Menstruatie periode "simuleren"
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
'k Ben het niet met je eens. Ik heb zelf ook wel eens de gedachte gehad "hoe zou dat voelen". Een heel normale gedachte... En nee, van de ongesteldheid zelf zullen we wel nooit weten hoe het voelt. Maar het dragen van maandverband? Ach... Wat kan daar nu mis mee zijn? Is het nu echt zoveel erger als het dragen van een rok (als man)?Josette schreef:Naar mijn onbescheiden mening is maandverband onder geen enkel beding travestie, of transgenderisme of transseksualiteit.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: Menstruatie periode "simuleren"
Monique, je moet uns een tijdje hormonen gebruiken en dan ze weer laten, dan voel je echt hoe het is.......namelijk echt nie prettig!!! Je bent dan echt nie meer jezelf, heb jarenlang maar een spuit per 4 weken gehad en zo elke maand een week als een hel gehad, probeer het beter zelf niet uit hoor.....Monique_3 schreef: Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
....en hoe dat nou met tampons en maandverband is, is weer typisch mannelijk om te denken, dat dit het gevoel zal nabotsen......dat aan de leden met de andere antwoorden hier in dit topic!
groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--