Ja inderdaad Bea. Ik heb hier ontzettend veel geluk mee gehad.
Een schoonzus van mij trok mij enkele weken na mijn bekentenis al mee naar de scapino om dameslaarzen te kopen en na afloop mee naar de wibra om daar rond te neuzen. Toen ik een leuke lingerie-setje zag en daarna nog enkele leuke blousen hebben we gezamenlijk iets uitgezocht. Bij de kassa heeft zij alles betaald (zat zelf financieel aan de grond) !!! Later heeft zij kleding ingenomen die ik gekocht had en mij te groot waren Zelf had zij nog wat pruiken en die heb ik nu ook in bezit waarvan één nu regelmatig gedragen wordt.
Haar dochter heeft in die periode ook regelmatig wat kleding afgestaan om mij leuk aan te kleden. Van hun heb ik ook tijdens de eerstvolgende verjaardag "vrouwen-dingetjes"gekregen. Vorig jaar ook weer een zak vol gekregen om uit te zoeken. (weet nu eindelijk wat kwaliteit is)
Mijn tweede zus had vorig jaar al een afspraak gemaakt met een kennis van haar die een kledingzaak had maar helaas kwam het bericht dat die onverwachts moest worden gesloten.
Mijn andere zus is gisteren weer geweest en ik zat heerlijk in mijn eigen kleding

Het grappige was dat zij een "dure keus" voor haarzelf heeft en nu konden we wel naar de hema want dat was goedkoper. (moet nog sparen voor de verhuizingen)
Mijn broers (7) hebben er ook geen problemen mee.
Ik heb een prachtige familie!!!
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum