Hoe bi ben jij?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

mila schreef:Voor Patricia, Mina, Melina en ik gaat deze test niet op, wij vallen eenduidig op mannen, en hoeven ons verder niet af te vragen over hoe en wat :-)

How convenient ;-)
Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
wow, is er dan toch nog hoop....?

nou volgens die test ben ik een beetje bi dus...maar ik vind dat het stinkt...
want ik heb alleen maar aangegeven dat ik mn vrije tijd graag besteed met mn eigen geslacht (whatever that is)
kortom veel te ingewikkeld die test...(want wat moet je jezelf noemen...hetero of homo...ook zoiets lastigs)
en negen van de 10 keer begreep ik niet of nu bedoeld werd dat het om een romantische setting ging of vriendschappelijk
of ikke ongeduld leest alles weer verkeerd of het inleidende tekstje niet...?

Transgender als optie vind ik ook te beperkt...
transgender wat...
daar zit ook een a t/m z onder...

Deze test lijkt me een soort promotie voor biseksualiteit...zoveel mogenlijk mensen doen laten geloven dat ze latente biseksuele gevoelens hebben...
het woord zegt het al, bi-seksueel, je kunt je wel aangetrokken voelen tot iemand, maar dat betekent toch niet dat je ermee kunt zoenen of seks hebben e.d. :o

Nu kan ik me in mijn geval un ietsje pietsje bi wel voorstellen...
maar ik kan me zoveel voorstellen..
bijv hoe het voelt om seriemoorderaar te zijn enzo

maar dat is wat anders...

die test krijgt van mij een - 10

liefs
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

mina schreef:Deze test lijkt me een soort promotie voor biseksualiteit...zoveel mogenlijk mensen doen laten geloven dat ze latente biseksuele gevoelens hebben...
het woord zegt het al, bi-seksueel, je kunt je wel aangetrokken voelen tot iemand, maar dat betekent toch niet dat je ermee kunt zoenen of seks hebben e.d. :o
Ha, je legt wel terecht een vinger op de zwakke plekken van die test :D . Het deed mij ook wel een beetje denken aan een goedbedoelende homo uit de jaren 80, die op scholen homoseksualiteit begrijpelijk probeerde te maken door met plaatjes van elkaar na het doelpunt om de hals vliegende profvoetballers aan te komen en dan uit te leggen dat dat eigenlijk ook homoseksualiteit was. Ik denk dat je volgens deze test al vrij gauw bi bent. Wat je bent merk je pas als je eens goed verliefd wordt op iemand, volgens mij. Natuurlijk zijn er ook mensen die houden van seks met iemand op wie ze niet verliefd zijn, of die ze zelfs nog nooit gezien hebben, of van seks met van alles en nog wat mineraal/plantaardig/dierlijk/menselijk, maar die worden daarmee ook niet meteen komkommerseksueel, om maar iets te noemen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Dorine schreef:gaat het om pure sex dan zal iedereen wel duidelijk zijn over zijn/haar voorkeur en ideale fantasie, bij mij gaat het dan altijd om mannen maar ik vind ze echt totaal niet leuk..... :roll:
Lees maar eens het een en ander over seksuele fantasieën, dan zul je merken dat die behoorlijk complex kunnen zijn. Ook sommige lesbische vrouwen fantaseren wel over mannen en sommigen vrijen ook wel eens met een man, zonder dat dat voor hen een reden is om hun lesbische identiteit op te geven.

Verder geloof ik zelf dat iedereen alles wat menselijk is in zichzelf kan herkennen, behalve misschien de meer narcistische mensen. Zo hoorde ik laatst iemand vertellen dat met name psychiaters zich vaak slecht kunnen inleven in de "stoornissen" van hun cliënten, wat hun werkelijke vermogen tot hulpverlening behoorlijk in de weg kan zitten. En als zij onderling met negatieve bijbedoelingen naar elkaar verwijzen, maken zij elkaar steevast uit voor "een zeer narcistische persoonlijheid".
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Nou, ik heb dat testje ook maar eens gedaan. En goh, zelfs ik ben een beetje bi. Wat een waardeloze test, zeg.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Wees blij. Straks komt er bij jou nog uit dat je 100% lesbisch bent...
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Coco schreef:Wees blij. Straks komt er bij jou nog uit dat je 100% lesbisch bent...
Die uitslag is waarschijnlijk onmogelijk: als je gewoon een vriendelijk mens bent, ben je al gauw bi, vermoed ik zo :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Ach ja, kerels zat die een pot wel eens willen 'opknappen'. Ik geloof dat ik toch bedank voor de eer. Dan maar geen betrouwbare test :-).
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Goed, ik heb de test nog een keer gedaan en nu oneerlijk: ik heb overal 100% homo/lesbisch ingevuld, alleen toegegeven dat ik in mijn seksuele fantasieën niet 100%-tig was en dat ik op emotioneel vlak en vrijetijdsbesteding geen onderscheid maakte. Tenslotte ingevuld dat ik mezelf altijd als 100% homo/lesbisch heb gezien en zal zien. Dus een overtuigde homo/lesbienne, die goed kan opschieten met allerlei mensen en wel eens een wat minder orthodoxe seksuele fantasie heeft, waarbij ik zelfs aangaf dat ik die in een ideale situatie liever niet zou hebben.

Rara, wat ben je dan?
Je ziet jezelf misschien als homoseksueel of lesbisch, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van het andere geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
Hoera, een beetje bi!

Zo test je een test. En blijkt het propaganda te zijn...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Zo heb ik de test ook ongeveer ingevuld met dat verschil dat ik in mijn vrije tijd meer met vrouwen omga dan met mannen, dus zelfs nog een beetje extremer dan jij, Janiek. Het mocht niet baten: bi-curious *pointing finger*!

Kortom: een hoop bull-shit en draaikonterij. Propaganda inderdaad.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik had 4,3 punten. Ik ben een trotste bi seksueel.

En ja dat klopt. 8)
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

oooh vandaar 8)
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

www.hoebibenjij.nl is wel tergend langzaam zeg mijn godje
Lesly
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: di jul 31, 2007 21:02
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lesly »

Kimyy schreef:Ik had 4,3 punten. Ik ben een trotste bi seksueel.

En ja dat klopt. 8)
same here :$
alleen moet ik re nog achter kome denk
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

ben 1,7 valt mee of tegen, weet ik veel :o
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Plaats reactie