Menstruatie periode "simuleren"

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Het is een slip of the pen, een vergissing in het schrijven. neovagina kun je niet vergelijken met uitrusting van biologische vrouwen (vagina, borsten, baarmoeder). Excuses-moi
liefs, Josette
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Josette schreef:Naar mijn onbescheiden mening is maandverband onder geen enkel beding travestie, of transgenderisme of transseksualiteit.
'k Ben het niet met je eens. Ik heb zelf ook wel eens de gedachte gehad "hoe zou dat voelen". Een heel normale gedachte... En nee, van de ongesteldheid zelf zullen we wel nooit weten hoe het voelt. Maar het dragen van maandverband? Ach... Wat kan daar nu mis mee zijn? Is het nu echt zoveel erger als het dragen van een rok (als man)?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Re: Menstruatie periode "simuleren"

Bericht door Mara »

Monique_3 schreef: Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
Monique, je moet uns een tijdje hormonen gebruiken en dan ze weer laten, dan voel je echt hoe het is.......namelijk echt nie prettig!!! Je bent dan echt nie meer jezelf, heb jarenlang maar een spuit per 4 weken gehad en zo elke maand een week als een hel gehad, probeer het beter zelf niet uit hoor.....

....en hoe dat nou met tampons en maandverband is, is weer typisch mannelijk om te denken, dat dit het gevoel zal nabotsen......dat aan de leden met de andere antwoorden hier in dit topic!

groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

persoonlijk begrijp ik helemaal niks van de wens maandverband te gebruiken
:-?

ik leer nog steeds bij hier
Ingrid Go
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Ingrid Go »

Joy schreef:persoonlijk begrijp ik helemaal niks van de wens maandverband te gebruiken
:-?

ik leer nog steeds bij hier
Ik moet me hier bij aansluiten, ik begrijp deze wens ook niet.
Plaats reactie