Hoi hoi Mila,
Dorine schreef:nadat ik een medium had horen verklaren hoe haar leven, en de bescherming van mij in elkaar zat, kon ik ineens Angela verklaren
ja zo zie je Mila er is meer tussen hemel en aarde, en wanneer geef je je persoonlijke kruistocht (haha) eens op?
Gelukkig kent de geesteswereld geen vooroordelen en is er geen twijfel over wat je bent, met wortels van liefde de aarde in en aan de vruchten herken je de boom
Liefs
Dorine
hier kan ik me helemaal bij aansluiten en overigens ook bij wat Amber schreef. Het schijnt er maar niet in te willen dat ieder mens het
recht heeft om zijn of haar leven in te vullen zoals het hem of haar goeddunkt, ongeacht wat een ander daarvan vindt.
Hetgeen me bij het volgende punt brengt: waarom deze "kruistocht", zoals Dorine het zo treffend verwoordde? Kan het zo zijn dat bepaalde aspecten van het mens-zijn op een dermate heftige manier op je ziel spiegelt dat je daar zo ontzettend boos van wordt? In ieder geval ligt de oplossing bij jezelf en niet bij een ander. Door blind om je heen te meppen los je niets op, en je doet jezelf ook nog eens extra pijn.
Ik accepteer en respecteer jou, Mila, voor wie je bent, jouw uitingsvorm van het mens-zijn; de essentie van je "zijn". Maar sommige van jouw uitlatingen zijn mijns inziens veel te kort door de bocht, ongenuanceerd en soms echt uiterst onaardig. Ik vind dat getuigen van een gebrek aan zelfreflectie, maar ook daar moet een ieder zijn of haar paadjes en balans in vinden, en daar wens ik je veel sterkte mee.
Heel veel liefs,
Babette.xxx