Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

tjonge wat kunnen jullie chatten.........echt vrouwen onder elkaar hoor (zei paul de leeuw ook al tegen jessica; ze houden niet op, hihi)

groetjes Yoelle :D
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Wie 'jullie'? Wil je dat ff uitleggen Yoelle?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi Cis,
Ciska Lacomte schreef:@ Babette: Is het niet een beetje 50er jaren om te geloven dat alles wat op televisie verschijnt 'heilig' is? Als je Zelfrespect en Eigenwaarde heel hoog in het vaandel draagt, doe je echt wel je uiterste best om niet gezien te worden in het bijzijn van flauwe-grappenmakers als Paul de Leeuw.
Al met al vind ik dat er nog behoorlijk gematigd en humaan gereageerd wordt op het gebeuren, hoor.Ciska.
je zult mij niet horen zeggen dat alles wat op de televisie verschijnt heilig is (alsjeblieft zeg), noch dat je mij op de eerste rij bij Paul de Leeuw zult vinden. Daar gaat het helemaal niet om. Waar het om gaat ( nog maar een keer!) is dat ieder mens het recht heeft om volstrekt zichzelf te zijn, ongeacht wat een ander daar van vindt. Dat er hier op dit forum dan op een hele ongenuanceerde manier allerlei nare dingen worden geschreven (uitzonderingen daar gelaten) vind ik onbegrijpelijk en respectloos naar een ander mens toe. Wellicht zegt het meer over die schrijfsters dan over de persoon waarover het gaat.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

je hebt wel gelijk Babette, maar mensen vinden nu eenmaal ergens iets van. Dat is de (on)geschreven norm.. jessica moet m.i. echt zichzelf blijven en volgens mij was ze daar ook heel goed mee bezig. Hoop dat ze dat kan blijven doen of ze zich zelf nu wel of niet richting de norm ontwikkeld. Het is maar waar ze gelukkig van wordt...

Y
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi Yoelle,
Yoelle schreef:je hebt wel gelijk Babette, maar mensen vinden nu eenmaal ergens iets van. Dat is de (on)geschreven norm.. jessica moet m.i. echt zichzelf blijven en volgens mij was ze daar ook heel goed mee bezig. Hoop dat ze dat kan blijven doen of ze zich zelf nu wel of niet richting de norm ontwikkeld. Het is maar waar ze gelukkig van wordt...

Y
hey, ik heb ook een behoorlijk uitgesproken mening over van alles en nog wat, maar je kunt ook moeite doen om het op een "wat aardiger" of genuanceerde manier te verwoorden: "c'est la ton qui fait la musique".

Weet je, het is allemaal een kwestie van perceptie en als je alleen maar bezig moet zijn met wat een ander er van vindt, heb je een full-time betrekking. Het leidt geen twijfel dat Jessica een pittige toekomst tegemoed gaat, maar ze heeft een hele bewuste keuze gemaakt; ze is klaarblijkelijk bereid om de consequenties daarvan te aanvaarden, en dat respecteer ik zeer.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef:En daarbij, alleen het idee al om sex met een vrouw te moeten hebben, brrrrrrrrrr
moet toegeven dat ik het idee altijd wel prettig gevonden heb en ook in praktijk heb gebracht. Dat kan dus schijnbaar ook
groetjes, Yoelle
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Yoelle schreef:
Patricia1979 schreef:
Joy schreef:En daarbij, alleen het idee al om sex met een vrouw te moeten hebben, brrrrrrrrrr
moet toegeven dat ik het idee altijd wel prettig gevonden heb en ook in praktijk heb gebracht. Dat kan dus schijnbaar ook
groetjes, Yoelle
niks mis met sex met een vrouw, alleen niet met dit lijf

Joy
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

hoi , waarom niet..?

Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:Waar het om gaat ( nog maar een keer!) is dat ieder mens het recht heeft om volstrekt zichzelf te zijn, ongeacht wat een ander daar van vindt.
Yup, ieder mens heeft het recht zhaar hoofd te stoten. Keer op keer op keer op keer...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Patricia schreef :

Als pre-op bedoel je? post-op zou ik het nog steeds niet doen.


In mijn geval nog veel minder post-op dan pre-op.
Na de hormonen en SRS is mijn interesse in vrouwen (op seksueel gebied) wel helemaal verdwenen.
Ik kan het me absoluut niet inbeelden om nu nog iets te hebben met een vrouw.
Pre-op heb ik dat ooit wel eens geprobeerd met een vrouw, maar dat ging dus psychisch gewoon niet.
Maar pre-op wou ik het met mannen ook niet.

Dus ik schrijf van mezelf dat ik eigenlijk altijd een hetero-vrouw ben geweest/had moeten zijn.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Yoelle schreef:hoi , waarom niet..?

Yoelle
omdat ik niks wil en kan met dit lijf

Joy
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef: niks mis met sex met een vrouw, alleen niet met dit lijf

Joy
Als pre-op bedoel je? post-op zou ik het nog steeds niet doen.
als pre op

en, dat kan , dan ligt je voorkeur bij de andere sexe

maar god knows wat je gaat ervaren/voelen onder invloed van het zogenaamde feestpakket, hormonen

los daarvan, man of vrouw, niet met dit lijf, simple as that
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ik sta daar iets anders in, ik houd alle mogelijkheden open, kortom, man vrouw, misschien vind ik beide wel aantrekkelijk, who knows:)
Gast

Bericht door Gast »

Als ik er een beetje moeite voor had gedaan had ik ook wel aan de vrouw en dan evt. kinderen kunnen komen. Maar wat had ik daaraan, mijzelf en haar en de kids de afgrond instorten? Terwijl je zelf al lang weet wat er met je aan de hand is. Ik heb gewoon goed nagedacht om dat dus niet te doen.

dank je, tjee...zo kan het dus ook...

ik ben zonder willens en wetens deze afgrond dus ingetrokken des tijds...

hiervan ben ik en de kinderen nog altijd niet van bijgekomen...

ik eer je vrouw(joy)..dat jij wel hebt kunnen nadenken , ook voor anderen die er wel pijn aan overhouden..

ik zeg niet dat ik niet mijn best heb gedaan hoor, toen ik het eenmaal achteraf te horen kreeg van mijn ex...(jaren was ik nog met hem, in de hoop dat)

alle zeilen heb ik bijgezet, maar de manier hoe hij ermee omging was niet mijn ding...hij ging vreemd en sloeg mij enz enz...

dus inplaats van lief doen ,werd hij onmogelijk om mee te leven...

dus toppie dat ik een stukje blijer word van jou manier van handelen

dank je daarvoor..Joy duizendmaal dank :D
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Ciska Lacomte schreef:Wie 'jullie'? Wil je dat ff uitleggen Yoelle?

Ciska.
onderschat je niet hoor, paul de leeuw zou gewoon zeggen 'je bent een wijf' of wou je dat ontkennen soms?

Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Plaats reactie