Kijk maar uit, op een gegeven moment zie je er steeds meer en op het laatst ben je de enige passabele vrouw op aarde.Kimyy schreef:Bijna iedere keer dat ik daar kwam zag ik er wel 1.
Passabiliteit part 186....
Moderator: Moderators
Wie zegt dat ik een vrouw ben dan?Chantal C. schreef:Vrouwtje? Er is één type mens die dat veel zegt en dat zijn geen vrouwen...Kimyy schreef:Ik stond vlak achter haar, en zei tegen dat vrouwtjes KNIP
Mag er een slotje op dit "kijk mij eens helemaal te gek zijn"-topic?
Volgens mijn GBA heet ik Kimberly, en ben ik een man. En dat klopt volkomen!
-
- Banned Lid
-
- ForumFan
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Uiterlijk volledig passabel als vrouw, innerlijk volledig passabel als manelsie schreef:niet voordat we nog 1 keer horen hoe geweldig passabel Kimmy is
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
I call it genderdysphoria....female to maleKimyy schreef:That's the spirit!Mara schreef:Uiterlijk volledig passabel als vrouw, innerlijk volledig passabel als man
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Dat zeggen wij zelf niet dat zeggen mensen in de omgeving..Lala Ferrari schreef:Ennnnnnnnnnnnnn.......*roffelll* Laura! "Ook niet een van de lelijksten volgens zichzelf, tevens 100% passabel!'elsie schreef:niet voordat we nog 1 keer horen hoe geweldig passabel Kimmy is
Mila.
Dacht trouwens dat je gebanned was..
-
- ForumFan
Als mensen in jullie omgeving dat zeggen dan betekent dat dus dat ze jullie niet zien als vrouwen. Want welke vrouw word nou verteld dat ze passabel is?Kimyy schreef:Dat zeggen wij zelf niet dat zeggen mensen in de omgeving..Lala Ferrari schreef:Ennnnnnnnnnnnnn.......*roffelll* Laura! "Ook niet een van de lelijksten volgens zichzelf, tevens 100% passabel!'elsie schreef:niet voordat we nog 1 keer horen hoe geweldig passabel Kimmy is
Mila.
Dacht trouwens dat je gebanned was..
Overigens zeggen jullie dat zelf wel hier , op trav.org
En ja, ik was gebannd, en weer terug, net zo als jij anderhalf jaar geleden of zoiets gebannd was, en weer terug kwam, toch? Als ik me niet vergis?
Mila.
Uw sterverslaggeefster
-
- ForumFan
Dat is een inderdaad een kwestie van smaak, alleen nog nooit te horen gekregen dat we lelijk zijn, integendeel.Lala Ferrari schreef:Dat is een kwestie van smaak, maar dat wisten jullie vast al, toch?Lauwtje schreef:Het ging niet over de passabiliteit maar de reacties van de omgeving over hoe mooi/lelijk we waren...
Mila.
Maar dit topic ging over passabiliteit....
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- ForumFan
Nee zeg, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet! Stel je toch voor zeg! Maar word jullie nooit gevraagd of jullie aan basketball doen? Bv? Of naar jullie schoenmaat? Nooit vergelijkingen gehoord met tante Sidonia?Lauwtje schreef:Dat is een inderdaad een kwestie van smaak, alleen nog nooit te horen gekregen dat we lelijk zijn, integendeel.Lala Ferrari schreef:Dat is een kwestie van smaak, maar dat wisten jullie vast al, toch?Lauwtje schreef:Het ging niet over de passabiliteit maar de reacties van de omgeving over hoe mooi/lelijk we waren...
Mila.
Maar dit topic ging over passabiliteit....
Pubers kunnen onderling wreed zijn hoor
Mila.
Uw sterverslaggeefster
Nee inderdaad tuurlijk niet!
Maar de stelling was: als je knap was of op zou vallen zouden mensen het eerder door hebben... ondanks de reacties op ons uiterlijk blijkt dat in deze niet het geval!
Tevens vraag ik me af hoe het dan toch komt dat ze bij jouw het in de 2e/3e/4e instantie wel door hebben terwijl je al 17(?) jaar aan de hormonen bent en als vrouw leeft en wij maar 2.... roffel
Maar de stelling was: als je knap was of op zou vallen zouden mensen het eerder door hebben... ondanks de reacties op ons uiterlijk blijkt dat in deze niet het geval!
Tevens vraag ik me af hoe het dan toch komt dat ze bij jouw het in de 2e/3e/4e instantie wel door hebben terwijl je al 17(?) jaar aan de hormonen bent en als vrouw leeft en wij maar 2.... roffel