topic: passabiliteitNou, dan ben ik dus passabel, afgezien van af en toe sjans kijkt niemand mij na.
Maar dat wil dus niet zeggen dat mensen niets in de gaten hebben of krijgen bij nader persoonlijk contact; in de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel, neem ik gemakshalve maar aan.
Daarbij is volkomen passabel zijn een ongrijpbaar iets; bij heel veel (zeer) vrouwelijke, (zeer) aantrekkelijke passabele transen blijft ondanks alles, hoe dan ook toch een soort 'trans aura' rond hun hangen.
Er werd vaker gepost dat 'ze' het na de zoveelste instantie altijd wel door hadden. Zo had ik wel eens gepost dat ze het na de 6de instantie nog niet doorhadden, zo bleek uit de reactie van mensen als ik het na een tijdje vertelde. Vaak werd dat niet geloofd op dit forum."Hetzelfde als wat in de laatste berichtjes zoal besproken word, geldt voor mij ook: in de 1e instantie ga ik door voor een vrouw, in het dagelijks leven. In de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel bij nader contact, maar.......geen afwijzing oid. Integendeel zelfs"
Inmiddels huppelt Kimyy een halfjaar rond op haar nieuwe school en klas. Krijgt uitgebreide verhalen over ongesteldheids-perikelen, welke pil er word geslikt en door wie, wat er allemaal is gedaan met het vriendje afgelopen nacht... maar geen kip die na 6 maanden nog iets doorheeft.
Zelfde ervaring heb ik ook op mijn vorige school waar ik een maand liep, schoolkamp heb gehad en zelfs tussen de meiden sliep en niemand iets doorhad. Ivm verhuizing gestopt met de studie en een baan gezocht. Op die nieuwe baan was het een en al verbazing bij de personeelconsulente die de id-kaart moest zien. (de enige die het weet op het werk). De rest van de collega's weet het niet na 8 weken tijd... en als ik zeg buikpijn te hebben krijg ik te horen 'maandelijks ongemakje zeker?'
Op dit forum hoorde we vaak 'na de zoveelste instantie' hebben ze het altijd wel door, maar die ervaring hebben wij totaal niet.
Dus Milala, verklaar je nader...
Als we de reacties van omgeving en bij het uitgaan en op straat moeten geloven zijn we niet bepaald lelijk, verder zijn we ook aardig lang en niet onopvallend. Toch is er niemand die er iets achter zoekt....Helemaal passabel: dat zijn in de regel niet direct aantrekkelijke, onopvallende 'grijze muis' transen, niet al te lang, die verder niet opvallen, ook niet omdat ze aantrekkelijk zijn (=nadere aandacht en nader bekeken worden).
Onze conclusie: passabel zijn kan dus toch wel