Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

francis schreef:Pas maar op Arike, Transsylvanische leugendetectoren zijn vaak kartelig en vol roest :roll:
We'll see ;-) :D
francis schreef:Wat ik zo hoor van bio vrouwen, is toch wel dat die met X-factor nog aandacht krijgen in een joggingbroek en krulspelen.
ik heb niet zoveel met krulspelden, maar om in joggingbroek en oude trui altijd en overal onvoorwaardelijk als vrouw geaccepteerd te worden, lijkt me super :D
Maar dat hoeft ook niet op zo'n manier dat ik er daardoor op de meest ongewenste momenten nog sjans heb met, laten we zeggen, de groenteboer ... :-? ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<maar om in joggingbroek en oude trui altijd en overal onvoorwaardelijk als vrouw geaccepteerd te worden, lijkt me super >

Dat is nou net de clou bij transen (aan de hormonen)......als die zich (hyper)vrouwelijk kleed, dan benadrukt ze (per ongeluk) de fysieke mannelijke trekjes.
Kleedt ze zich sexe neutraal of zelfs in mannenkleding, dan benadrukt ze de (verworven) vrouwelijkheid, en zal als vrouw gezien worden.
Het werkt kruislings dus.

Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ook ik heb voor de P-factor gestemd, ik hoef die aandacht niet zo nodig, zeker niet als die op uiterlijkheden is gebaseerd.

Irene
Kleine stapjes
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:Dat is nou net de clou bij transen (aan de hormonen)......als die zich (hyper)vrouwelijk kleed, dan benadrukt ze (per ongeluk) de fysieke mannelijke trekjes.
Een paar berichtjes eerder had je het over X-factor boosten met hoge hakken en strakke truitjes.
De trans met X-factor zal dus sexy zijn in joggingbroek.
De trans met P-factor maar lage X-factor zal haar toevlucht moeten nemen tot oorlogskleuren?
Ik denk niet dat het zo werkt.

Ik zie echt een verschil tussen vrouwen die geloven dat het normaal is dat iedereen voor ze vliegt, en vrouwen die net zo min worden voorgetrokken als mannen.
Door mannen.
In winkels, horeca, overal.
Nog steeds X dus voor mij.
Niet omdat ik alleen maar leef voor aandacht, maar ik zou liever een leuke dan een onopvallende vrouw zijn, zo voelt het.

Francis
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Niet omdat ik alleen maar leef voor aandacht, maar ik zou liever een leuke dan een onopvallende vrouw zijn, zo voelt het>

Jaja, dat zeggen ze allemaal ;-)

En wat is er mis met een onopvallende vrouw (die zich af en toe uit zou kunnen dossen om een X toe te voegen)?

Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde trans al blij mag zijn (geloofwaardig) vrouwelijk voor de dag te kunnen komen, of iemand dan aantrekkelijk blijkt is toch van secundair belang? Lijkt mij?

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Klein extra poll vraagje tussen ons gezegd en gezwegen Francis: hoeveel P en X factoren zag jij dan afgelopen woensdagavond op de Wensdagavond?

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde trans al blij mag zijn (geloofwaardig) vrouwelijk voor de dag te kunnen komen, of iemand dan aantrekkelijk blijkt is toch van secundair belang? Lijkt mij?
Vandaar mijn vraagstelling in deze poll.
Je kunt eindeloos voor geloofwaardig vrouwelijk gaan, je kunt ook het androgyne ruimte gunnen.

Ik kwam daarop, omdat ik ergens anders las dat 'primaire, hetero transen' meer belang hechten aan passabiliteit dan 'secundaire, lesbische transen'.
Toen dacht ik, integendeel!
Mannen die in meer of mindere mate bi zijn, vallen vaak als een blok voor androgyn, dus als je maar X hebt, kom je prima aan de man.
Wordt passabiliteit niet regelmatig verward met X-factor?
Ook als je schrijft over die mooie momenten van leuke aandacht op straat, even die glimlach van iemand die er blij van wordt om jou te zien... dat is meer X-factor en uitstraling dan passabiliteit.

Francis
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:hoeveel P en X factoren zag jij dan afgelopen woensdagavond op de Wensdagavond?
Bij jou, of in het algemeen?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Mannen die in meer of mindere mate bi zijn, vallen vaak als een blok voor androgyn, dus als je maar X hebt, kom je prima aan de man.>

Voor de (clandestiene) sex, jazeker! Maar of je als X factor TS door die man voorgesteld word aan zijn vrienden en familie is vraag 2.

