Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Voor Ciska :
Als je iets wil doen bij VTM of VT4 dan kan dat misshcien geregeld worden.
'Trans bijt kat' is echter niet zo goed lijkt me.
Ga dan eerder voor iets als 'trans-stoeipoezen' in Vlaanderen en Nederland .... wie zijn ze, wat drijft ze , waarom doen ze het ... een reportage.
Groetjes,
Melina
Als je iets wil doen bij VTM of VT4 dan kan dat misshcien geregeld worden.
'Trans bijt kat' is echter niet zo goed lijkt me.
Ga dan eerder voor iets als 'trans-stoeipoezen' in Vlaanderen en Nederland .... wie zijn ze, wat drijft ze , waarom doen ze het ... een reportage.
Groetjes,
Melina
Hoi Melina,
<Ga dan eerder voor iets als 'trans-stoeipoezen' in Vlaanderen en Nederland .... wie zijn ze, wat drijft ze , waarom doen ze het ... een reportage.>
Of gewoon een tv programma voor post op ts'en connaisseurs of zo? Ken je 'Tussen Kunst en Kitsch'?
Daar een post op TS variant op, 'Tussen k*t en kl*t' of zo.
Ideetje misschien?
Groetjes Mila.
<Ga dan eerder voor iets als 'trans-stoeipoezen' in Vlaanderen en Nederland .... wie zijn ze, wat drijft ze , waarom doen ze het ... een reportage.>
Of gewoon een tv programma voor post op ts'en connaisseurs of zo? Ken je 'Tussen Kunst en Kitsch'?
Daar een post op TS variant op, 'Tussen k*t en kl*t' of zo.
Ideetje misschien?
Groetjes Mila.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
@Melina:
Dus geen show die gemaakt wordt door Woestijnvis? Jammer, misschien hadden die nog een ontmoeting met Guy Mortier kunnen regelen (Dat vond ik best een mooie man, hoor). Maar televiesie is zo vluchtig, vind ik.
Ken je misschien mensen bij Studio 100? Gaan we een musical maken: Samson en Gert en de Gravin van Trans-Silvanie (of klinkt dat meer als Suske en Wiske?) of: Sneeuwwitje en de zeven Kijvende Wijven .
Ciska.
Dus geen show die gemaakt wordt door Woestijnvis? Jammer, misschien hadden die nog een ontmoeting met Guy Mortier kunnen regelen (Dat vond ik best een mooie man, hoor). Maar televiesie is zo vluchtig, vind ik.
Ken je misschien mensen bij Studio 100? Gaan we een musical maken: Samson en Gert en de Gravin van Trans-Silvanie (of klinkt dat meer als Suske en Wiske?) of: Sneeuwwitje en de zeven Kijvende Wijven .
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
je kent me toch? de hele dag doen waar'k zin in hebCiska Lacomte schreef:Kijk jij daar allemaal naar? Poe-eej... Maar je brengt me wel op een idee: Twee voor twaalf, of wordt het dan ook weer heibel?Joy schreef: gewoon een rad van fortuin, een lingo, een tien voor taal, tussen de gewone mensjes
Ciska.
elk programma wordt heibel
-
- Eredivisie
Joy schreef :
gewoon een rad van fortuin, een lingo, een tien voor taal, tussen de gewone mensjes
Ja inderdaad, ik heb me trouwens ingeschreven voor het programma : Blokken.
Ik ben door de eerste selectie, maar ik heb omwille van mijn FFS de 2de ronde naar september moeten verschuiven.
Dus wie weet misschien dus binnenkort nog eens op TV.
Ik moet nu wel als vrouw, want ik kan nooit meer passable worden als man (lol)
Groetjes,
Melina
gewoon een rad van fortuin, een lingo, een tien voor taal, tussen de gewone mensjes
Ik ben door de eerste selectie, maar ik heb omwille van mijn FFS de 2de ronde naar september moeten verschuiven.
Groetjes,
Melina
was die verschuiving noodzaak voor hen? of voor jou?melina_r schreef:Joy schreef :
Groetjes,
Melina
ken het programma niet
moet je dan de bouw in? sjokken met cement enzo?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Melina,
Ja, zo wordt 't natuurlijk nooit wat met de acceptatie van transen - als ze alleen volledig passabel op de TV gaan verschijnen...
