Soms helpen ze wel om zicht te krijgen op wat er aan wensen leeft.Claudia Zomer schreef: Het grappige van als-dan discussies is natuurlijk ook dat ze volstrekt hypotethisch zijn,
Als travestie heel gewoon was
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Kortom: 'de ideale' situatie is allang en breed geconstrueerd door (hetero) tv's zelf.
Als man mannelijk, mannelijk beroep, mannelijke bezigheden, en VOORAL GEEN al te femininie herenkleding, want die bestaat inmiddels wel degelijk, kleurrijk, fleurig, feminiene stofjes en dessins en zo enzenz, nee, mannenkleding, zo grijs en saai mogelijk.
Dit alles als tegenhang voor de vrouwelijke persoonlijkheid, hypervrouwelijke kleding, fleurig en kleurig natuurlijk, hypervrouwelijke bezigheden als tv, liefst rokken en jurken, veel rinkels en tinkels enzenzenz.
Om aldus de beide werelden gescheiden te houden en niet in elkaar over te laten lopen. Dat is geloof ik de ideale situatie van (hetero) tv's.
(homo tv's zijn in het dagelijks leven ook feminien trouwens, die scheiden de boel niet zo strikt)
Milala.
Als man mannelijk, mannelijk beroep, mannelijke bezigheden, en VOORAL GEEN al te femininie herenkleding, want die bestaat inmiddels wel degelijk, kleurrijk, fleurig, feminiene stofjes en dessins en zo enzenz, nee, mannenkleding, zo grijs en saai mogelijk.
Dit alles als tegenhang voor de vrouwelijke persoonlijkheid, hypervrouwelijke kleding, fleurig en kleurig natuurlijk, hypervrouwelijke bezigheden als tv, liefst rokken en jurken, veel rinkels en tinkels enzenzenz.
Om aldus de beide werelden gescheiden te houden en niet in elkaar over te laten lopen. Dat is geloof ik de ideale situatie van (hetero) tv's.
(homo tv's zijn in het dagelijks leven ook feminien trouwens, die scheiden de boel niet zo strikt)
Milala.
Uw sterverslaggeefster
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Wat ik met mijn vraag bedoelde, was: stel dat iedereen het de gewoonste zaak van de wereld vond, zodat er geen reden was om het tot een geheim voor jezelf te houden.ChantelleTV schreef:Voor mij als TV is travestie heel normaal, daarbij, ik moet de 1ste normale persoon nog tegenkomen.
Weet iedereen het van jou?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- ChantelleTV
- ff weer wat posten
Naaste familie, vrienden, buren, aantal collega's, kortom iedereen in mijn bescheiden kringetje weet het wel ja, en daar buiten maak ik er als het zo uit komt ook geen geheim van. Het maakt het leven een stuk gemakkelijker. Toen ik nog krampachtig in de kast hing werd daar niemand beter van en ikzelf al helemaal niet, want ik zat mezelf in de weg. Maar dat is iets dat ieder voor zich uit moet makenJaniek2 schreef:Wat ik met mijn vraag bedoelde, was: stel dat iedereen het de gewoonste zaak van de wereld vond, zodat er geen reden was om het tot een geheim voor jezelf te houden.ChantelleTV schreef:Voor mij als TV is travestie heel normaal, daarbij, ik moet de 1ste normale persoon nog tegenkomen.
Weet iedereen het van jou?
Chantelle
Durf jezelf te zijn, niemand anders doet dat!