Genezen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja Irene mensen hebben liever dat je een geheimzinnige homo bent dan een mysterieuze vrouw

jammer voor ze ! :D
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Dorine

ik heb Maarten horen zeggen op de radio 'ik weet niet wat mij bezielde'
zal ook wel voor Marc Marie gelden?

----marc marie heeft zich nooit gepresenteerd als zijnde vrouw, noch die behoefte gehad

dat 'leven tussen de sexen' heeft dus een bepaalde houdbaarheidsdatum voor kunstenaars wat ik altijd al dacht, vaak ook ten dienste van carriere (David Bowie bijv).

-----bowie heeft het uiterlijk waarin man en vrouw erg dicht samenkomen, ik geloof niet dat zijn expressie in beginjaren alleen een carieremove is geweest

Ik zal niet zeggen dat dat beledigend is maar ivoelt wel opportuun

het is niet je ding, maar daarmee niet automatisch beledigend

je kan over alles moeilijk doen

Joy
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Marc-Marie lijkt mij persoonlijk niet iemand die zich door wie-of-wat-dan-ook laat tegenhouden: als die zich inderdaad lekkerder zou voelen in een rok, dan zal hij dat (voor zover ik hem nu een paar keer op TV gezien heb) zeker niet laten...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Frederique,

<Marc-Marie lijkt mij persoonlijk niet iemand die zich door wie-of-wat-dan-ook laat tegenhouden: als die zich inderdaad lekkerder zou voelen in een rok, dan zal hij dat (voor zover ik hem nu een paar keer op TV gezien heb) zeker niet laten...>

Dat klopt ook, want ik ken MM als beeldschone TV uit het uitgaansleven, toen ie trouwens nog niet zo bekend was.

Hij pakte het heel erg smaakvol en goed aan, mooie make up, mooie pruik, goede kleding en een leuke 'act' erbij.......majah, daar is ie homo voor he? Goed estethisch inzicht ;-)

Groetjes Mila.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mila,
Dorine schreef:
nadat ik een medium had horen verklaren hoe haar leven, en de bescherming van mij in elkaar zat, kon ik ineens Angela verklaren
ja zo zie je Mila er is meer tussen hemel en aarde, en wanneer geef je je persoonlijke kruistocht (haha) eens op?

Gelukkig kent de geesteswereld geen vooroordelen en is er geen twijfel over wat je bent, met wortels van liefde de aarde in en aan de vruchten herken je de boom

Liefs

Dorine
hier kan ik me helemaal bij aansluiten en overigens ook bij wat Amber schreef. Het schijnt er maar niet in te willen dat ieder mens het recht heeft om zijn of haar leven in te vullen zoals het hem of haar goeddunkt, ongeacht wat een ander daarvan vindt.

Hetgeen me bij het volgende punt brengt: waarom deze "kruistocht", zoals Dorine het zo treffend verwoordde? Kan het zo zijn dat bepaalde aspecten van het mens-zijn op een dermate heftige manier op je ziel spiegelt dat je daar zo ontzettend boos van wordt? In ieder geval ligt de oplossing bij jezelf en niet bij een ander. Door blind om je heen te meppen los je niets op, en je doet jezelf ook nog eens extra pijn.

Ik accepteer en respecteer jou, Mila, voor wie je bent, jouw uitingsvorm van het mens-zijn; de essentie van je "zijn". Maar sommige van jouw uitlatingen zijn mijns inziens veel te kort door de bocht, ongenuanceerd en soms echt uiterst onaardig. Ik vind dat getuigen van een gebrek aan zelfreflectie, maar ook daar moet een ieder zijn of haar paadjes en balans in vinden, en daar wens ik je veel sterkte mee.

Heel veel liefs,

Babette.xxx
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie