Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:
Dachten alle mannen maar zo :roll: :roll: :roll:
en bedankt patricia ;)

lol
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

2-3000? dan kunnnen we een dorp beginnen met Mila als burgermeesteres

of zouden er dan maar 65 passablele transen mogen blijven wonen?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Lisa met een S schreef: Doe eens een bloemlezing van http://www.travestie.org/html/forum/sea ... uthor=mila en kom je ze vanzelf tegen.

Lisa
ja is idd heel toevallig...al die berichten zijn door Mila geschreven :D
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dorine schreef:met maat 43 kan ik het wel vergeten als stewardess denk ik ;-)
Bij de KLM staat schoenmaat niet tussen de eisen; wel een lengte van tussen de 1,58m en 1,90m.

Groetjes,
Lisa :D
If all else fails, buy new shoes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Lisa met een S schreef:
Dorine schreef:met maat 43 kan ik het wel vergeten als stewardess denk ik ;-)
Bij de KLM staat schoenmaat niet tussen de eisen; wel een lengte van tussen de 1,58m en 1,90m.

Groetjes,
Lisa :D
Mooi :D ik zocht toch nog een nieuwe baan.. ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

De functie-eisen zijn: min. leeftijd van 21 jaar; minimaal Havo of Mavo aangevuld met een Mbo-opleiding (minimaal niveau 3 + diploma) of relevante werkervaring; goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift; representatief en verzorgd uiterlijk; Schiphol te allen tijde binnen 60 minuten kunnen bereiken; als je een bril of lenzen draagt een maximale sterkte tussen -5 en +5; lengte minimaal 1.58 meter tot maximaal 1.90 meter; werkervaring in een contactuele functie waarbij je face-to-face klantencontact hebt gehad is een pré.
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

wow even een tussenstand...het valt me op dat onwijs veel mensen voor de P factor hebben gekozen...

gefeliciteerd!!!!!!

de P van aange P ast :)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

1,58? da s wel makkelijk met al die kleine stoeltjes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

wie gaat er mee bij de KLM solliciteren?
Ik!!!!!!!

Afbeelding

na verdorrie Dorine! heb je het alweer veranderd!!!!!!!!!!! hahah LOL
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

lol ja dat zal je leren te snel te quoten voor ik 3x berichtjes heb verandert, wat een leuke foto trouwens
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Met het risico dat Lisa S weer furieus over me heen struikelt

Mila heeft zo veel keer in dit draadje aan mij gerefereerd, dat het haar echt hoog moet zitten, dus dacht ik, laat ik mij even weer mengen in dit discussie.

mila schreef:
Zelfs de meest passabele EN bloedstollend mooie trans die ik ken, KLM stewardess, word soms nog wel eens gelezen.

mila schreef:
ik heb een bio vriendin die altijd, door iedereen voor een TS aangezien word, en zij heeft blijkbaar een TS X factor; hordes aanbidders, serenades onder het balkon, passagiers die een letter to the president aan boord invullen, met de mededeling dat ze graag bij de volgende KLM vlucht weer Mrs X als flight attendant zouden willen zien.

Goh, twee collega's bij hetzelfde bedrijf, de een TS maar bijna nooit gelezen, en de andere geen TS maar altijd voor eentje aangezien. En allebei goed bevriend met Mila. Wat is de realiteit van het leven van Mila doorspekt met dit soort merkwaardige toeval.>

<Mila heeft zo veel keer in dit draadje aan mij gerefereerd, dat het haar echt hoog moet zitten,>

De schreeuwerige, beschuldigende toon die je aansloeg, die nergens voor nodig was en trouwens, dankzij jouw gebrekkige lezen volkomen overbodig bleek.......Lisa, zeg nou zelf. Nadat ik je terecht wees heb jij er het zwijgen toegedaan.

<Goh, twee collega's bij hetzelfde bedrijf, de een TS maar bijna nooit gelezen, en de andere geen TS maar altijd voor eentje aangezien. En allebei goed bevriend met Mila. Wat is de realiteit van het leven van Mila doorspekt met dit soort merkwaardige toeval.>

Ja he? Maar ik wil het Lisa wel een beetje uitleggen hoor.......en goed en begrijpend lezen hoor!

