Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Voor je weer tegen het plafond schiet Lisa, ik kan wel een leuke collage maken over de schoonheids/passabiliteits/aantrekkelijk voor mannen veren in eigen konten gestoken door Kimmy, Melina, Laura en Vicky?

Ik weet het niet hoor.
Ik denk niet dat het zo een groot succes is.
Ik schrijf gewoon uit mijn beleving.
Met andere woorden, ik maak het mee in Real Life en daarna schrijf ik het gewoon neer.
Het is niet geschreven met een idee van : ik ben beter dan A of B.
Zelf vind ik het trouwens niet zo een groot succes hoor.
Voorlopig kan en mag ik wel schrijven : ik kan nu vlot een man versieren, maar het probleem is voorlopig dat ik ze niet echt kan houden.
Al is het daar misschien nog iets te vroeg voor.

Eerst de FFS nu hé.

Groeten,

Melina
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

melina_r schreef:En je kunt je altijd nog aansluiten bij de babettisten, van planet babette...waar alle transen en travestieten met hartjes op hun borst en voelsprietjes op hun hoofd elke maand aan maansverering doen

Prachtig hoor ... schitterend.
Gewoon hoe je dat hier zo neerschrijft.
Babette in 3 lijnen neergezet.
Soms zijn jullie echt geweldig.
Vind je?

Ik zou het eerder als "op een creatieve manier afzijken" bestempelen. Creatief ja, leuk nee.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

melina_r schreef:Ik schrijf gewoon uit mijn beleving.
Met andere woorden, ik maak het mee in Real Life en daarna schrijf ik het gewoon neer.
Het is niet geschreven met een idee van : ik ben beter dan A of B.
Dat is nu precies het verschil tussen Mila en jou.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:
melina_r schreef:En je kunt je altijd nog aansluiten bij de babettisten, van planet babette...waar alle transen en travestieten met hartjes op hun borst en voelsprietjes op hun hoofd elke maand aan maansverering doen

Prachtig hoor ... schitterend.
Gewoon hoe je dat hier zo neerschrijft.
Babette in 3 lijnen neergezet.
Soms zijn jullie echt geweldig.
Vind je?

Ik zou het eerder als "op een creatieve manier afzijken" bestempelen. Creatief ja, leuk nee.

Groetjes,

Frederique
het is toch afzeiken? ipv afzijken hehehe

hahaha
Neeee...
ik zal het even uitleggen...het was helemaal niet lullig bedoelt...wat ik ermee wilde zeggen is dat babette dikwijls een hele fijne zachtaardige opvatting heeft over hoe de wereld zou kunnen zijn en mensen met elkaar om zouden horen te gaan... en ik sprak daar n keer met Mila over...en ik vond de tegenhanger van het Milatantisme dus het Babettisme, maar goed...
ehm niet lullig bedoelt dus...
daar heb je dat woord "l-u-l" weer, wat is dat toch :)

x,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:Zo, mijn beeldig en zeer smaakvol ingerichte huisje (houten vloeren, Philippe Starck stoelen, veel Bijenkorf, rode fifties remake Bosch koelkast met bolle deur, hoogglans zwarte keuken met massief houten aanrecht, veel Alessi, Bang en Olufsen stereo etctect) is nu helemaal schoongemaakt, al mijn beeldige, zeer smaakvolle kleren gewassen en gedroogd, en nu ga ik off line om boodschappen te doen, en wat beeldige, exotische bloemen te kopen voor in mijn beeldige, smaakvolle Bijenkorf vazen.

Voor je weer tegen het plafond schiet Lisa, ik kan wel een leuke collage maken over de schoonheids/passabiliteits/aantrekkelijk voor mannen veren in eigen konten gestoken door Kimmy, Melina, Laura en Vicky?

Maar dat gaat niet over een uitmuntend goede smaak in woninginrichting natuurlijk ;-)

Bye,

Mila.
Bijenkorf vazen...

wat?

Bijenkorf vazen??? Derderangs rommel voor ut pleps dat is het! veel te duur en slechte kwaliteit en er is uberhaupt niks moois meer gemaakt na 1940 :) behalve kleding dan :)

en bang en olufsen is gewoon phillips met een ander frontje

:)
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef: ik vind dat alleen maar geweldig en heel invoelbaar, ik hoop dat trouwens mensen mij ook wijzen op als ik anderen onrecht aandoe, maar dat gebeurt ook wel geloof ik he Mina, Mila, Babette, Frederique, Janiek etc
Door je doet niets anders...urenlang heb ik hier zitten wenen achter mijn computer toen je Mila en mij homoseksuelen noemden met een doorgeslagen fantasie... ik heb al 5 gesprekken gehad met mn psych, maar ut helpt niks...
als ik s avonds ga slapen hoor ik je stem: "Jij.....jij...... met dat rokje aan! denk jij dat je vrouw bent....vrouwen hebben geen piemel....neee...jij bent een homoseksueel met teveel fantasie" lols

:D

kuHUSs!
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

fenna69 schreef: Een snor opplakken en op z'n chaps lopen red ik wel, zelfs het kostuum erbij kan ik wel regelen.. kan ik eens een keer de travestiet uithangen :) lijkt me leuk :) .. mag ik, mag ik, mag ik???

groetjes, Fenna
Ja alleen als je een NON-OP TS bent ;) zoveel fantasie heb ik nou ook weer niet :)

liefs,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef: Ennuh... voor iemand "slowchat" roept: ja, ik houd al op... Maar 't is ook wel leuk om het eens per dag met Mila eens te zijn, die kans moet je ook grijpen :wink:

Groetjes,

Frederique
Kind nog even en je komt helemaal los...je zult zien, slow chat rulez en het leven is leuk :)

kusjes,
Mina (grijpt snel naar de antidepressiva)
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmm jammer Mina

laat ik nu net een paar weken terug bij de chirurg mijn non-op handeltje hebben ingeleverd ......

groetjes, Fenna
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Ik ga voor p, omdat ik ten eerste nog niet ver ben in mijn ontwikkeling en ten tweede omdat ik mij vooral richt op de kleding en minder op overige kenmerken zoals pruik en make-up.

Zowiezo vind ik p belangrijker als de X-factor omdat als je goed in je vel zit die x-factor volgens mij vanzelf wel komt.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Ik weet het niet hoor.
Ik denk niet dat het zo een groot succes is.
Ik schrijf gewoon uit mijn beleving.
Het is niet geschreven met een idee van : ik ben beter dan A of B.>

Het was niet zo bedoeld hoor, sorry. Het was meer bedoeld als boodschap aan Lisa dat ze wat zorgvuldiger moet lezen voor ze aankomt met aantijgingen als

<<JIJ bent degene die jouw voortdurend herhalingen over voor jouw EIGEN 'aantrekkelijkheid' voor mannen vergeleek met die van Vicky>

Terwijl mijn postje een wezenlijk anders antwoord bevat;

Ingeleid door

<Inderdaad. Vicky is een meisje van pakweg rondom de 19, en een beetje ijdelheid past bij de leefttijd. Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over. >

<Vicky_ schreef:
Kimyy schreef:
Ik heb mijn profiel onlangs ook maar verwijderd, maarja, er zullen altijd ts'en jaloers op mijn uiterlijk zijn.

heb ik ook wel eens last van...en niet alleen TSen

Haha jah ik ken het.. Kimmy en Vicky
Toch wel ironisch dat je van andere (onwetende) meisjes te horen krijgt dat ze je mooi vinden en zelfs jaloers zijn op je uiterlijk...>.

Kijk, dat zul je mij nooit en te nimmer zien schrijven dus.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Door je doet niets anders...urenlang heb ik hier zitten wenen achter mijn computer toen je Mila en mij homoseksuelen noemden met een doorgeslagen fantasie... ik heb al 5 gesprekken gehad met mn psych, maar ut helpt niks...
als ik s avonds ga slapen hoor ik je stem: "Jij.....jij...... met dat rokje aan! denk jij dat je vrouw bent....vrouwen hebben geen piemel....neee...jij bent een homoseksueel met teveel fantasie" lols
>

En impliciet dus de post op ts die op mannen valt als de tot in het extreme doorgeschoten homo ;-)

Zeg, mevrouw koopt haar vazen zeker bij de Blokker? Dat mooie witte porcelein? ;-)

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<wat niet, puberpraat?>

Ik dacht het, jij zegt het.

Mila.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

mila schreef:En impliciet dus de post op ts die op mannen valt als de tot in het extreme doorgeschoten homo ;-)
In een ver verleden zei Joanne eens op dit forum iets in de trant van: "Homoseksualiteit is te genezen! Kijk maar naar mij!"

:wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Chantal C. schreef:
mila schreef:En impliciet dus de post op ts die op mannen valt als de tot in het extreme doorgeschoten homo ;-)
In een ver verleden zei Joanne eens op dit forum iets in de trant van: "Homoseksualiteit is te genezen! Kijk maar naar mij!"

:wink:
En in dat verleden hadden we ook wel onze meningsverschillen maar werd er lang niet zo hard over elkaar heen gerollebold.

en doe maar "P"
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie