ik heb geen idee wat ik ben
Moderator: Moderators
hihi ik hou soms wel van dat gebitch over en weer en zal nog wel regelmatig komen kijken maar ik heb besloten eventjes wat rustiger aan te gaan doen met trav.org.
Wel grappig mn postjes terug te lezen, heb veel aandacht besteed aan het mentale gedeelte en kan best al wat beslissingen aan.
Het gaat nu slechts nog om de uitvoering en de praktische kant eraan en hoe tevreden ik ermee kan worden/zijn...
dus een tijdje wil ik me mentaal wat minder bezig gaan houden met dit onderwerp...want theorie en praktijk lopen nu even niet meer gelijk...
dus ik ben even weg, maar kom vast weer trug (kan het vast niet laten, ben ik veel te nieuwsgierig voor!)
xx,
Mina
Wel grappig mn postjes terug te lezen, heb veel aandacht besteed aan het mentale gedeelte en kan best al wat beslissingen aan.
Het gaat nu slechts nog om de uitvoering en de praktische kant eraan en hoe tevreden ik ermee kan worden/zijn...
dus een tijdje wil ik me mentaal wat minder bezig gaan houden met dit onderwerp...want theorie en praktijk lopen nu even niet meer gelijk...
dus ik ben even weg, maar kom vast weer trug (kan het vast niet laten, ben ik veel te nieuwsgierig voor!)
xx,
Mina
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Hallo Mina,
toen ik zag dat in dit draadje activiteit was ben ik aan het lezen geslagen en kwam dus uit bij de dag van nu.
Als je afstand moet nemen om verder te komen wens ik je veel sterkte en wijsheid toe. Soms moet je één kant rust geven om een andere kant verder te helpen zodat je weer in balans komt.
Wij moeten onze benen ontwikkelen zodat wij onze hersens naar de bieb kunnen brengen om te leren hoe onze benen werken. En zo gaat het maar door.
Hoe dan ook ben ik benieuwd naar de Mina die ons straks weer zal begroeten.
Liefjes en groetjes Esther
toen ik zag dat in dit draadje activiteit was ben ik aan het lezen geslagen en kwam dus uit bij de dag van nu.
Als je afstand moet nemen om verder te komen wens ik je veel sterkte en wijsheid toe. Soms moet je één kant rust geven om een andere kant verder te helpen zodat je weer in balans komt.
Wij moeten onze benen ontwikkelen zodat wij onze hersens naar de bieb kunnen brengen om te leren hoe onze benen werken. En zo gaat het maar door.
Hoe dan ook ben ik benieuwd naar de Mina die ons straks weer zal begroeten.
Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
nou ik ben niet echt weggeweest, ik dacht dat ik eerst er meer uit wilde zien als vrouw, maar zo werkt dat helemaal niet, ik ben me vrouwelijk gaan kleden, en draag nu elke dag make-up, oogpotlood, mascara enz enz..
Op het moment voel ik me eigenlijk ook meer meisje dan jongen...
verder gaat het dus goed:
Ik ben dolgelukkig want ik ga eindelijk verhuizen naar een eigen appartementje... een eigen plekje... daar heb ik zo lang naar verlangd...
Mijn week kan niet meer stuk dus!
Ben er tevreden over dat het zo gaat, ik voel me beter dan ooit...
eindelijk een leven meer als *meisje* en eindelijk een eigen plekje...
dus ik ben haaappppyyyyyyyyy
xxx
liefs,
Mina
Op het moment voel ik me eigenlijk ook meer meisje dan jongen...
verder gaat het dus goed:
Ik ben dolgelukkig want ik ga eindelijk verhuizen naar een eigen appartementje... een eigen plekje... daar heb ik zo lang naar verlangd...
Mijn week kan niet meer stuk dus!
Ben er tevreden over dat het zo gaat, ik voel me beter dan ooit...
eindelijk een leven meer als *meisje* en eindelijk een eigen plekje...
dus ik ben haaappppyyyyyyyyy
xxx
liefs,
Mina
-
- ff weer wat posten
ik kan niet anders dan het eens zijn met Patricia! Je ziet er leuk uit en ik zou je als ik je op straat tegen zou komen echt niet als man zien. Integendeel...
Ik zie eerder iemand die gelukkig en tevreden is met zichzelf. Ik zou ook denk ik niet eens een tweede keer kijken op straat, op een of andere manier komt je verschijning niet vreemd of onnatuurlijk over op me...
Echt waar toppie dat je zo over straat gaat!!!
(zou willen dat ik evenveel lef had)
oh en over je onderschrift.. ik zou liever vrouw zijn hoor... daar maken ze tenminste geen tasjes en laarzen van...
Ik zie eerder iemand die gelukkig en tevreden is met zichzelf. Ik zou ook denk ik niet eens een tweede keer kijken op straat, op een of andere manier komt je verschijning niet vreemd of onnatuurlijk over op me...
Echt waar toppie dat je zo over straat gaat!!!
(zou willen dat ik evenveel lef had)
oh en over je onderschrift.. ik zou liever vrouw zijn hoor... daar maken ze tenminste geen tasjes en laarzen van...
Mina en ik kennen elkaar in real life, en zonder ook maar een hormoonpil gebruikt te hebben, zonder een pruik oid te dragen is ze al overwegend naturel vrouwelijk in haar verschijning, gedrag en zeker haar gezicht.
Menig pre TS zou daar jaloers van worden
Enneh, kinda sexy? Ik val niet op vrouwen en aanverwanten, maar ik vind Mina wel erg mooi om te zien.
Mila.
Menig pre TS zou daar jaloers van worden
Enneh, kinda sexy? Ik val niet op vrouwen en aanverwanten, maar ik vind Mina wel erg mooi om te zien.
Mila.