Geen libido meer..

Algemeen

Moderator: Moderators

Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Geen libido meer..

Bericht door Yil »

Calin schreef:Voor dit alles had ik niet echt een hoog libido maar sinds ik Androcur gebruik is het eigenlijk helemaal verdwenen.. Ik heb al 3 jaar geen seks meer gehad en het gekke is dat ik het absoluut niet mis.. (In tegendeel..)

Herkennen mensen dit?

xxx
Hoi Carlin,
Ik herken dit ook.
Na het gebruik van Androcur is er rust in mij gekomen...
Heb ook geen sex meer...
En mis het ook niet.
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Joanne schreef:Maarreh om even wat duidelijkheid te scheppen dat libido is maar tijdelijk weg hoor. Alleen in de pre op periode bij het gebruik van antiandrogenen. Na de SRS en het stoppen met die troep komt het langzaam weer terug alleen in een wat vrouwelijker mate. En mijns inziens heeft het niks met de diagnostiek te maken. Bij oranje licht geeft men androcur om verdere vermannelijking tegen te gaan. Niet om het libido te onderdrukken, de reactie daarop te zien en mee te nemen in de diagnose. Wel is het zo dat men bij het afnemen van dat libido de serieusheid van de behandeling in gaat zien. Dat mensen die niet zeker zijn van hun zaak dan terugschrikken is een mooi bijkomend gevolg. Zorgt ervoor dat je een weloverwogen besluit neemt als je tot verdere behandeling overgaat.
interesting :)
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

ik vind het wel ver gaan om te zeggen dat als je geen hekel hebt aan dat "wormachtige ding", je geen Ts zou (kunnen) zijn. Afgezien van de vraag inhoeverre ik een hoog of laag, een mannelijk (gedreven door testosteron) of vrouwelijk libido heb, meen ik stellig dat de vrouw in mij het heel erg leuk vind mijn mannelijkheid én vooral dat wormachtige mannelijke ding (inclusief) tot haar beschikking te hebben. Het doet niets af van mijn verlangen volledig vrouw te zijn. Waarop is eigenlijk de aanname gebaseerd dat je met een broodmes onder de douche moet hebben gestaan om een echte Ts te zijn? :oops:

groetjes yoelle :)
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Nee, ik heb wel degelijk behoefte aan seks.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik had bijwerkingen van de Androcur dus heb mijn testikels 2,5 jaar geleden laten verwijderen.

Daarna is het helemaaaaaaaaaaaal bergafwaards gegaan met mijn sexdrive.

Het is echt al jaren geleden dat ik seks heb gehad btw. (7 jaar ofzo..:-? )
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

laat maar .dit wil ik toch liever geheim houden

Doei
Plaats reactie