Passabiliteit part 186....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Passabiliteit part 186....

Bericht door Guest »

topic: ontdekken wie ik ben
Nou, dan ben ik dus passabel, afgezien van af en toe sjans kijkt niemand mij na.
Maar dat wil dus niet zeggen dat mensen niets in de gaten hebben of krijgen bij nader persoonlijk contact; in de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel, neem ik gemakshalve maar aan.
Daarbij is volkomen passabel zijn een ongrijpbaar iets; bij heel veel (zeer) vrouwelijke, (zeer) aantrekkelijke passabele transen blijft ondanks alles, hoe dan ook toch een soort 'trans aura' rond hun hangen.
topic: passabiliteit
"Hetzelfde als wat in de laatste berichtjes zoal besproken word, geldt voor mij ook: in de 1e instantie ga ik door voor een vrouw, in het dagelijks leven. In de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel bij nader contact, maar.......geen afwijzing oid. Integendeel zelfs"
Er werd vaker gepost dat 'ze' het na de zoveelste instantie altijd wel door hadden. Zo had ik wel eens gepost dat ze het na de 6de instantie nog niet doorhadden, zo bleek uit de reactie van mensen als ik het na een tijdje vertelde. Vaak werd dat niet geloofd op dit forum.

Inmiddels huppelt Kimyy een halfjaar rond op haar nieuwe school en klas. Krijgt uitgebreide verhalen over ongesteldheids-perikelen, welke pil er word geslikt en door wie, wat er allemaal is gedaan met het vriendje afgelopen nacht... maar geen kip die na 6 maanden nog iets doorheeft.

Zelfde ervaring heb ik ook op mijn vorige school waar ik een maand liep, schoolkamp heb gehad en zelfs tussen de meiden sliep en niemand iets doorhad. Ivm verhuizing gestopt met de studie en een baan gezocht. Op die nieuwe baan was het een en al verbazing bij de personeelconsulente die de id-kaart moest zien. (de enige die het weet op het werk). De rest van de collega's weet het niet na 8 weken tijd... en als ik zeg buikpijn te hebben krijg ik te horen 'maandelijks ongemakje zeker?'

Op dit forum hoorde we vaak 'na de zoveelste instantie' hebben ze het altijd wel door, maar die ervaring hebben wij totaal niet.

Dus Milala, verklaar je nader...

Helemaal passabel: dat zijn in de regel niet direct aantrekkelijke, onopvallende 'grijze muis' transen, niet al te lang, die verder niet opvallen, ook niet omdat ze aantrekkelijk zijn (=nadere aandacht en nader bekeken worden).
Als we de reacties van omgeving en bij het uitgaan en op straat moeten geloven zijn we niet bepaald lelijk, verder zijn we ook aardig lang en niet onopvallend. Toch is er niemand die er iets achter zoekt....

Onze conclusie: passabel zijn kan dus toch wel :)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Re: Passabiliteit part 186....

Bericht door Janiek_ »

Lauwtje schreef:Onze conclusie: passabel zijn kan dus toch wel :)
Mijn tip: geniet er met volle teugen van, maar steek er een ander niet de ogen mee uit.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Re: Passabiliteit part 186....

Bericht door Guest0 »

Janiek2 schreef:
Lauwtje schreef:Onze conclusie: passabel zijn kan dus toch wel :)
Mijn tip: geniet er met volle teugen van, maar steek er een ander niet de ogen mee uit.
Het is niet om iemand er de ogen mee uit te steken.

Maar omdat we het een vreemd stokpaardje vonden dat zogezegd na de 2e/3e/4e instantie het kwartje wel zou vallen...
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Re: Passabiliteit part 186....

Bericht door Anja Lasagna »

Lauwtje schreef:topic: ontdekken wie ik ben
Nou, dan ben ik dus passabel, afgezien van af en toe sjans kijkt niemand mij na.
Maar dat wil dus niet zeggen dat mensen niets in de gaten hebben of krijgen bij nader persoonlijk contact; in de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel, neem ik gemakshalve maar aan.
Daarbij is volkomen passabel zijn een ongrijpbaar iets; bij heel veel (zeer) vrouwelijke, (zeer) aantrekkelijke passabele transen blijft ondanks alles, hoe dan ook toch een soort 'trans aura' rond hun hangen.
topic: passabiliteit
"Hetzelfde als wat in de laatste berichtjes zoal besproken word, geldt voor mij ook: in de 1e instantie ga ik door voor een vrouw, in het dagelijks leven. In de 2e/3e/4e instantie valt het muntje vanzelf wel bij nader contact, maar.......geen afwijzing oid. Integendeel zelfs"
Er werd vaker gepost dat 'ze' het na de zoveelste instantie altijd wel door hadden. Zo had ik wel eens gepost dat ze het na de 6de instantie nog niet doorhadden, zo bleek uit de reactie van mensen als ik het na een tijdje vertelde. Vaak werd dat niet geloofd op dit forum.

Inmiddels huppelt Kimyy een halfjaar rond op haar nieuwe school en klas. Krijgt uitgebreide verhalen over ongesteldheids-perikelen, welke pil er word geslikt en door wie, wat er allemaal is gedaan met het vriendje afgelopen nacht... maar geen kip die na 6 maanden nog iets doorheeft.

