Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

mila schreef: <knip>*sick*!! <knip>
Mila, ik kan niet anders dan dit zien als een (negatief) waarde oordeel over een ander .... jammer dat je het denken van een ander niet kunt accepteren zoals het is, je ziet daardoor heel veel mooie dingen in je eigen omgeving niet meer.

groetjes, Fenna
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Mina,

Ik ben van mening dat rascistische uitspraken niet kunnen. Ook hier niet.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

nee het waren idd een stel niet passabele transen die een minderheid zochten om op af te geven, zoveel is duidelijk :)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ze vroeg, letterlijk: "Hakenkruizen op de deur geklad, ramen ingegooid, en naar de afkomst van de wel erg rascistische daders hoeven we niet te raden."

Ik ben van mening dat dat een rascistische uitspraak is>

De slachtoffers wonen in Amsterdam West, en daar wonen heel veel Transandijviërs die een bepaald geloof 'aanhangen'.......

Huh?? Heeeeeeehhhhhh?? Oh, de daders gooiden ruiten in en kladden hakenkruizen op de deur van dat joodse echtpaar omdat ze onderdrukte transsexuele gevoelens hebben of zo??

Als de daders gepakt worden, dan stel ik voor dat we ze jou via justitie op hun dak sturen om ze eens flink door te zagen. Moet je zien hoe snel ze hun leven beteren!

Daar kan echt geen mens tegen, echt niet!

Echt waar niet!

Ongelooooooflijk!

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef: Huh?? Heeeeeeehhhhhh?? Oh, de daders gooiden ruiten in en kladden hakenkruizen op de deur van dat joodse echtpaar omdat ze onderdrukte transsexuele gevoelens hebben of zo??
haha dat verzon ik net ook :)
zie boven hehe
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Mila, ik kan niet anders dan dit zien als een (negatief) waarde oordeel over een ander .... jammer dat je het denken van een ander niet kunt accepteren zoals het is, je ziet daardoor heel veel mooie dingen in je eigen omgeving niet meer.>

Fenna, Frederique en jij moeten met elkaar trouwen, jullie zijn zo aan elkaar gewaagd, jullie zijn voor elkaar geschapen!

Ook jij slaagt er in te zagen en woorden te verdraaien, WANT.......Frederique sprak over een post op ts, al 20 jaar post op, als HIJ en HIJ, en dat is volgens jou natuurlijk helemaaaaaaaal niet een negatief waarde oordeel, welnee!

Handige tip alvast: vraag Babette of die jullie bruidsmeisje wil zijn.

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmmm Mila,

dan trouw ik toch liever met jou, want als schorpioen hou ik wel van wat dynamiek. Dat houdt het spannend. :)

overigens had ik alleen het woordje 'sick' eruit geknipt omdat dat juist wel een waardeoordeel aangeeft,

groetjes, Fenna
Gast

Bericht door Gast »

Mag ik dan de doorbitch zijn op de bruiloft van Mila en Mina?

Laat maar weten wat je binnen wil hebben, X of P, Pre, Non of Post-Op.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<dan trouw ik toch liever met jou, want als schorpioen hou ik wel van wat dynamiek. Dat houdt het spannend.

overigens had ik alleen het woordje 'sick' eruit geknipt omdat dat juist wel een waardeoordeel aangeeft,

groetjes, Fenna>

Ik val niet op vrouwen en aanverwanten, dus ik bedank, maar dynamiek en discussie kun je ook met Frederique aangaan hoor! Echt waar, never a dull moment tussen jullie :-)

Enneh, een tg/ts die over een inmiddels 20 jaar post op zijnde post op als HIJ en HIJ spreekt, hoe noem jij dat dan? Eigenlijk?

Mila.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

mila schreef: Enneh, een tg/ts die over een inmiddels 20 jaar post op zijnde post op als HIJ en HIJ spreekt, hoe noem jij dat dan? Eigenlijk?

Mila.
Mila, dat is iets tussen de direct betrokken partijen .. voor mij is dat zoals het is, want ik ben daarin geen direct betrokken partij.

groetjes, Fenna
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Mag ik dan de doorbitch zijn op de bruiloft van Mila en Mina?

Laat maar weten wat je binnen wil hebben, X of P, Pre, Non of Post-Op.>

Als Mina en ik een feestje geven, dan willen we alleen leuke mannen binnen, Buck Angel is ook welkom, maar jij niet als doorbitch hoor, Francis, straks onderschep je nog de leukste mannen bij de deur, voordat Mina en ik die te zien krijgen.

Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Slowchat!
bleh was ik net te laat

en Mila, je vroeg te stoppen met zagen dus doe ik dat, lief he? van mij jaaa
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Mila, dat is iets tussen de direct betrokken partijen .. voor mij is dat zoals het is, want ik ben daarin geen direct betrokken partij>

Fenna.........het word op een O-P-E-N-B-A-A-R F-O-R-U-M G-E-S-C-H-R-E-V-EN, even duidelijk uitgespeld, en jij bent wel een direct betrokken partij, want je reageerde.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

francis schreef:Mag ik dan de doorbitch zijn op de bruiloft van Mila en Mina?

Laat maar weten wat je binnen wil hebben, X of P, Pre, Non of Post-Op.
alleen als ze een snor op plakt en in chaps gaat lopen, eerder niet, lol
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Mila, de direct betrokken partijen in het genoemde voorval zijn frederique en de genoemde TS.
Als Frederique mij zou benoemen in de mannelijke vorm ben ik pas een direct betrokken partij.

groetjes, Fenna (taal is meer dan spelling)
Plaats reactie