Transseksualiteit in "Mooi weer de leeuw" (the day

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Morbide schreef: Ik weet niet hoeveel haar je nog het, je schreef iets over kaal, als het een beetje meevalt dan kun je met een vrij milde hormoonkuur (finasteride) een heel eind komen. Voor je gelaat zul je toch echt moeten gaan epileren, wil je van de haargroei afkomen....
Ja ik ben aan het proberen om aan Finasteride te komen, maar de schade is best wel groot. Maar je weet nooit, gewoon proberen maar!
mina schreef: Over genitalien: ik heb bijzonder weinig aan wat er tussen mijn benen hangt helaas....in seksueel opzicht dan...het plast wel goed ;)
Morbide schreef:Dan kunnen we elkaar de hand geven.
Beetje n directe (en persoonlijke) vraag: Was dat voor je transitie ook zo?

groetjes,
Mina
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

melina_r schreef: Ja hoor, ik ben thuis extreem conservatief opgevoed.
En het kon echt niet hoor homoseksualiteit.
Haai Melina!

Ai, ja dat verklaart een hele hoop! Ik begrijp hem helemaal...
thanks,

x,
Mina
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

melina_r schreef:Ciska, welke hormonen heb jij genomen ?

Is dat een gevolg van die Diane Pil misschien ?

Groetjes,

Melina
Ik weet niet hoe het heet. Dokter Barabas uit Antwerpen voorziet me ervan.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef: Hmmm ...... ik zie dat niet echt meer als een probleem nu.
In feite , hoe minder kleding , hoe vrouwelijker ik me tegenwoordig voel.
Maar in mijn blootje lopen de hele dag lijkt me toch iets te riskant ........
Al is het niet uitgesloten dat ik dit jaar eindelijk naar het strand kan en zelfs zalig kan gaan zwemmen als vrouw ....
Fiona houdt erg van zwemmen en ze woont aan het water, dus ik ben bang dat ik wel zal moeten, maar naar het strand krijg je me niet. Ook al was het alleen maar omdat ik dan het risico loop om bruin te worden. Ik voel me over het algemeen gemakkelijker in meer dan in minder kleding. Met me in meer of mindere mate een bepaald gender voelen heeft dat niks te maken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mina schreef: Ja ik ben aan het proberen om aan Finasteride te komen, maar de schade is best wel groot. Maar je weet nooit, gewoon proberen maar!
Ken je Crone? Niet wecht de gemakkelijkste groep om lid van te worden, wel de beste/ Meer info vind je hier.
mina schreef: Beetje n directe (en persoonlijke) vraag: Was dat voor je transitie ook zo?
Ja en nee. Voor de srs had ik een orgaan dat functioneerde, maar dat mijn functioneren in de weg zat. Nu heb ik iets dat niet functioneert, maar waar ik wel vrede mee heb. In beide gevallen plast het prima.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Yoelle schreef:trouwens ik wist overigens echt niet dat begeerte zelfs ultiem kon leiden tot een wens tot geslachtsverandering)
En, schrikken?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Morbide schreef:
Yoelle schreef:trouwens ik wist overigens echt niet dat begeerte zelfs ultiem kon leiden tot een wens tot geslachtsverandering)
En, schrikken?
ik sta nog niet in de operatiekamer hoor en bovendien heb ik niet zo'n trek in iets dat niet functioneert..
LK Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Yoelle schreef: ik sta nog niet in de operatiekamer hoor en bovendien heb ik niet zo'n trek in iets dat niet functioneert..
Een beetje een ontwijkend antwoord, maar goed. Ben je het met me eens dat je leven vele malen simpeler is als je die hele polonaise gewoon kan overslaan?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

intuition has always been a woman's guide en ik schrik natuurlijk.. wat bedoel je met polonaise? Is dat het zelfde als wat je hier draadje noemt?

Yoelle :lol:
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Petra schreef :

Ja en nee. Voor de srs had ik een orgaan dat functioneerde, maar dat mijn functioneren in de weg zat. Nu heb ik iets dat niet functioneert, maar waar ik wel vrede mee heb. In beide gevallen plast het prima.


Wat bedoel je met het functioneert niet ?
Is de SRS dan niet volledig gelukt zoals je had verwacht ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nee, ik bedoel HRT, epilatie, logopedie, SRS, een eventuele FFS, die hele mikmak. Misschien nog wel meer, het kan verslavend werken.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Morbide schreef:Ben je het met me eens dat je leven vele malen simpeler is als je die hele polonaise gewoon kan overslaan?
Polonaise klinkt best blij en vrolijk; van je tralala en hopsassa !!
Maar volgens mij is dat niet zo, of vergis ik me daarin? Als het wel dikke pret is zit ik namelijk fout en had ik al een poos geleden al smekend bij Jos Megens op schoot moeten klimmen.
Ik begin me de laatste tijd steeds serieuzer af te vragen of het niet veel simpeler is om gewoon anders te gaan leven en al dat gehannes aan het lichaam maar gewoon niet te willen. Iemand ervaring ?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Morbide schreef:
Ken je Crone? Niet wecht de gemakkelijkste groep om lid van te worden, wel de beste/ Meer info vind je hier."][/quote]

Nee, ken ik niet! But will soon! :) x

Morbide schreef: Ja en nee. Voor de srs had ik een orgaan dat functioneerde, maar dat mijn functioneren in de weg zat. Nu heb ik iets dat niet functioneert, maar waar ik wel vrede mee heb. In beide gevallen plast het prima.
Mis je de intimiteit met een ander niet dan? Ik merk dat sinds ik mezelf aan het vervrouwelijken ben ik a) meer van mezelf ben gaan houden en b) behoefte aan intimiteit, liefde enz wat aan het toenemen is...ik vind vrijen toch wel heel lekker, ik doe niet veel met mezelf..maar er zit nog wel seksueel gevoel in...ik zou het moeilijkvinden seksualiteit te moeten missen denk ik. Alhoewel dat wel een beetje een vreemde uitspraak van mij is...want ik weet eigenlijk niet wat voor soort seksualiteit ik momenteel heb...

xx,
Mina
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef:Wat bedoel je met het functioneert niet ?
Is de SRS dan niet volledig gelukt zoals je had verwacht ?
Jawel, wat ik kwijt wou is weg. Maar het blijft behelpen zo'n bouwdoos. Dat het verplegend personeel systematisch over "de wond" sprak, hielp ook al niet om een binding te vormen met m'n nieuwe geslachtsorgaan. Dat een of ander onnozel co-assistentje zichtbaar geschrokken was van de zwellingen al helemaal niet. In dilateren, of penetreren, ben en was ik niet zo geïntresseerd. Ik geloof ook niet dat het krijgen van een orgasme er in zit.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

mina schreef:
Mis je de intimiteit met een ander niet dan?
Nee, ik heb een schat van een vriendin en kom niets te kort. We vallen in slaap in elkaars armen in een éénpersoonsbedje en komen om in de ruimte. Seks is wat anders dan intimiteit.

Veel plezier bij Crone. Ik heb er veel aan gehad in mijn DIY-tijd.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie