Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<je bent gewoon trots op je transseksualiteit .... maar ja een echte transseksueel streeft een srs na ... dus zou je niet eens transseksueel zijn, want je hebt voor zover ik weet geen srs ondergaan en geen plannen daartoe>

NON OP TS, ik heb het al eerder geschreven! NON OP TS, voor alle duidelijkheid nog maar een keertje. NON OP TS, voor het geval je het nog niet helemaal begrijpt, dus nog 1 keer: NON OP TS.
Duidelijk zo?
En daarbij kun je 100 SRS'en ondergaan hebben; *DAT* is niet duidelijk voor de buitenwereld, tenzij je naakt rondloopt.

Je uiterlijke verschijning is wel overduidelijk voor de buitenwereld.

Mila, een echte NON OP TS die androcur gebruikt.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

mila, ken je nog meer non-op ts mensen?

groetjes, Fenna (die het prikken niet echt kan laten, want Mila reageert zo leuk)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

fenna69 schreef:mila, ken je nog meer non-op ts mensen?

groetjes, Fenna (die het prikken niet echt kan laten, want Mila reageert zo leuk)
wat is daar nu prikkerig aan?

Ohja... ik snap het al :)

x
Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<ken je nog meer non-op ts mensen?>

Jazeker, en ik ken ook post op transen van wie je het totaal niet zou verwachten dat die post op zijn, gezien hun uiterlijke verschijning. Ook niet als vreemde, niet kleurende haarstukken bv op iets als TS zijn wijst.

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ken je ook post-ops die het helemaal niet vervelend vinden dat ze niet zo passabel zijn? Of passen die niet binnen het Milachtone denken?

Groetjes,

Frederique (ook even prikken)
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
Ken je ook post-ops die het helemaal niet vervelend vinden dat ze niet zo passabel zijn?>

Ja, althans, dat beweren ze glimlachend als een boer met kiespijn. Je leeft als mens/ts toch in een wereld vol mensen en interactie.
Hangt er ook vanaf hoe lang die onpassabele post op post op is. In de eerste instantie maakt het ze niet zo uit, na 10 jaar starende blikken, commentaren, mensen die elkaar aanstoten, haar uitlachen, buitensluiten enzenz maakt het wel uit.

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Oh, ik snap 't al. Zoiemand past dus inderdaad niet binnen het Milachtone denken...

Ik had al eens geschreven over de post-op uit Zwolle die meer dan 20 jaar geleden geopereerd is, er nog steeds zeer travestiet uitziet en zegt dat'ie gelukkig is zoals'ie is? 't Komt echt voor hoor... Jammer dat je die mensen nog niet kent!

Groetjes,

Frederique
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Misschien heb je ook nog wel wat azijnigs te melden over de passabiliteits/schoonheids/geslaagdheidsverhalen van Melina, Vicky en Kimmy, Dorine? >

Hoe kon ik Laura nou toch vergeten?? Die hoort ook in dat rijtje thuis :-)

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Goh, meid, heb je toch al 6 normale transen gevonden...

Nog eentje en je hebt er 7. Echt een joods getal: het getal van de volheid...

Groetjes,

Frederique (prikken blijft leuk)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

echt het oude liedje...
volgens mij "lullen" hier een aantal mensen langs zichzelf (en Mila) heen.
Mila gaat naar een travestie avond en zou mensen die anders zijn niet accepteren? Ze praat over racisme in amsterdam en wordt zelf uitgemaakt voor rascist?
En nu is ze weer geen echte vrouw want geen SRS...
Vraag me af welk "creatief" argument er nu weer verzonnen wordt om haar de mond te snoeren...
Niet voor niks dat Mila het al over doorzagen begint te hebben...> Begint al aardig op een executie te lijken ...nietwaar?

Hm zou ze dan toch gelijk hebben over ex-hetero vader transen?
@ Frederique het is niet Milachtoon, het is Milatant...

En je kunt je altijd nog aansluiten bij de babettisten, van planet babette...waar alle transen en travestieten met hartjes op hun borst en voelsprietjes op hun hoofd elke maand aan maansverering doen, maar zolang je op aarde vertoeft is het geheel niet verkeerd af en toe eens aan milatantisme te doen hoor,
sjit mn fles azijn is op....

liefs,
Mina
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Frederique_ schreef:Goh, meid, heb je toch al 6 normale transen gevonden...

Nog eentje en je hebt er 7. Echt een joods getal: het getal van de volheid...

Groetjes,

Frederique (prikken blijft leuk)
Slowchat!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ik had al eens geschreven over de post-op uit Zwolle die meer dan 20 jaar geleden geopereerd is, er nog steeds zeer travestiet uitziet en zegt dat'ie gelukkig is zoals*'ie* is? 't Komt echt voor hoor... Jammer dat je die mensen nog niet kent!

<is zoals*'ie* is?>

*sick*!! Jammer dat je transen nog niet kent......over een post op in mannelijke vorm praten........

Dit voorbeeld van jou lijkt me werkelijk boekdelen spreken, je ziet onpassabele post op transen blijkbaar als man.

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Mina,

Als je zo een karikatuur van jezelf maakt als Mila doet, dan wil ik best wel even helpen. Zeker als ik melig ben.

Verder zou je Mila's bericht over rascisme eens goed moeten lezen. Ze vroeg, letterlijk: "Hakenkruizen op de deur geklad, ramen ingegooid, en naar de afkomst van de wel erg rascistische daders hoeven we niet te raden."

Ik ben van mening dat dat een rascistische uitspraak is.

@Mila: je hebt gelijk dat ik in die zin beter de vrouwelijke vorm had kunnen gebruiken.

Groetjes,

Frederique
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<echt het oude liedje...
volgens mij "lullen" hier een aantal mensen langs zichzelf (en Mila) heen.
Mila gaat naar een travestie avond en zou mensen die anders zijn niet accepteren? Ze praat over racisme in amsterdam en wordt zelf uitgemaakt voor rascist?
En nu is ze weer geen echte vrouw want geen SRS...
Vraag me af welk "creatief" argument er nu weer verzonnen wordt om haar de mond te snoeren...
Niet voor niks dat Mila het al over doorzagen begint te hebben...> Begint al aardig op een executie te lijken ...nietwaar?

Hm zou ze dan toch gelijk hebben over ex-hetero vader transen?
@ Frederique het is niet Milachtoon, het is Milatant...

En je kunt je altijd nog aansluiten bij de babettisten, van planet babette...waar alle transen en travestieten met hartjes op hun borst en voelsprietjes op hun hoofd elke maand aan maansverering doen, maar zolang je op aarde vertoeft is het geheel niet verkeerd af en toe eens aan milatantisme te doen hoor,
sjit mn fles azijn is op....>

Thanks Mina, goed verwoord, idd, dat probeer ik de zagers en azijnspuiters al duidelijk te maken.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:
Verder zou je Mila's bericht over rascisme eens goed moeten lezen. Ze vroeg, letterlijk: "Hakenkruizen op de deur geklad, ramen ingegooid, en naar de afkomst van de wel erg rascistische daders hoeven we niet te raden."

Ik ben van mening dat dat een rascistische uitspraak is.
Waarom dan, ze zegt het nog voorzichtig! Speciaal om mensen hier niet op de tenen te trappen :) Wat wil je nog meer?

:)
x,
Mina
Plaats reactie