Passabel of aantrekkelijk?
Moderator: Moderators
Passabel of aantrekkelijk?
Als TG of TS, dus verder als vrouw, waar zou je voor kiezen?
1. Je hebt het uiterlijk van een volstrekt passabele vrouw.
Je valt niet op, je hebt nooit iets uit te leggen.
Maar: een aantrekkelijke vrouw ben je niet.
Als je een partner vindt, is het voor een serieuze relatie, gebaseerd op vertrouwen enz.
Voor andere vrouwen ben je geen bedreiging, je baart geen opzien, niks.
Maar niemand die je nou eens aankijkt en denkt, jee, wat lekker.
2. Passabel? Nou, als je je niet te opvallend kleedt kun je nog wel aardig over straat, maar heel vaak zien mensen al snel dat je geen geboren vrouw bent. Maar je hebt wel een X-factor om van te smullen!
Je bent dus een androgyne schoonheid, zeer aantrekkelijk, je krijgt veel aandacht, je bent meer vrouw dan man, maar de mannelijke schoonheid die je was is goed te zien.
Antwoorden worden gecheckt met een transsylvanische leugendetector.
1. Je hebt het uiterlijk van een volstrekt passabele vrouw.
Je valt niet op, je hebt nooit iets uit te leggen.
Maar: een aantrekkelijke vrouw ben je niet.
Als je een partner vindt, is het voor een serieuze relatie, gebaseerd op vertrouwen enz.
Voor andere vrouwen ben je geen bedreiging, je baart geen opzien, niks.
Maar niemand die je nou eens aankijkt en denkt, jee, wat lekker.
2. Passabel? Nou, als je je niet te opvallend kleedt kun je nog wel aardig over straat, maar heel vaak zien mensen al snel dat je geen geboren vrouw bent. Maar je hebt wel een X-factor om van te smullen!
Je bent dus een androgyne schoonheid, zeer aantrekkelijk, je krijgt veel aandacht, je bent meer vrouw dan man, maar de mannelijke schoonheid die je was is goed te zien.
Antwoorden worden gecheckt met een transsylvanische leugendetector.
Re: Passabel of aantrekkelijk?
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
Waar heb je die opgeduikeld???francis schreef: Antwoorden worden gecheckt met een transsylvanische leugendetector.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
<Maar niemand die je nou eens aankijkt en denkt, jee, wat lekker.>
Hmmmmmmmmmmmmm......hmmmmmmmmmmm.........heterosexualiteit ligt nou eenmaal aan de oppervlakte van het dagelijks bestaan, dus je bent altijd wel iemands type als vrouw, ongeacht looks of leeftijd.
En mocht je willen dat iemand je aankijkt en denkt, jee, wat lekker, dan is ook daar een oplossing voor; je (subtiel) beschikbaar opstellen dmv lichaamstaal, blikken, glimlachjes, en geloof me: mannen zien dan zelfs geen evt lelijkheid, dikte of wat dan ook meer; ze zien (gemakkelijke) sex.
Mannen zijn nou eenmaal niet zo kieskeurig als het op sex aankomt.
'Even ugly women get laid', om met Dana International te spreken, en die X factor kun je je dus gewoon aanmeten als je van jezelf niet zo knap bent. Korte, strakke rok, strak truitje met decollete, een paar zwarte kousen erbij, hoge hakken, beetje lonken, beetje heupwiegen et voila!
Al zie je eruit als een ouwe hond, het maakt voor mannen echt niet uit. Als ze maar sex kunnen krijgen.
Dus: ik ga voor optie 1
Mila.
Hmmmmmmmmmmmmm......hmmmmmmmmmmm.........heterosexualiteit ligt nou eenmaal aan de oppervlakte van het dagelijks bestaan, dus je bent altijd wel iemands type als vrouw, ongeacht looks of leeftijd.
En mocht je willen dat iemand je aankijkt en denkt, jee, wat lekker, dan is ook daar een oplossing voor; je (subtiel) beschikbaar opstellen dmv lichaamstaal, blikken, glimlachjes, en geloof me: mannen zien dan zelfs geen evt lelijkheid, dikte of wat dan ook meer; ze zien (gemakkelijke) sex.
Mannen zijn nou eenmaal niet zo kieskeurig als het op sex aankomt.
'Even ugly women get laid', om met Dana International te spreken, en die X factor kun je je dus gewoon aanmeten als je van jezelf niet zo knap bent. Korte, strakke rok, strak truitje met decollete, een paar zwarte kousen erbij, hoge hakken, beetje lonken, beetje heupwiegen et voila!
Al zie je eruit als een ouwe hond, het maakt voor mannen echt niet uit. Als ze maar sex kunnen krijgen.
Mila.
Ben ik niet helemaal met je eens Mila...ik ken een meisje en die heeft de wat mindere looks..ze probeert echter wel op te vallen...maar dat gaat toch minder goed dan ze hoopte...nou wil ik mezelf niet omhoogpraten...Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ookmila schreef:<
Mila.
Liefs en XXX Vicky
Barbie...Eat Your Heart Out...
Barbie...Eat Your Heart Out...
Hmmmmmmmm.........hmmmmmmmm........ik heb een bio vriendin die altijd, door iedereen voor een TS aangezien word, en zij heeft blijkbaar een TS X factor; hordes aanbidders, serenades onder het balkon, passagiers die een letter to the president aan boord invullen, met de mededeling dat ze graag bij de volgende KLM vlucht weer Mrs X als flight attendant zouden willen zien.
En ja, ik heb het ook met eigen ogen mogen aanschouwen Wat is die 'TS' X factor in haar geval?
