Kimyy schreef:Bijna iedere keer dat ik daar kwam zag ik er wel 1.
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderator: Moderators
Wie zegt dat ik een vrouw ben dan?Chantal C. schreef:Vrouwtje? Er is één type mens die dat veel zegt en dat zijn geen vrouwen...Kimyy schreef:Ik stond vlak achter haar, en zei tegen dat vrouwtjes KNIP
Mag er een slotje op dit "kijk mij eens helemaal te gek zijn"-topic?
Dat zeggen wij zelf niet dat zeggen mensen in de omgeving..Lala Ferrari schreef:Ennnnnnnnnnnnnn.......*roffelll* Laura! "Ook niet een van de lelijksten volgens zichzelf, tevens 100% passabel!'elsie schreef:niet voordat we nog 1 keer horen hoe geweldig passabel Kimmy is
Mila.
Als mensen in jullie omgeving dat zeggen dan betekent dat dus dat ze jullie niet zien als vrouwen. Want welke vrouw word nou verteld dat ze passabel is?Kimyy schreef:Dat zeggen wij zelf niet dat zeggen mensen in de omgeving..Lala Ferrari schreef:Ennnnnnnnnnnnnn.......*roffelll* Laura! "Ook niet een van de lelijksten volgens zichzelf, tevens 100% passabel!'elsie schreef:niet voordat we nog 1 keer horen hoe geweldig passabel Kimmy is
Mila.
Dacht trouwens dat je gebanned was..
Dat is een inderdaad een kwestie van smaak, alleen nog nooit te horen gekregen dat we lelijk zijn, integendeel.Lala Ferrari schreef:Dat is een kwestie van smaak, maar dat wisten jullie vast al, toch?Lauwtje schreef:Het ging niet over de passabiliteit maar de reacties van de omgeving over hoe mooi/lelijk we waren...
Mila.
Nee zeg, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet! Stel je toch voor zeg! Maar word jullie nooit gevraagd of jullie aan basketball doen? Bv? Of naar jullie schoenmaat? Nooit vergelijkingen gehoord met tante Sidonia?Lauwtje schreef:Dat is een inderdaad een kwestie van smaak, alleen nog nooit te horen gekregen dat we lelijk zijn, integendeel.Lala Ferrari schreef:Dat is een kwestie van smaak, maar dat wisten jullie vast al, toch?Lauwtje schreef:Het ging niet over de passabiliteit maar de reacties van de omgeving over hoe mooi/lelijk we waren...
Mila.
Maar dit topic ging over passabiliteit....