H & M

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
8
19%
Goed
28
65%
Matig
6
14%
Slecht
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 43

mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoihoi,

H&M......soms kom ik er met armen vol kleding en accesoires vandaan, soms met helemaal niets.
Onlangs een prachtige 'ala sixties ala Givenchy' jas daar gekocht, werkelijk prachtig ontwerp, superbe snit, lousy slechte, snel pluizende stof :-( De jas is zo ontzettend mooi, krijg er heel veel complimentjes over, zelfs op straat, dat ik em denk ik als patroon ga gebruiken en ga kopieeren van een goede kwaliteit wollen stof.
Verder soms leuke tassen van pijn aan je ogend doend lelijk kunstleer.....zo erg dat ik daar niet mee mee rond wil wandelen hoor.
Verder heb ik geen paskamer issues.
Groetjes Mila.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Een paar jaar geleden vond ik H&M erg leuk, en heb er diverse leuke kledingstukken vandaan gehaald.
Maar tegenwoordig zie ik steds minder van mijn gading.
Of het nu de veranderende mode is, of mijn smaak die zich aanpast, ik weet het niet. Maar ik weet tegenwoordig wel leukere winkels. Didi bijvoorbeeld.
Cyn.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik stap ook wel is de H&M binnen, maar koop er bijna nooit iets.

Gisteren ben ik dr nog geweest, en had een broek gepast. Al vind ik de broeken van de H&M me nooit lekker zitten. Dunne stof ook.
Gebruikersavatar
Sandra1964
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: vr feb 16, 2007 17:07
Locatie: Hilversum

Bericht door Sandra1964 »

De H&M is toch eigenlijk wel een beetje mijn hofleverancier. Het personeel is relaxed en hun collectie goed en breed. Passen is geen enkel probleem (soms een scheef gezicht van andere klanten). Voor mij de beste winkelervaring!
lynnet
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 20:34

Bericht door lynnet »

Schappelijke prijzen en je wordt er prima geholpen ook passen bleek geen probleem, vestiging Nieuwendijk 154a.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

wordt in de H&M wel altijd vriendelijk behandeld.
zowel in utrecht als in adam.
alleen een passend pak heb ik nog niet durven te passen.
misschien komt dat nog...als niet weer toevallig een van mn oud huisgenoten op utrecht werkt :oops:
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Heel gek, als ik naar een H&M in Utrecht centrum ga slaag ik nooit. Ik zie net niet wat ik zoek en het is altijd druk en rommelig. In Utrecht overvecht echter slaag ik meestal wel. Ik heb het idee dat de collectie daar net even anders is (op detail).
Plaats reactie