>Wordt passabiliteit niet regelmatig verward met X-factor?
Ook als je schrijft over die mooie momenten van leuke aandacht op straat, even die glimlach van iemand die er blij van wordt om jou te zien... dat is meer X-factor en uitstraling dan passabiliteit>

Vergeet het maar.....een (bi) man gaat niet openlijk overdag op straat sjansen met X factor transen......daar is ie te discreet/stiekem voor. Stel je toch voor dat anderen zouden kunnen opmerken dat ie geinteresseerd is in transen?

God verhoede ;-)

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<mila schreef:
hoeveel P en X factoren zag jij dan afgelopen woensdagavond op de Wensdagavond?

Bij jou, of in het algemeen?>

Ik schrijf in meervoud, dus in het algemeen.

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:hoeveel P en X factoren zag jij dan afgelopen woensdagavond op de Wensdagavond?
Laten we eerlijk zijn, bij travestieten is van P-factor vaak weinig sprake.
Da's niet beledigend, het geldt ook voor mij.
Je kunt misschien zien hoe ik me het meisje voel, da's wat anders dan passabel over straat kunnen. Helaas, helaas!
Bij travestieten kijk ik eerder naar een T-factor, hoeveel en wat hebben ze ermee wat ze doen.
En natuurlijk zijn er fetish travestieten die voor sommigen een hoge X-factor hebben.

Ik heb wel een paar (latino?) (transgender?) exotische schoonheden gezien, die duidelijk in mijn ogen zo X waren, dat de P er minder toe deed.

Jeetje, is Amsterdam echt zo bekrompen geworden dat je er als bi niet eens meer lekker kan flirten?

En nou nog even over jou:
Plenty of P, mag best even gezegd worden hoor.
Je spreekt me aan op een T-feest en ik zie alleen een vrouw.
Maar je knipoogjes en glimlachen krijg je denk ik op grond van je uitstraling, tot wel X dus.

(Neemt zich voor om bij het volgende antwoord weer wat meer azijn te gebruiken, zo kan ie wel weer :wink: )

Francis
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<(Neemt zich voor om bij het volgende antwoord weer wat meer azijn te gebruiken, zo kan ie wel weer>

Hahahahahahahahaha! Als je maar weet dat ik alléén genoegen neem met balsamico! lolz!

Maar dank voor je eerlijke antwoord :-)

Ik zag veel merkwaardig gelijk'vormige'/geklede/'gekapte'/opgemaakte tv's, idd een paar in mijn ogen niet passabele zuid amerikaanse TS'en, lag er te dik bovenop, en nu mijn eerlijke antwoord:

tussen alle nylonpruiken, strakke minijurkjes, fetisj tv's etc zag ik 1 absolute X factor, teweten een schitterende donkere, (indiase?) zeer knappe androgyne verschijning die haar haar in een kor dameskapsel droeg, zo goed als geen make up, zwarte, eenvoudige kleding, en......een broek.

Daaruit leidde ik af dat ze een (beginnende?) ts is, androgyn, maar breathtakingly, stunningly beautiful.

Je hebt helemaal gelijk voor wat betreft de X factor gezien de bijzondere, androgyne schoonheid van die persoon.

Captivating.

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

Ja, dat moet dezelfde zijn... die maakt geen vriendinnen zo :evil:
Colaatje sodium pentothal?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ja, dat moet dezelfde zijn... die maakt geen vriendinnen zo
Colaatje sodium pentothal?>

Nee, doe mij die leugendetector maar, maar alleen als ie ook masseert hoor ;-)

Hoezo maakt die geen vriendinnen zo dan? Ze was wat 'aloof' en teruggetrokken, maar dat paste/hoorde bij haar verschijning, daarbij denk ik dat ze een (beginnende) TS is, gezien haar 'underdressed/undermade-up' verschijning, en wellicht ietwat onzeker, althans, dat meende ik op te merken.
Maar totaal ongegrond, een absolute schoonheid om te zien, ook qua gedrag, vond ik. Een soort heel erg mooi androgyn fotomodel, ze stak met kop en schouders uit boven het overige publiek, door haar eenvoudige, elegante, stijlvolle verschijning en haar schoonheid.

Mila.
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:Hoezo maakt die geen vriendinnen zo dan?
Colaatje was voor haar bedoeld hoor ;)
Vergeef me mijn trava-bitchiness.

Stond ik daar in mijn heupbroek op de dansvloer, komt er een (jawel, bio) meid op me af, die zegt me lachend:
-zozo, dus jij hebt ook van die mooie heupen net als ik, moet je ze vooral zo laten zien. Maak je geen vriendinnen mee he. :)

Wie ik ook heel mooi vond, was Miss Teddy.
Subtiel, fout, vol humor en ze weet er een prachtig plaatje van te maken.

Beter dan wat jij aan had, toch?
Proost,
Fran
Plaats reactie