oefff! het zal je maar overkomen mara
maar, wat mina schreef -->onzin daar kies je toch zelf voor, je kan toch ook openlijk travestiet zijn, bestaan er genoeg van...
het is idd heel moeilijk vast want, stel dat collega's op werk erachter komen, of dat je vrouw het niet leuk vind, en dat je erom gepest gaat worden...
ja heel moeilijk ! welcome to the real world zou ik zeggen (waar niets dus is wat het lijkt ) <---dat is toch gewoon zo...
1 op de 10 is tv en iets minder is ts....voor alle 2 denk ik dat het niet makkelijk kan zijn, als je niet weet hoe je het moet vertellen
of hoe je ermee moet leven
...dit word je immers niet geleerd, dit zit in je(dat je goed kunt praten,of leuk lachen) of je hebt mazzel en kent iemand die je de kneepjes leert, om er zo mee te kunnen leven zonder dat je word gepest of erger dan dit.
Ik ken 1 ts die leeft met een tv, je zou het ze eens kunnen vragen maar zover ik kan inschatten hebben hun alle 2 nergens meer last van...ze hebben elkaar en alleen nog gelijkgestemde mensen om hun heen..
je komt toch altijd uit op de plek waar je je het lekkerste voelt..zodat je het makkelijk hebt kwa ts of tv zijnde (en ja, soms is je weg lang)eens zal je toch aankomen lijkt mij...want je leert toch, dus ga je dan ook zoeken dat je het lekker hebt in het leven dat je wilt leiden
dus wie wat is maakt niks uit, wel Hoe ga je er zelf mee om
+10 denk ik