Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

o nu snap ik die eskimo mop

:roll:
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Tja, wat hier nu op te zeggen?

Ik vond het wel duidelijk dat ze TS was, maar ik weet ook waar ik op moet letten. Melina heeft me zo'n 3 of 4 vragen gesteld of dit-of-dat ook te mannelijk was - en tja, eerlijk gezegd wist ze heel goed waar ze die mannelijkheid heeft. En in alle eerlijkheid: toen ik Melina voor het eerst zag viel ze op doordat ze wat zoekend liep. Omdat ik rond dat tijdstip een afspraak met haar had dacht ik direkt "oh, dat is waarschijnlijk Melina" :wink: . Als Melina en Mila een wedstrijdje doen in passabiliteit, dan wint Mila. Maar ja, da's ook geen kunst, die heeft d'r FFS al achter de rug.

Of ze passabel is voor buitenstaanders? Ik denk van wel. Want die letten veel minder dan ons op dit soort zaken.

Groetjes,

Frederique
... hopend dat ik niemand op de tenen trap :wink:
... en hopend dat Melina mij nog eens wil zien na haar FFS :D
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach, Melina en ik hebben elkaar zovaak in de haren gezeten.... Deze keer overleeft ze ook wel.
Daar wint Melina het trouwens van Mila :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Frederique schreef :

... hopend dat ik niemand op de tenen trap
... en hopend dat Melina mij nog eens wil zien na haar FFS


Neen hoor.
Ik heb kleine voeten (maat 39) en zeker geen lange tenen.

Het is trouwens ten gevolge van de 'eerlijke' feedback dat ik uiteindelijk besloten heb om toch voor de FFS te gaan.
Ik heb heel lang getwijfeld of het echt nodig zou zijn, maar het klopt dus wel : éénmaal dat mensen het weten zien ze ook wel echt nog wat mannelijke trekken in mijn gezicht.
De meeste mensen staan daar gewoon niet bij stil : maar als je hen éénmaal hebt gezegd .... ik ben een trans, dan zien ze plotseling toch wel wat dingen.
En dus altijd in mijn gezicht .... vandaar dus toch de FFS (binnen exact 3 weken)...................

Of we elkaar nog ontmoeten weet ik niet.
Ik ben wel al een paar keer in Amsterdam geweest, maar ik vind het wel ver om eerlijk te zijn. 2 uur met de wagen.
En parkeren is daar ook niet evident.
Maar wie weet in Antwerpen misschien ......

Groeten,

Melina
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Wat zitten jullie weer te praten over mij? :lol:
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Patricia1979 schreef:
laura_girl19 schreef:Hmm naja ik denk dat bij veel transen er altijd wel mensen zijn die 'het' zien... en van transen die boven de ongeveer 25 of 30 zijnn begonnen ken ik er geen een waarbij het niet of nauwelijks te zien is... Bij veel transen kun je het ook gewoon horen, wat jammer is.
Fijn is dat.... :-? :-( Hoe langer je aarzelt in het leven, welke beslissing je moet maken.... hoe langer je je als man door het leven hebt moeten worstelen... en dan ook bovendien nog eens, hoe kleiner dan klein de kans wordt op heel passabel te zijn :-( :-( :-(
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Arike schreef:
Patricia1979 schreef:
laura_girl19 schreef:Hmm naja ik denk dat bij veel transen er altijd wel mensen zijn die 'het' zien... en van transen die boven de ongeveer 25 of 30 zijnn begonnen ken ik er geen een waarbij het niet of nauwelijks te zien is... Bij veel transen kun je het ook gewoon horen, wat jammer is.
Fijn is dat.... :-? :-( Hoe langer je aarzelt in het leven, welke beslissing je moet maken.... hoe langer je je als man door het leven hebt moeten worstelen... en dan ook bovendien nog eens, hoe kleiner dan klein de kans wordt op heel passabel te zijn :-( :-( :-(
Zo is het helaas wel. :)

Maarja, we leven nu gelukkig in een tijd dat je er open over kan spreken. Dus voor de jongere generatie is er hoop, ik zat toen ik 18 was aan de hormonen. :)
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Kimyy schreef:
Arike schreef:
Patricia1979 schreef:
Fijn is dat.... :-? :-( Hoe langer je aarzelt in het leven, welke beslissing je moet maken.... hoe langer je je als man door het leven hebt moeten worstelen... en dan ook bovendien nog eens, hoe kleiner dan klein de kans wordt op heel passabel te zijn :-( :-( :-(
Zo is het helaas wel. :)

Maarja, we leven nu gelukkig in een tijd dat je er open over kan spreken. Dus voor de jongere generatie is er hoop, ik zat toen ik 18 was aan de hormonen. :)
Tja, wat zal ik zeggen...
ff proberen niet in de verbitterde modus los te barsten.... :-? ;-)
ik voel me nog wel 17, maar .... ;-) ;-) ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Niet dat ik nu het toonbeeld ben van passabiliteit, maar het is een stuk beter dan een paar jaar geleden... Ik ben er in ieder geval tevreden mee op dit moment.

Het kan natuurlijk altijd beter maar destijds (kijkend naar de travestieshow bij Veronica, enorm diep in de kast) dacht ik dat het echt niet voor mij was weggelegd. :roll:

Natuurlijk zal je altijd wel wat blijven zien, tis niet anders. Hopelijk heb je er wat aan ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mila schreef:Met het risico dat Lisa S weer furieus over me heen struikelt
Mila heeft zo veel keer in dit draadje aan mij gerefereerd, dat het haar echt hoog moet zitten, dus dacht ik, laat ik mij even weer mengen in dit discussie.
mila schreef:Zelfs de meest passabele EN bloedstollend mooie trans die ik ken, KLM stewardess, word soms nog wel eens gelezen.
mila schreef:ik heb een bio vriendin die altijd, door iedereen voor een TS aangezien word, en zij heeft blijkbaar een TS X factor; hordes aanbidders, serenades onder het balkon, passagiers die een letter to the president aan boord invullen, met de mededeling dat ze graag bij de volgende KLM vlucht weer Mrs X als flight attendant zouden willen zien.
Goh, twee collega's bij hetzelfde bedrijf, de een TS maar bijna nooit gelezen, en de andere geen TS maar altijd voor eentje aangezien. En allebei goed bevriend met Mila. Wat is de realiteit van het leven van Mila doorspekt met dit soort merkwaardige toeval.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
robert
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 23:27

Bericht door robert »

hallo dames,

hoewel ik maar niet op de poll heb gestemt ga ik toch even schrijven, misschien voor jullie ook wel leuk om te lezen hoe een "buitenstaander" het ervaart.

naar mijn mening worden beide aspecten (pasabel of knap) voor een groot deel bepaald door dezelfde eigenschap, namelijk uitstraling.

mijn vriendin is behoorlijk pasabel als we ergens over straat lopen heb ik niet het idee dat ze masaal gespot wordt hetzelfde geldt in winkels en dergelijke, toch denk ik dat ze qua uiterlijk iets minder pasabel is dan het rijtje dat mila noemt, aangezien zij mijn vriendin wel degelijk kent (en velen hier ook wel), maar niet in dit rijtje zet. ik ken de rest van het rijtje niet, maar vertrouw op mila's oordeel. waarom ze dan niet direct gespot wordt heeft naar mijn mening dan ook te maken met haar uitstraling en houding. in haar hele gedrag en uitstraling is zij namelijk op en top vrouw en komt dus ook geloofwaardig als vrouw over. dit maakt ook dat het mannelijke trekje dat ik soms wel zie mij totaal niet storen. zij is gewoon een vrouw met hier en daar een mannelijk trekje en ik denk dat anderen dat ook zo zien (en zo zijn er ook genoeg bio vrouwen). het qua uiterlijk iets minder pasabel zijn compenseerd zij dus met haar houding en uitstraling en zo komt het regelmatig voor dat leuke opmerkingen van mannen krijgt.

ook het knap zijn wordt (voor mij in ieder geval) mede bepaald door de uitstraling. om een voorbeeld te geven: paris hilton is een mooie vrouw, maar door een uitstraling van een opblaaspop vind ik haar weer niet knap na een half uurtje heb ik haar echt wel weer gezien. daarintegen is mijn vriendin minder mooi (sorry schat), maar zij heeft wel uitstraling waardoor ik haar knapper vind dan paris hilton en uren naar haar kan kijken.

groeten robert
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Lisa met een S schreef:Wat is de realiteit van het leven van Mila doorspekt met dit soort merkwaardige toeval.

Lisa
ohja...wat is dan nog meer toevallig aan de realiteit van Mila?

@ interessant Robert! Ja uiteindelijk val je toch op de persoon, niet per se alleen op de verpakking...zo is het toch ook?

x,
Mina
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mina schreef:
Lisa met een S schreef:Wat is de realiteit van het leven van Mila doorspekt met dit soort merkwaardige toeval.

Lisa
ohja...wat is dan nog meer toevallig aan de realiteit van Mila?
Doe eens een bloemlezing van http://www.travestie.org/html/forum/sea ... uthor=mila en kom je ze vanzelf tegen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Tja, wat hier nu op te zeggen?
nou Frederique nou wil ik ook wel weten of je denkt dat er een passabiliteits toekomst voor mij in het verschiet ligt......met maat 43 kan ik het wel vergeten als stewardess denk ik ;-) iets voor Melina?
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

even over bitterheid:

die kan je meenemen voor/na tijdens je 'nieuwe' leven zorgvuldig opgebouwd en gecultiveerd, blijven hangen in je verleden, kan je dat genezen dan is er helemaal geen jaloezie meer naar bio meisjes of mooiere transen, het is zoals het is en elke dag is nieuw

positief he? :)
Plaats reactie