Ze *is* geen TS, maar ze lijkt het wel maar ze heeft wel het zelfvertrouwen van een geboren vrouw, dus open, vriendelijk, aardig, en niet (subtiel) terughoudend of evt subtiel onzeker zoals een TS dat kan zijn. Maar die TS veronderstelling doet het em wel, in haar geval.
Ik vind het wel een fascinerend fenomeen trouwens.
Voor wat betreft mezelf; leuk als iemand me achterna komt overdag op straat, zich voorstelt en me mijn telnr vraagt.......sjans is altijd leuk.
Maar of dat nou de X factor is?
Ik denk dat dat wel meer vrouwen/transen gebeurt.
Mila.
En ja, ik heb het ook met eigen ogen mogen aanschouwen Wat is die 'TS' X factor in haar geval?
Ze *is* geen TS, maar ze lijkt het wel maar ze heeft wel het zelfvertrouwen van een geboren vrouw, dus open, vriendelijk, aardig, en niet (subtiel) terughoudend of evt subtiel onzeker zoals een TS dat kan zijn. Maar die TS veronderstelling doet het em wel, in haar geval.
Ik vind het wel een fascinerend fenomeen trouwens.
Voor wat betreft mezelf; leuk als iemand me achterna komt overdag op straat, zich voorstelt en me mijn telnr vraagt.......sjans is altijd leuk.
Maar of dat nou de X factor is?
Ik denk dat dat wel meer vrouwen/transen gebeurt.
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oh, nee, he... Ik val er weer eens tussen...
Het verschil tussen P en A is niet zo moeilijk, dat wordt P.
Maar dat veridealiseerde beeld van "als vrouw opgaan in de massa"... Daar zou 'ie toch wel behoorlijk op staan loeien
Groetjes,
Frederique
Het verschil tussen P en A is niet zo moeilijk, dat wordt P.
Maar dat veridealiseerde beeld van "als vrouw opgaan in de massa"... Daar zou 'ie toch wel behoorlijk op staan loeien
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Pas maar op Arike, Transsylvanische leugendetectoren zijn vaak kartelig en vol roest
Ik heb dus X gestemd.
Aandacht van LEUKE mannen (en vrouwen), leuke aandacht dus, daar heb je X voor nodig.
Maar je zult jezelf wel P genoeg moeten vinden om X uit te stralen.
Dat hoeft dus helemaal niet zo P te zijn, als je jezelf maar mooi en sexy vindt.
Wat ik zo hoor van bio vrouwen, is toch wel dat die met X-factor nog aandacht krijgen in een joggingbroek en krulspelen.
Groetjes
Fran
Ik heb dus X gestemd.
Aandacht van LEUKE mannen (en vrouwen), leuke aandacht dus, daar heb je X voor nodig.
Maar je zult jezelf wel P genoeg moeten vinden om X uit te stralen.
Dat hoeft dus helemaal niet zo P te zijn, als je jezelf maar mooi en sexy vindt.
Wat ik zo hoor van bio vrouwen, is toch wel dat die met X-factor nog aandacht krijgen in een joggingbroek en krulspelen.
Groetjes
Fran
<Aandacht van LEUKE mannen (en vrouwen), leuke aandacht dus, daar heb je X voor nodig.>
Oeh! Was het maar waar dat je dat zelf kon reguleren! Lolz!
Ik krijg ook wel eens 'vleiende' aandacht van aanmerkelijk minder leuke mannen, maar...........ik val hoe dan ook niet op vrouwen, en blijkbaar straal ik dat uit, geen aandacht van vrouwen......behalve dan in de vorm van complimenten over mijn kleding ed, maar nix amoureus oid.
Zal ik het voormezelf dan maar op Y factor houden dan?
Mila.
Oeh! Was het maar waar dat je dat zelf kon reguleren! Lolz!
Ik krijg ook wel eens 'vleiende' aandacht van aanmerkelijk minder leuke mannen, maar...........ik val hoe dan ook niet op vrouwen, en blijkbaar straal ik dat uit, geen aandacht van vrouwen......behalve dan in de vorm van complimenten over mijn kleding ed, maar nix amoureus oid.
Zal ik het voormezelf dan maar op Y factor houden dan?
Mila.
Ik moet plots denken aan de buurvrouw van een kennis van mij; die heeft ook de TS X factor.
Ze lijkt net een TS, inclusief behoorlijk zware stem en flinke lichaamslengte, maar haar buren spreken er schande van dat ze iedere week een andere (knappe!!) man mee naar huis neemt uit het cafe, die dan 's ochtends weer haar huis verlaat. En terug blijft komen.
Teweten dat dit een onaantrekkelijke, zelfs lelijke vrouw van tegen de 60 is, die ook nog eens net een trans lijkt.
Zij heeft overduidelijk een TS X factor dus. Niet mooi, niet aantrekkelijk, maar wel erg succesvol bij de mannen, die ze voor zich laat rennen.
Mila.
Ze lijkt net een TS, inclusief behoorlijk zware stem en flinke lichaamslengte, maar haar buren spreken er schande van dat ze iedere week een andere (knappe!!) man mee naar huis neemt uit het cafe, die dan 's ochtends weer haar huis verlaat. En terug blijft komen.
Teweten dat dit een onaantrekkelijke, zelfs lelijke vrouw van tegen de 60 is, die ook nog eens net een trans lijkt.
Zij heeft overduidelijk een TS X factor dus. Niet mooi, niet aantrekkelijk, maar wel erg succesvol bij de mannen, die ze voor zich laat rennen.
Mila.