Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

mireille
Eredivisie

Re: Passabel of aantrekkelijk?

Bericht door mireille »

Trina schreef: nee niet echt, ik reageer gewoon omdat ik de dingen zie zoals ik ze zie en blijkbaar willen jullie alleen reacties lezen die jullie interessant vinden of jullie aanstaan, zo kanik ook een forum leiden, die gelijksgezindheid klopt niet, is niet gezond, er moet afwisseling zijn en er zijn zoveel verschillende mensen en meningen dat moet toch mogelijk zijn?
Jammer dat dat straks weer ophoudt, bedankt voor het leuke amusement zolang je er was ;)

Doeggg
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gast

Re: Passabel of aantrekkelijk?

Bericht door Gast »

Habibi Trina, of wie je ook bent,
Trina schreef: Gezien jou foto kan ik maar 1 oordeel geven. Je ziet er gewoon erg mannelijk uit, zie de kaaklijnen maar eens, en de neus en de schouders, Je bent totaal niet androgyn, het spijt me.
Eindelijk iemand die het zegt, bedankt! Ik heb er wel om gevraagd he, met m'n rellerige gepraat over de Wensdag.
Maar... ik durf mezelf wel te laten zien hier, en jij niet.
Trina schreef: Nee, hier op dit forum of op travestie.org zitten geen echt mooie transen hoor, tenminste, als je het mij vraagt. ik ben er nog niet 1 tegengekomen.
Smaken verschillen... :)
Trina schreef: doe gewoon vrouwenkleding aan
en hou het daarbij en doe dat met een feestje of zo

Nou nee hoor, niet alleen met een feestje.
Ook op straat is het veel leuker met die kleding.
En dat wordt alleen maar beter. Zeker als ik mijn toch al niet te versmaden uiterlijk op eigen kosten (hap hap) nog wat mooier laat maken.

Die Fran, wat verbeeldt ze zich niet.
Wil een beetje als vrouw leven, tsss tssss.
Plaats reactie