Of mag Ben wel zeggen dat je ooit als man geboren bent?
Groetjes,
Frederique
Ja, zo wordt 't natuurlijk nooit wat met de acceptatie van transen - als ze alleen volledig passabel op de TV gaan verschijnen...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie
Joy schreef :
ken het programma niet
Neen Joy, zie je Melina al sleuren met cement (lol).
Zo vies voor mijn nagels.
Het is een spelletje gebaseerd op Teteris , als je een juist antwoord hebt gegeven op een vraag dan mag je een blokje laten vallen .... en bij een lijntje krijge je extra punten.
Groetjes,
Melina
ken het programma niet
Neen Joy, zie je Melina al sleuren met cement (lol).
Zo vies voor mijn nagels.
Het is een spelletje gebaseerd op Teteris , als je een juist antwoord hebt gegeven op een vraag dan mag je een blokje laten vallen .... en bij een lijntje krijge je extra punten.
Groetjes,
Melina
-
- Eredivisie
Frederique schreef :
Als dat relevant is, al laat ik dat tegenwoordig liever in het midden hoor.
Laat de mensen maar twijfelen hoor ..... laat ze maar denken wat ze willen.
Als ze het willen weten dan vertel ik het wel, maar anders begin ik er liever niet meer over.
Al weet ik nog niet hoe mijn stem tegenwoordig zal overkomen op TV.
Groetjes,
Melina
Als dat relevant is, al laat ik dat tegenwoordig liever in het midden hoor.
Laat de mensen maar twijfelen hoor ..... laat ze maar denken wat ze willen.
Als ze het willen weten dan vertel ik het wel, maar anders begin ik er liever niet meer over.
Al weet ik nog niet hoe mijn stem tegenwoordig zal overkomen op TV.
Groetjes,
Melina
-
- Eredivisie
Hoi hoi,
Ik heb aandachtig de reacties op mijn schrijven gelezen en wat voor mij recht overeind blijft, is het volgende: waar het hier om gaat is een essentieel mensenrecht, namelijk het recht om te zijn wie je bent, ongeacht de mening van anderen. Vanuit mijn levensvisie dien je daar met respect mee om te gaan, en dat mis ik toch wel een beetje.
Groetjes en liefs,
Babette.
daar kan ik me helemaal in vinden, maar uiteindelijk blijft het haar (best wel heftige) beslissing. Wellicht was de nood heel erg hoog, wie zal het zeggen; alleen Jessica weet dat het beste.Ciska Lacomte schreef:@Babette;
Ik begrijp je punt, maar als iemand zich ten overstaan van andehalf miljoen mensen 'out' steek je je hoofd wel héél ver boven het spreekwoordelijke maaiveld uit. Je verheft jezelf tot publiek bezit, met alle mooie en vooral lelijke kanten vandien. In ons kringetje geldt Jessica nu blijkbaar even als voorbeeld voor diverse aanstormende T*'s hoe je het beter niet kunt aanpakken. Zie het als een dienst die de arme ziel ons even bewijst. O, ja. reken maar dat ik met Jessica te doen heb. Haar Outing bij de Leeuw is misschien het meest ingrijpende wat haar ooit zal overkomen. Ze zal er best nog wel de nodige nachten van wakker liggen, vrees ik.
Waarschijnlijk was Jessica honderd keer beter af met een uurtje bekvechten met Mila, of een stevig debat met Petra. Daar had ze misschien ook wel een paar slapeloze nachten aan overgehouden, maar dan wél met oog op de toekomst, nu heeft ze waarschijnlijk alleen maar een kapot verleden.
Ciska.
Ik heb aandachtig de reacties op mijn schrijven gelezen en wat voor mij recht overeind blijft, is het volgende: waar het hier om gaat is een essentieel mensenrecht, namelijk het recht om te zijn wie je bent, ongeacht de mening van anderen. Vanuit mijn levensvisie dien je daar met respect mee om te gaan, en dat mis ik toch wel een beetje.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela