Klopt, maar hoe kom je aan die kleren?Morbide schreef:Dan hebben we het toch over acceptatie door anderen? Ik denk trouwens niet dat veel fetish TV's moeite hebben om zichzelf sexy te vinden. Mijn mening doet er dan niet zoveel toe, tenzij ik er rechtstreeks mee geconfronteerd word. IMHO kun je sommige dingen het best bewaren voor de slaapkamer.
Even als man naar binnengaan bij een kledingwinkel, een leuk fetish jurkje uitzoeken, naar de kleedkamer (iedereen ziet een 40-jarige-man met een fetish jurkje dat normaal gesproken door een 16-jarige gedragen wordt naar de kleedkamers gaan), in de kleedkamer borsten uit de tas, daar passen, borsten weer in de tas en dan afrekenen bij een kassa waar men dit hele gebeuren heeft lopen te bekijken - en daar vast een mening over een vieze, geile ouwe man heeft? 't Lijkt mij nog niet zo simpel om dan je eigen waardigheid te behouden en denken "ja, kijk allemaal maar, dit ben ik en dit hoort bij mij"... Dat is -zelfs als beginnend-TG/TS- toch echt gemakkelijker...
Hetzelfde geldt in die slaapmaker: als je jezelf aan het bevredigen bent in die kleren - dan te denken "het is niet gek wat ik doe, ik zit niemand ermee in de weg dus waarom zou ik het niet doen" - hoelang zou je daarover doen voordat je dat niet alleen zegt, maar ook echt meent? Hoeveel gemakkelijker is dat bij een TG/TS die dit doet in kleren die meiden van dezelfde leeftijd als jij ook dragen t.o.v. een TV met een leeftijdsverschil van heb-ik-jou-daar?
Groetjes,
Frederique