Ik woon in Amsterdam, dat ligt vlakbij Schiphol waar de KLM resideert, en bij KLM heeft zo'n 3000 man cabinepersoneel en 2000 grondpersoneel in dienst, waarvan het merendeel in Amsterdam woont.
Nou heeft Lisa natuurlijk wel begrepen dat de KLM niet een klein administratiekantoortje is met 10 man personeel, dus........ik ken zelfs meer dan 2 mensen bij de KLM, en oh toeval, die anderen zijn homo! Jawel, die andere KLM mensen die ik ken zijn homo, DAT kan natuurlijk helemaal niet volgens Lisa's opvattingen. Maar ze zijn wel erg leuk in de omgang hoor, maar goed, allemaal homo, mijn realiteit is doorspekt met deze toevalligheden, hoe kan dat nou toch? Oh.......de KLM is homo en transvriendelijk, dat is waar ook......
En ja, de ene vriendin is 20 jaar post op TS, en de andere vriendin is een bio vrouw die voor ts aangezien word,ook door andere ts'en.
En wat is er zo gek aan dat ik met die 2 bevriend ben dan? De post op ken ik al 20 jaar, de bio die voor ts aangezien word 25 jaar, ze komt net als ik van oorsprong uit Leeuwarden. (en ja, mijn broers dachten aanvankelijk ook dat ze een ts was, maar nee).

Mocht je dit allemaal toch wel heel erg toevallig vinden en toeschrijven aan mijn eigenste realiteit, dan verzoek ik Lisa hierbij om a: eerst wat beter te lezen, voordat ze reageert, en dan b: niet op een schreeuwerige, beschuldigende toon.
.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<En dus altijd in mijn gezicht .... vandaar dus toch de FFS (binnen exact 3 weken)...................>

Een al dan niet beperkte FFS is een enorme emotionele, psychologische en financiele investering waarbij veel in en externe psychologische krachten vrijkomen, maar mits goed uitgevoerd zonder meer iedere cent etc waard.
Trek ongeveer een jaar uit voor totale genezing en voor het uiteindelijke resultaat volledig zichtbaar is, en hoe de sociale interactie van anderen met jou (ipv andersom dus) subtiel veranderd, en aanschouw de sociale, psychologische en emotionele resultaten :-)
Ik ben superblij met de subtiele resultaten, en superblij dat ik het alsnog gedaan heb na onvoorziene tegenslagen.
Aftellen vanaf nu, nog maar 20 dagen, en happy healing alvast,

Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

vooral een financiele

20-40000 eurootjes

en dan een jaar ofzo niet koersen Melina...
Ik vraag me wel eens af hoe ik en jullie het allemaal volhouden, emotioneel, financieel, sociaal

belangrijkste is wel zelf contacten opzoeken en vernieuwen je raakt snel alleen anders, nou ja geld voor mij misschien zijn jullie allemaal heel populair :-)
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Dorine schreef :

vooral een financiele

20-40000 eurootjes

en dan een jaar ofzo niet koersen Melina...
Ik vraag me wel eens af hoe ik en jullie het allemaal volhouden, emotioneel, financieel, sociaal

Hoi Dorine,

Wel dat klopt niet helemaal hoor.
Mijn FFS zal in totaal max 10.000 Euro kosten.
(ik ga volgende week een voorschot betalen van 8.250 Euro)
Mogelijk trek ik van dat bedrag ook nog iets terug via de DKV verzekering.
Ik ben trouwens wel heel blij met die DKV verzekering hoor.
Mijn SRS en borstvergroting hebben samen maar 750 Euro gekost, dankzij de DKV verzekering.
Ik heb dus geluk en heb niks moeten lenen en hoef dus gelukkig geen schulden te maken voor mijn transitie.

Wat dat koersen betreft.
Dat doe je toch niet met je gezicht ?
Ik schat dat ik na 10 dagen al terug op de fiets zal zitten.
Met een leuke helm en grote zonnebril zie je echt niet veel van je gezicht.
Ter info : Na mijn SRS zat ik na 6 weken al terug op de fiets !

Nu je hebt wel gelijk wat het emotionele betreft.
Mijn FFS is dus de derde narcose/operatie in 16 maanden
En ja dat begint te wegen.
Ik ben dan ook wel heel blij dat het de laatste stap is in mijn 'fysieke' transitie. Alles is dan achter de rug .... nog enkel de juridische geslachtswijziging en we kunnen echt een finaal punt zetten achter alles.
Ik ben nu toch in totaal al zo een 5 jaar bezig met de transitie zelf.
Ontharingen(3 jaar in totaal), genderteam, psych , hormonen (nu ook al 3 jaar), outing (werk en privé),SRS, haaroplossing, borstvergroting en nu dus nog de FFS.
Neem daar nog een eerste seksuele bewustwording als vrouw en wat ervaringen op het 'slagveld van de liefde' bij en je weet het wel.
En ik heb ook nog een full-time job.
Uiteindelijk heb ik op mijn werk de voorbije 8 jaar in totaal maar 30 kalenderdagen afwezigheid genomen en dan nog omdat ik echt geen keuze had voor revalidatie na de SRS.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Hoi Mina,

Leuke foto.
Ik wil geen kritiek geven, maar wel spijtig van je tanden hoor (lol).

Hopelijk heb je de job hé.

Groetjes,

Melina
Plaats reactie