sinds vrijdagavond niet op de site geweest. Misschien is het verstandiger om toch maar geen dag weer over te slaan. Resultaat was namelijk dat ik alleen voor het algemeen gedeelte al meer dan een uur leestijd nodig had.

Heb geen zin meer om alles door te lezen maar ik vraag mij nu af hoeveel pagina's er korter worden door de snelle reacties die geschreven worden te verwijderen? Hoeveel zou het korter worden als men niet direct reageerd maar er eerst eens fantsoenlijk er over nadenkt wat de topic is en wat/hoe je daar op reageert?
Ik zelf probeer dit zo veel mogelijk te doen maar met zo'n groot aantal pagina's op een onderwerp is het soms moeilijk om nog te begrijpen waar het ooit over gegaan is
Heeft het vandaag wat opgeleverd waar ik wat mee kan?
Alleen het onderwerp met de links naar Vrij om mezelf te zijn"" en "Egoïstisch, Onzelfzuchtig, Eigenliefde" 3 Pagina's positief leesvoer

En verder? Overwegen en nadenken of het voor mij misschien tijd is om trav. org te verlaten? Komt wel sterk naar voren in mijn gedachten maar weet niet of dit de issue is of iets anders

Zo maar wat overdenking die het resultaat zijn vanaf vanmorgen 7.30 tot 10.14. Tussendoor nog even met de hond gelopen en koffie gedronken. Dat nog wel hoor