Nieuw bij Van Haren damesschoenen in maten 43 en 44
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Nieuw bij Van Haren damesschoenen in maten 43 en 44
Recentelijk ontdekt bij Van Haren > damesschoenen in maten 43 en 44 !!!
In de meeste winkels staan deze apart opgesteld ergens bovenop de normale schappen met de normale damesmaten t/m maat 42.
Er staat een kleine poster bij met de vermelding: Grote maten bij Van Haren. Helaas niet de hele collectie maar wel een goed begin.
Enkel laarsjes en wat schoenen waaronder ballerina's voor een leuke prijs. Zeker de moeite waard !!
In de meeste winkels staan deze apart opgesteld ergens bovenop de normale schappen met de normale damesmaten t/m maat 42.
Er staat een kleine poster bij met de vermelding: Grote maten bij Van Haren. Helaas niet de hele collectie maar wel een goed begin.
Enkel laarsjes en wat schoenen waaronder ballerina's voor een leuke prijs. Zeker de moeite waard !!
-
- is nieuw hier
Ik kan wel slagen bij vanHaren. Ik vind dat ze altijd mooie schoenen hebben en over de kwaliteit heb ik geen klachten.
Ik ben afgelopen week er ook nog even geweest en heb mijn ogen weer uitgekeken maar ik heb helaas geen grote maten gezien Maximaal 42 en eigenlijk alles tot 41, zou iemand weten waar ik hun grote maten collectie kan zien (op internet of welke winkel)
Ik ben afgelopen week er ook nog even geweest en heb mijn ogen weer uitgekeken maar ik heb helaas geen grote maten gezien Maximaal 42 en eigenlijk alles tot 41, zou iemand weten waar ik hun grote maten collectie kan zien (op internet of welke winkel)
-
- is nieuw hier
Van de week ben ik ff bij Van Haren binnen gelopen in Den Helder, daarstonden ze appart boven op een tussen stelling op oog hoogte zodoende viellen ze mij gelijk op. Collectie was niet spekta! Soms wil 't dat ze het wel op de site aangeven, ff op de foto klikken staat de maat dan bij..SAnna87 schreef:maar ik heb helaas geen grote maten gezien Maximaal 42 en eigenlijk alles tot 41, zou iemand weten waar ik hun grote maten collectie kan zien (op internet of welke winkel)
Groetjes
Lisa Simone.
-
- is nieuw hier
maten 43 en 44 uigestald
De (beperkte) selectie damesschoenen en dameslaarzen in maten 43 en 44 heb ik tot nu uitgestald gezien op ooghoogte boven de "normale" maten in de filialen Doetinchem, Den Haag Spuistraat en Alkmaar.
-
- is nieuw hier
-
- dagelijks aanwezig
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
ik zag vorige week dat een winkel voor Grote Matenschoenen in Hilversum zit, in de Leeuwenstraat. Dat is recht tegenover het Centraal station dus makkelijk te bereiken voor bezoekers van buitenaf.
Geen idee wat ze er verkopen, en of het iets is. Ik heb het zelf niet nodig met m'n maatje 40.
Geen idee wat ze er verkopen, en of het iets is. Ik heb het zelf niet nodig met m'n maatje 40.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing