Goede voornemens voor 2008

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat zijn jouw goede voornemens?

stoppen met roken
2
10%
afvallen
4
20%
gezonder leven
2
10%
iets anders, namelijk...
12
60%

Totaal aantal stemmen: 20

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Babette schreef:
Fluitje van een cent! Ik weeg zo om en nabij 63-64kg! Gezond eten en regelmatig bewegen is mijn devies!
Je moet volgens mij wel heel veel gezond eten als je er ook nog regelmatig bij beweegt om aan te komen hoor :-)

Irene
Kleine stapjes
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Gezond te leven....
Doe ik eigenlijk al, ga het ook voortzetten.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Irene schreef:Je moet volgens mij wel heel veel gezond eten als je er ook nog regelmatig bij beweegt om aan te komen hoor :-)
Spiermassa is zwaarder dan vet... :D Bovendien krijg je er een mooier lijf van! :wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Spiermassa was voor mij aanleiding om 49 kilo te gaan wegen... Tegenwoordig heb ik nog steeds moeite om op gewicht te blijven. Weet dus wat je zegt en tel je zegeningen. Ik vind het trouwens wel raar dat iemand die claimt trans te zijn geen moeite heeft met het kweken van een gespierd (=mannelijk) lichaam.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Ik vind het trouwens wel raar dat iemand die claimt trans te zijn geen moeite heeft met het kweken van een gespierd (=mannelijk) lichaam.
Hoezo mannelijk??? Volstrekte onzin! Alsof vrouwen spierloos rondlopen. Ik heb het hier niet over van die steroidspiermassa's; ik heb het over een gezond lijf vanwege veel fietsen en wandelen.

Groetjes en liefs,

Babette.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Babette schreef:Spiermassa is zwaarder dan vet... :D Bovendien krijg je er een mooier lijf van! :wink:
Kwestie van smaak. Ik kreeg van mijn huisarts op mijn kop, omdat ik iets te zwaar ben. Maar zij had er wel begrip voor dat ik dat beetje onderhuids vet koester, omdat het mijn lijf in mijn beleving minder mannelijk maakt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef: Hoezo mannelijk??? Volstrekte onzin! Alsof vrouwen spierloos rondlopen. Ik heb het hier niet over van die steroidspiermassa's; ik heb het over een gezond lijf vanwege veel fietsen en wandelen.
Tsja, my point of view. Dat mag jij met alle plezier van de wereld onzin vinden maar de meeste mensen denken daar anders over. Om mijn voormalig teamleider te quoten: "spierballen als kinderkopjes en een rug van staaldraad."
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi allen,

Ach ja, hoe heerlijk wentelen we ons in het ideaalbeeld van de slanke, smalle vrouw met een glanzende huid, oorbellen, rokje die vrouwelijk praat, vriendelijk is, plezier heeft en uitgaat...

~zwijmel~

~plof~

En natuurlijk bestaan dikkere, bredere vrouwen met een ribbelhuid en sterke spieren met een stem als een klok, in een broek en een karakter van een bitch niet...

...laat staan combinaties van die twee groepen...

...waarom hen dan ook als ideaalbeeld of als zelfbeeld nemen? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:...waarom hen dan ook als ideaalbeeld of als zelfbeeld nemen? :wink:
Waarnaartoe ben jij bekeerd :-? ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Babette schreef:
Spiermassa is zwaarder dan vet... Bovendien krijg je er een mooier lijf van!
Op die manier kom ik liever niet aan, het gaat me juist om wat meer vet, daar krijg je pas een mooi lijf van ;-)

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Irene schreef:Babette schreef:
Spiermassa is zwaarder dan vet... Bovendien krijg je er een mooier lijf van!
Op die manier kom ik liever niet aan, het gaat me juist om wat meer vet, daar krijg je pas een mooi lijf van ;-)

Irene
Beauty is in the eye of the beholder... Het is duidelijk dat over smaak niet te twisten valt, en het is ook een kwestie van perceptie. Ik heb in m'n leven veel met sporters te maken gehad, heb zelf ook veel gesport, en dus vind ik een gespierd lichaam mooi... Bovendien gaf het "fit" zijn me een fijn gevoel en veel energie!

Groetjes en liefs,

Babette.
Plaats reactie