarkt een opmerking gehoord, en die was niet eens negatief.
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!