Deze pré is gewoon jaloersMenig pre TS zou daar jaloers van worden
ik heb geen idee wat ik ben
Moderator: Moderators
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Mila schreef:
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Je hebt zo best wel wat weg van de Boy George van tegenwoordig.
En ik vind het ontzettend stoer dat je kaal over straat durft, maar het maakt je er niet vrouwelijker op. Ik heb echter het gevoel dat je vrede hebt met de huidige vorm, en als iemand die zelf ook enkele jaren behoorlijk androgyne was kan ik alleen maar zeggen: "bravo!"
En ik vind het ontzettend stoer dat je kaal over straat durft, maar het maakt je er niet vrouwelijker op. Ik heb echter het gevoel dat je vrede hebt met de huidige vorm, en als iemand die zelf ook enkele jaren behoorlijk androgyne was kan ik alleen maar zeggen: "bravo!"
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
thanks... tja een pruik dragen is ook niks hoor .... dan moet het wel een hele goede zijn, en het blijft een pruik...Maruscha schreef:Je hebt zo best wel wat weg van de Boy George van tegenwoordig.
ik heb een beetje probs met mn hoofdhaar maar dat weerhoudt me er idd niet van er het beste van te maken...
Ik vind ook wel dat het bij me past, die make up en dat androgyne... past veel beter dan als jongen verder leven in elk geval.
Groeten,
Mina
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik weet heel waarschijnelijk wel wat ik ben, maar ik draai nog steeds rondjes om de pot heen en eerlijk naar mezelf zijn durf ik niet, ik schaam me dood. En een poppenkast opvoeren hou ik ook niet van, ik durf gewoon niet vooral niet omdat mijn vriend gek van mij word, ik pik wel eens zijn kleren in, daar word hij boos om, want dan heeft meneer zelf geen kleren meer om aan te trekken, wat ben ik aan het doen, het is geloof ik mijn probleem verstoppen, wat ik niet kan vertstoppen, het word zometeen een zooitje.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Heyy Sem,
leuk om je weer te zien! Je hoeft je wat mij betreft nergens voor te schamen hoor; ik ken dat probleem wel! Ik heb lang geleden een partner gehad die dezelfde maat had als ik, en dan wilde ik ook nog wel es wat lenen.. Gewoon lekker je eigen paadje bewandelen en zien waar je uitkomt! En bovenal vooral jezelf zijn, denk ik...
Sterkte, groetjes en liefs,
Babette.
leuk om je weer te zien! Je hoeft je wat mij betreft nergens voor te schamen hoor; ik ken dat probleem wel! Ik heb lang geleden een partner gehad die dezelfde maat had als ik, en dan wilde ik ook nog wel es wat lenen.. Gewoon lekker je eigen paadje bewandelen en zien waar je uitkomt! En bovenal vooral jezelf zijn, denk ik...
Sterkte, groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Sem,
Ik sluit me graag bij Babette aan, ook van mij veel succes gewenst!
Groetjes,
Frederique
Ik sluit me graag bij Babette aan, ook van mij veel succes gewenst!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Hi Sem,
Ook wij zijn een tijdje in de gelukkige omstandigheden geweest dat we elkaars kleding aankonden.
Sem schreef:
Irene
Ook wij zijn een tijdje in de gelukkige omstandigheden geweest dat we elkaars kleding aankonden.
Sem schreef:
Dat komt me heel bekend voor, ik probeer dat nog een tijdje vast te houden als ik het vol houd.Ik weet heel waarschijnelijk wel wat ik ben, maar ik draai nog steeds rondjes om de pot heen
Irene
Kleine stapjes
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Heel leuk hoor van de ene kast naar de kast rennen en uiteindelijk met een combo er uit komen, kan er af en toe wel om lachen, dat zijn dan weer de leuke dingen, en soms kan ik het nog aardig combineren ook Meidenbroek, jongensshirt aan, of anders om, het gaat vaak ook gewoon automatisch. Maar als ik weg ga met mijn vriend ben ik gewoon weer normaal, thuis als mijn vriend de deur uit ga ik helemaal lekker mijn gangetje.
Men denkt nog steeds dat het een bevlieging is bij mij, ik zie het echt anders, en ik vind ook dat men mijn jeugd er niet bij moet trekken at staat gewoon los van dit.
En inderdaad ik ben terug Het was de bedoeling mijn leven op de rails te zetten, maar ja dat is mislukt, alles is ingestort.
Men denkt nog steeds dat het een bevlieging is bij mij, ik zie het echt anders, en ik vind ook dat men mijn jeugd er niet bij moet trekken at staat gewoon los van dit.
En inderdaad ik ben terug Het was de bedoeling mijn leven op de rails te zetten, maar ja dat is mislukt, alles is ingestort.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
ik sluit me bij Irene aan: mocht je over bepaalde dingen willen praten of schrijven, laat het maar weten, stuur een pb-tje, maar pot het niet op! Daar krijg je alleen maar pijn in je buik van...Sem schreef:En inderdaad ik ben terug Het was de bedoeling mijn leven op de rails te zetten, maar ja dat is mislukt, alles is ingestort.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- is nieuw hier
Weet het ook niet meer.....
Ben nu in de 40 en heb steeds meer het gevoel dat ik zowel mannelijk als vrouwelijk ben, Ook al bespreek ik dit met mijn gezin, het blijft lastig.
Op 9-jarige leeftijd zat ik als jongetje al te make-uppen en pikte ik de make-up van mijn moeder. Ook liep ik stiekum op haar hakjes....
De ellende is nu, dat ik net zolief in een rok de straat op ga als in een broek, dat ik net zo lief mooi opgemaakt als vrouw de straat opga (alleen durf ik het niet) als dat ik doe als man; beide vind ik fijn.
Inmiddels heb ik meer damesschoenen, lingerie en bovenkleding gekocht als mannenkleding.
Toch voel ik mij man in het gezin.
Kent iemand deze gevoelens? Ik word er soms bijna gek van!
Op 9-jarige leeftijd zat ik als jongetje al te make-uppen en pikte ik de make-up van mijn moeder. Ook liep ik stiekum op haar hakjes....
De ellende is nu, dat ik net zolief in een rok de straat op ga als in een broek, dat ik net zo lief mooi opgemaakt als vrouw de straat opga (alleen durf ik het niet) als dat ik doe als man; beide vind ik fijn.
Inmiddels heb ik meer damesschoenen, lingerie en bovenkleding gekocht als mannenkleding.
Toch voel ik mij man in het gezin.
Kent iemand deze gevoelens? Ik word er soms bijna gek van!
Ik wil leren te gaan leven!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Als je wat je doet normaal gaat vinden wordt je er minder gek van
Serieus: als je wat je doet normaal vindt dan kunnen er twee dingen gebeuren:
1) Je leeft prettig soms als man en soms als vrouw
2) Je merkt dat je toch een voorkeur voor een van beide (of: voor een tussenvorm) ontwikkelt en "groeit" langzaam verder naar een vorm waarin jij je het prettigst voelt.
Succes en groetjes,
Frederique
Serieus: als je wat je doet normaal vindt dan kunnen er twee dingen gebeuren:
1) Je leeft prettig soms als man en soms als vrouw
2) Je merkt dat je toch een voorkeur voor een van beide (of: voor een tussenvorm) ontwikkelt en "groeit" langzaam verder naar een vorm waarin jij je het prettigst voelt.
Succes en groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !