Je moet volgens mij wel heel veel gezond eten als je er ook nog regelmatig bij beweegt om aan te komen hoorFluitje van een cent! Ik weeg zo om en nabij 63-64kg! Gezond eten en regelmatig bewegen is mijn devies!
Irene
Moderator: Moderators
Hoezo mannelijk??? Volstrekte onzin! Alsof vrouwen spierloos rondlopen. Ik heb het hier niet over van die steroidspiermassa's; ik heb het over een gezond lijf vanwege veel fietsen en wandelen.Morbide schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat iemand die claimt trans te zijn geen moeite heeft met het kweken van een gespierd (=mannelijk) lichaam.
Kwestie van smaak. Ik kreeg van mijn huisarts op mijn kop, omdat ik iets te zwaar ben. Maar zij had er wel begrip voor dat ik dat beetje onderhuids vet koester, omdat het mijn lijf in mijn beleving minder mannelijk maakt.Babette schreef:Spiermassa is zwaarder dan vet... Bovendien krijg je er een mooier lijf van!
Tsja, my point of view. Dat mag jij met alle plezier van de wereld onzin vinden maar de meeste mensen denken daar anders over. Om mijn voormalig teamleider te quoten: "spierballen als kinderkopjes en een rug van staaldraad."Babette schreef: Hoezo mannelijk??? Volstrekte onzin! Alsof vrouwen spierloos rondlopen. Ik heb het hier niet over van die steroidspiermassa's; ik heb het over een gezond lijf vanwege veel fietsen en wandelen.
Beauty is in the eye of the beholder... Het is duidelijk dat over smaak niet te twisten valt, en het is ook een kwestie van perceptie. Ik heb in m'n leven veel met sporters te maken gehad, heb zelf ook veel gesport, en dus vind ik een gespierd lichaam mooi... Bovendien gaf het "fit" zijn me een fijn gevoel en veel energie!Irene schreef:Babette schreef:
Op die manier kom ik liever niet aan, het gaat me juist om wat meer vet, daar krijg je pas een mooi lijf vanSpiermassa is zwaarder dan vet... Bovendien krijg je er een mooier lijf van!
Irene