Zelfde ervaring heb ik ook op mijn vorige school waar ik een maand liep, schoolkamp heb gehad en zelfs tussen de meiden sliep en niemand iets doorhad. Ivm verhuizing gestopt met de studie en een baan gezocht. Op die nieuwe baan was het een en al verbazing bij de personeelconsulente die de id-kaart moest zien. (de enige die het weet op het werk). De rest van de collega's weet het niet na 8 weken tijd... en als ik zeg buikpijn te hebben krijg ik te horen 'maandelijks ongemakje zeker?'

Op dit forum hoorde we vaak 'na de zoveelste instantie' hebben ze het altijd wel door, maar die ervaring hebben wij totaal niet.

Dus Milala, verklaar je nader...

Helemaal passabel: dat zijn in de regel niet direct aantrekkelijke, onopvallende 'grijze muis' transen, niet al te lang, die verder niet opvallen, ook niet omdat ze aantrekkelijk zijn (=nadere aandacht en nader bekeken worden).
Als we de reacties van omgeving en bij het uitgaan en op straat moeten geloven zijn we niet bepaald lelijk, verder zijn we ook aardig lang en niet onopvallend. Toch is er niemand die er iets achter zoekt....

Onze conclusie: passabel zijn kan dus toch wel :)
Nou, dat is heel erg fijn voor jullie lange transen (waarvan een met een slechte huid), maar waarom zou ik me nader moeten verklaren eigenlijk?
Dat klinkt mij iets te veel als een soort verhoor namelijk.

Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

ik geloof ook wel dat het kan... na een half jaar vind ik wel heel bijzonder...dan doen jullie het goed meiden...

ik ben lekker niet passabel :) dus ben ik stoerder vind ik ;) en het voorkomt verhalen over menstruatie e.d. blijkbaar dus zal er niet over klagen :)
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

@Mila: De vraag was of jij soortgelijke ervaring hebt of dat ze het bij jou altijd wel door hebben de zoveelste instantie. En de vraag was ook waarom je altijd zo hard riep dat ze het na de 2e/3e/4e instantie het kwartje altijd wel viel terwijl het in de praktijk bij ons zelfs in de 123ste instantie het kwartje nog niet is gevallen...

En wat bedoel je met slechte huid?
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

P.s: is Kimmy's stemgeluid er zo op vooruitgegaan dat dat ook passabel is geworden dan?
Kimmy schreef een half jaar geleden of zo dat er niets aan de hand was als ze ging winkelen of de markt op ging met haar vriendje, tot........ze haar mond open deed.

Milala
Uw sterverslaggeefster :-)
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Lala Ferrari schreef:P.s: is Kimmy's stemgeluid er zo op vooruitgegaan dat dat ook passabel is geworden dan?
Kimmy schreef een half jaar geleden of zo dat er niets aan de hand was als ze ging winkelen of de markt op ging met haar vriendje, tot........ze haar mond open deed.

Milala
apparantly it is...
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Ik geloof dat er iemand een knuppel in een hoenderhok gegooid heeft :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Ja, gaan we nou een wedstrijdje doen of zo? En waar maak je je zo druk over eigenlijk?
Fijn dat jullie blijkbaar ook qua stem zo passabel zijn geworden, en dat jullie meer dan bovengemiddelde lichaamslengte er blijkbaar niet toe doet.
Beter toch?
Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Lala Ferrari schreef:P.s: is Kimmy's stemgeluid er zo op vooruitgegaan dat dat ook passabel is geworden dan?
Kimmy schreef een half jaar geleden of zo dat er niets aan de hand was als ze ging winkelen of de markt op ging met haar vriendje, tot........ze haar mond open deed.

Milala
Lijkt me wel langer dan een halfjaar geleden.. Bron?
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Kimyy schreef:
Lala Ferrari schreef:P.s: is Kimmy's stemgeluid er zo op vooruitgegaan dat dat ook passabel is geworden dan?
Kimmy schreef een half jaar geleden of zo dat er niets aan de hand was als ze ging winkelen of de markt op ging met haar vriendje, tot........ze haar mond open deed.

Milala
Lijkt me wel langer dan een halfjaar geleden.. Bron?
Ik heb geen zin om Kimmy's postjes na te pluizen, ze heeft het eens zelf geschreven namelijk.
En bij het napluizen van Kimmy's postjes kom ik wat te veel ehmmmmmmmm.......tamelijk psychopatische berichtjes tegen waarin ze mensen totaal afbrand (tot na iemands dood zelfs).
Geen trek in om dat te herlezen.

Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Agressief gedrag; De meeste honden worden na castratie een stuk rustiger, het "mannetjesgedrag" is weg, waardoor honden gemoedelijker worden.
Bron

Zal het daar steeds door komen bij die ene persoon? :wink:

Wie de schoen past bla bla bla
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

we maken ons nergens druk over, het is ook niet als wedstrijd bedoeld, maar gewoon laten zien dat het toch wel kan.

Door het propageren met je stokpaardjes gingen we bijna geloven dat het in de 2e/3e/4e instantie mensen het wel door zouden hebben en dat we onszelf moesten uitleggen, maar gelukkig is ons dit bespaard gebleven.

two sides of the coin...
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik word oud... Wat een puberaal topic weer. Tijd voor een slotje...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie