Nieuw bij Van Haren damesschoenen in maten 43 en 44

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Marian Veen
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 19:16

Nieuw bij Van Haren damesschoenen in maten 43 en 44

Bericht door Marian Veen »

Recentelijk ontdekt bij Van Haren > damesschoenen in maten 43 en 44 !!!
In de meeste winkels staan deze apart opgesteld ergens bovenop de normale schappen met de normale damesmaten t/m maat 42.
Er staat een kleine poster bij met de vermelding: Grote maten bij Van Haren. Helaas niet de hele collectie maar wel een goed begin.
Enkel laarsjes en wat schoenen waaronder ballerina's voor een leuke prijs. Zeker de moeite waard !!
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

oh leuk zal eens gaan kijken, thanks for the tip!
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik heb een paar gympen van Van Haren. Binnen 3 weken waren ze stuk.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

haha ja de kwaliteit is vast goed daar ;) maar ik koop soms mn schoenen bij de bristol en die gaan vaak net zo lang mee als andere schoenen van de iets duurdere schoenenzaken...dus wat dat betreft
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Doe mij maar de schoenenreus. Die leveren een maat 41 waar ik in pas.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

De filialen van Schuurman zitten in het noorden en oosten. Ede en Arnhem zijn de zuidelijkste van deze regionale keten. Klik hier voor meer informatie
liefs, Josette
Marian Veen
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 19:16

Bericht door Marian Veen »

Van Haren heeft 195 zaken door geheel Nederland, qua aantal kan Schuurman schoenen daar dus niet tegenop. Wel heeft Schuurman veel duurdere schoenen en laarzen maar ook van betere kwaliteit.
Sybella
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do aug 30, 2007 0:23
Locatie: Groningen

Bericht door Sybella »

Ik kan wel slagen bij vanHaren. Ik vind dat ze altijd mooie schoenen hebben en over de kwaliteit heb ik geen klachten.
Ik ben afgelopen week er ook nog even geweest en heb mijn ogen weer uitgekeken :P maar ik heb helaas geen grote maten gezien :( Maximaal 42 en eigenlijk alles tot 41, zou iemand weten waar ik hun grote maten collectie kan zien (op internet of welke winkel)
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Bij van Haren heb ik altijd het probleem dat ik blaren oploop.
Bij ons in de familie is het: "Van Haren verkoopt blaren". en elke keer blijkt dat weer te kloppen, dus koop ik daar geen schoenen meer, al is hun collectie nog zo goed.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Lisa Simone
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo sep 17, 2006 21:47
Locatie: Hoorn - NH

Bericht door Lisa Simone »

SAnna87 schreef:maar ik heb helaas geen grote maten gezien :( Maximaal 42 en eigenlijk alles tot 41, zou iemand weten waar ik hun grote maten collectie kan zien (op internet of welke winkel)
Van de week ben ik ff bij Van Haren binnen gelopen in Den Helder, daarstonden ze appart boven op een tussen stelling op oog hoogte zodoende viellen ze mij gelijk op. Collectie was niet spekta! Soms wil 't dat ze het wel op de site aangeven, ff op de foto klikken staat de maat dan bij..


Groetjes
Lisa Simone.
Marian Veen
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 19:16

maten 43 en 44 uigestald

Bericht door Marian Veen »

De (beperkte) selectie damesschoenen en dameslaarzen in maten 43 en 44 heb ik tot nu uitgestald gezien op ooghoogte boven de "normale" maten in de filialen Doetinchem, Den Haag Spuistraat en Alkmaar.
Marian Veen
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 19:16

Bericht door Marian Veen »

GEEN grote maten gezien in de toch wel grote filialen in Zwolle en Meppel.

Hopelijk kunnen ook anderen hier nog opgeven waar de grote maten wel te vinden zijn. Als je dat al dan niet toevallig ziet natuurlijk. Alvast bedankt voor de moeite.
Anne-Claire
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 06, 2002 1:00
Locatie: Groningen

Bericht door Anne-Claire »

Schuurman schoenen : ook op de Vismarkt in de stad Groningen :P
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Gebruikersavatar
Miss Laura
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:37
Locatie: Borne

Bericht door Miss Laura »

Geen problemen bij Schuurman.
Hebben ze je maat niet (meer) dan kijken ze even in de computer of ze bij een ander filiaal (nog) wel in voorraad zijn.

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

ik zag vorige week dat een winkel voor Grote Matenschoenen in Hilversum zit, in de Leeuwenstraat. Dat is recht tegenover het Centraal station dus makkelijk te bereiken voor bezoekers van buitenaf.

Geen idee wat ze er verkopen, en of het iets is. Ik heb het zelf niet nodig met m'n maatje 40.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Plaats reactie