Op hoge hakken door het grind

Algemeen

Moderator: Moderators

robert
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 23:27

Bericht door robert »

hallo Anna
Anna H schreef:Ik vroeg me wel af wie in hemelsnaam een slipje cadeau geeft aan zijn vriendin, vind ik zelf nogal aanmatigend cadeau...
ehhh ik

meeste vriendinnen die ik in mijn leven heb gehad vonden lingerie nu eenmaal erg mooi en ook nog eens erg leuk om te krijgen (kan ik afleiden uit de reacties en bedankjes die ik na het geven heb mogen ontvangen :oops: )

dus ook voor de mensen hier die eigenlijk iets voor zichzelf willen kopen maar eigenlijk niet durven, het is redelijk normaal dat een man iets voor zijn vriendin/vrouw koopt. ik ben nooit raar aangekeken wanneer ik iets voor mijn vriendin uitzocht de meeste vrouwen vinden het juist bewonderend omdat je iets doet wat andere mannen niet durven (opmerkingen van andere meisjes/vrouwen in de winkel: ik wou dat mijn man/vriendje zoiets een keer voor mij deed) (ze vroegen mij ook zelden of het om een kadootje ging, daar gaan ze meestal wel van uit)

zorg van te voren alleen dat je de juiste maat weet, dat scheelt een hoop gestuntel. :lol:

groeten robert
Anna H
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: zo feb 11, 2007 13:21

Bericht door Anna H »

:oops: hihihihi... nu ga ik blozen Robert, Blijkbaar iets wat ik nog nooit op die manier had gezien. Bedankt voor je eerlijke antwoord, zo leer ik mijzelf een beetje te nuanceren...

Kus van Anna
Je waarheid van vandaag, is je gevangenis van morgen
Antje
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:13
Locatie: Zwijndrecht

Hoge hakken lopen door

Bericht door Antje »

Hoi Anna,

Ik heb je draad al eerder gelezen, maar ik wilde nog melden dat ik het leuk vind om je verhaal te lezen. Gewoon doorgaan meid! Goed dat je in winkels zegt dat de kleding voor jezelf is.

Liefs van Antje
tanjaaa87
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 13:45
Locatie: eindhoven

Bericht door tanjaaa87 »

mooie stukjes inderdaad!
wil zelf heel graag naar buiten maar ben ook nog te bang voor reacties...
leuk om te lezen hoe jij hier mee bent omgegaan!
ikzelf durf bijvoorbeeld nog niet te zeggen dat de lingerie of kleding voor mezelf is :oops:
maar goed, ga zo door!
tanja
Plaats reactie