Wat is jouw mannelijkste hobby?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja daar ken ik wat van, nog un paar jaar en mun pantser die zelfs un bomaanslag overleeft heeft is un oldtimer....alleen dat ik het nie zo heb met dat sleutelen en daarom ook al un fortuin aan geld kwijt ben om hem aan het lopen te houdenJaniek2 schreef:Maar ja, als je al 20 jaar met zo'n beestje optrekt, dan wordt het een soort familielid, die je met tranen in de ogen ten grave zult moeten dragen.
Ik wil die mijne ook nooit kwijt....
Ja idd....Dorine schreef:op trav.org posten
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
<goh Mila, kerel, wat denk je daarvan>
Ok ok, ik geef toe....mijn overduidelijke, slechtzittende haarstuk, mijn hoekige, magere mannengezicht met ingevallen wangen en grote kaakhoeken, mijn enorm grote benige mannenneus en mijn okergele roofdierengebit en de resten zichtbare baardgroei op mijn gezicht doet monden openvallen, vooral als blijkt dat ik een TS ben ipv een vreemd ogende man.
Mila.
Ok ok, ik geef toe....mijn overduidelijke, slechtzittende haarstuk, mijn hoekige, magere mannengezicht met ingevallen wangen en grote kaakhoeken, mijn enorm grote benige mannenneus en mijn okergele roofdierengebit en de resten zichtbare baardgroei op mijn gezicht doet monden openvallen, vooral als blijkt dat ik een TS ben ipv een vreemd ogende man.
Mila.
<
Mila, je vergeet te vermelden van een vriendin die niet met mannen vrijt, maar wel met mij>
En hoe zou ik dat nou moeten weten? En daarbij....smaken verschillen, net als de opvattingen over 'vrouwelijkheid' bij transen, evenals de gradaties van de realiteitsstoornissen die ze op dat gebied kunnen hebben.
<(en de uren in de badkamer om mijn bijzonder zware baard weg te werken >
Sterkte ermee, en ik hoop dat je lesbische vrijvriendin tegen schurende baardgroei kan. Prikprik! Maar.......vrouwen hebben toch geen schurende stoppels??
Daar gaat mijn bio lesbische geaardheid, doorgeprikt door schurende stoppels van een ander.....
Mila
Mila, je vergeet te vermelden van een vriendin die niet met mannen vrijt, maar wel met mij>
En hoe zou ik dat nou moeten weten? En daarbij....smaken verschillen, net als de opvattingen over 'vrouwelijkheid' bij transen, evenals de gradaties van de realiteitsstoornissen die ze op dat gebied kunnen hebben.
<(en de uren in de badkamer om mijn bijzonder zware baard weg te werken >
Sterkte ermee, en ik hoop dat je lesbische vrijvriendin tegen schurende baardgroei kan. Prikprik! Maar.......vrouwen hebben toch geen schurende stoppels??
Daar gaat mijn bio lesbische geaardheid, doorgeprikt door schurende stoppels van een ander.....
Mila
jajaja, Mila, je lijkt wilders wel met dingen uit hun verband halen.
even nog ter referentie waren die openvallende monden omdat de betrokken vrouwen (die de mond lieten openvallen dus) zich werkelijk niet konden voorstellen dat ik met een mannenlijf geboren ben 'oh dat is dan wel heel goed gelukt' is een van de uitspraken die bij zo'n openvallende mond hoort. En ja, Mila, dat is dus met al die eigenschappen die jij zo karikaturaal aanhaalde
groetjes, Fenna
even nog ter referentie waren die openvallende monden omdat de betrokken vrouwen (die de mond lieten openvallen dus) zich werkelijk niet konden voorstellen dat ik met een mannenlijf geboren ben 'oh dat is dan wel heel goed gelukt' is een van de uitspraken die bij zo'n openvallende mond hoort. En ja, Mila, dat is dus met al die eigenschappen die jij zo karikaturaal aanhaalde
groetjes, Fenna
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik zeg niks!fenna69 schreef:mila
fenna69
goh Mila, kerel, wat denk je daarvan?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- artuntaure
- daar ben ik weer
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Lampjes vervangen, vloeistofjes controleren... De rest heb ik hele goeie garagekanjers voor....Patricia1979 schreef:En sleutel je er zelf ook aan?Chantal C. schreef:Mijn mannelijkste hobby? Pfieuw... dit dan:
Mja er zijn zat vrouwen (bio's) die ook deze "hobby" hebben...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.