Positief

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Yoelle schreef:wat een mannelijk gedrag Bibi :wink:
En wat is dit? Goal door een kopbal van Yoelle?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Irene schreef:Ik heb me die vraag eigenlijk nooit zo gesteld, want eerlijkheid kan een eufemistische omschrijving van botheid zijn. Ik stel me wel de vraag wat is het beste (of minst slechte) voor mij en de mensen die me dierbaar zijn. Ik heb er voor gekozen om de kast op een kier te laten staan (om die beeldspraak maar door te trekken), maar ik weet natuurlijk ook niet of ik dat een leven lang volhoud. Voorlopig lukt het me aardig (ook niet meer dan dat hoor). Misschien pas ik me wel te veel aan aan mijn omgeving, maar dat is dan waarschijnlijk de aard van het beestje, heb ik altijd al gedaan, zonder het gevoel te hebben dat ik mezelf tekort doe.

Irene
Als je jezelf en je naasten niets 'tekort' doet, dan is ie waarschijnlijk inderdaad open genoeg. Het lijkt me raadzaam om eerlijk te zijn naar je zelf en omgeving; ik geloof niet dat zoiets 'bot' is of hoeft te zijn. Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

Janiek2 schreef:
Yoelle schreef:wat een mannelijk gedrag Bibi :wink:
En wat is dit? Goal door een kopbal van Yoelle?
eufemistisch damesvoetbal, niet meer dan dat..
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Gast

Bericht door Gast »

Ohhhh, daar ben je verder dan ik Bibi......mun hele familie weet niks van de bodymodifications die ik heb laten uitvoeren......ze weten alleen dat ik al meer dan 20 jaar nie goed spoor.....vanuit hun zicht dan hahahahaha......

hhahahahaa ik vind je nog altijd heel leuk Mara, echt waar! :D
zalig!! zoals jij weet hoe mensen kunnen reageren op iets waar ze geen weet van hebben.

ik zou denk ook niks zeggen, gewoon het idee al ..als ik me goed voel..hun mij dan weer k*t zouden laten voelen door hun onwetendheid
nee, mij niet gezien...

enne buiten het feit dat ik geboren vrouw ben , vinden ze mij ook niet goedsnik hoor hahahahaa,..ohw sh*t...zou dat dan WEL kloppen? *GRIJNZZZZZZZ* dan zeg ik stop how huuu...ik heb een ziekte waardoor ik zo over kom als ik nu doe...

ik denk niet dat ze ook dan de moeite zouden nemen zich te verdiepen wat er bij mijn ziektebleed komt kijken,...zo zijn mensen gewoon niet allemaal..ze hebben meestal wel wat anders te doen.

dus, petje af dat je ze lekker daar laat waar jij ze wilt hebben voor nu,...
echt top ben je...als je zo voor jezelf kunt opkomen ..en weet wat voor jou op welk moment het beste is om te doen..

have fun..buurvrouw(ik woon bij de grens..dus ,ik gok erop 5 min bij je vandaan te wonen LOL) eng he ahahahahahaha
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hey PV, welke grens.....??? Ik overschrijt elke dag wel un paar.....wonend in mun bescheiden campeerkarretje met enorme kofferruimte, mijn thuis is heel europa, duhus..... :wink:

Aber mal Spass beiseite: mijn ouders weten echt niks, heb dan met hun maar ook heel weinig van doen en ben ook niet echt meer van plan, dat daar verandering in komt......

.....op dat moment geloven ze dat ik boven Bergen in Noorwegen woon, deed ik hun tenminste geloven om van daaruit un kaartje te sturen......ze hadden altijd al un probleem dat ik wat gothicachtig ben en ik denk niet, dat ik nu beter scoor met een wat andere lichaam :roll:

Straks als ik in Thailand ben geweest voor FFS herkennen ze me toch nie meer trug :D

Weetsde wat'et is, mun ouders en de hele clan leven op un klein dorpje bij Wolfsburg, midden in een wat konseratief buurtje en ik ben daar altijd als zwart schaap bekeken, op gegeven moment had ik er teveel van en heb voor me zelf gekozen en het gaat goed zo.....lekker 500km ver weg van Heerlen 8)

Groetjes vanuit Cesole

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie