Kleding passen, waar?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Kleding passen, waar?

Bericht door Niemand »

Ik heb laatst een vriendin ook van mijn "hobby" verteld.
Na initiele verbazing, wat gepraat en mijn vermelding dat ik nog niet zo veel kleding had en al helemaal geen accesoires keek ze opeens alsof ze zo'n "eureka" moment had en zei "Da's mooi want ik moet toch binnenkort mijn kledingkasten/accesoires opruimen" :D :D :D :D :D :D :D

Nu ga ik binnenkort met haar winkelen en zal ik ook waarschijnlijk gaan passen.
Ik ga als man gekleed en vraag me nu opeens af, welke paskamer duik je dan in?
Ga je de halve, bijv. C&A, door met een jurk op weg naar de herenpaskamer.
Of loop je als man de dames in?

Ik ben geneigd te denken dames, maar ik weet niet of evtuele aanwezige dames daar wel zo blij van worden.

Kortom.., help!? :)
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

De meeste winkels hebben helemaal geen gescheiden paskamers voor dames en heren, dus ik zie het probleem ook niet. Je kan natuurlijk ook typische dameszaken opzoeken daar heb je vast geen herenpaskamers :-)

Veel plezier

Irene
Kleine stapjes
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

Oh ja? :o

In "mijn tijd" was dat nog gescheiden.
Nou ja, des te beter.

Bedankt Irene.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ook al zijn de paskamers gescheiden dan nog de dames paskamer in. Ja ook als man gekleed. Als er problemen zijn dan staan de dames paraat om van dienst te zijn, en dat doen ze maar al te graag. Dus werkelijk geen probleem van maken. in de dik 25 jaar heb ik daar nog maar 1 keer iets van te horen gekregen.

Veel succes, en trouwens waarom ga je niet gewoon als vrouw mee met je vriendin? Dan heb je nog meer plezier. Het is nu carnavals tijd en kun je het nog gemakkelijker doen.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

TV-Bea schreef:Veel succes, en trouwens waarom ga je niet gewoon als vrouw mee met je vriendin? Dan heb je nog meer plezier. Het is nu carnavals tijd en kun je het nog gemakkelijker doen.

groetjes Bea.
Dank je wel Bea.

Nou eh, ik heb niets om aan te trekken... :lol:
Maar serieus, als ik naar buiten ga, dan met alle toeters en (oor)bellen.
En die heb ik nog niet allemaal.
Daarom gaan we nou juist winkelen. :)

Carnaval kennen wij hier niet of nauwelijks in Amsterdam. :roll:
marjolein
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: vr sep 03, 2004 21:35
Locatie: ergens in noordholland

Bericht door marjolein »

in amsterdam is het al helemaal geen probleem ik koop daar ook gewoon
in damesmode winkels kleding. de winkelers hebben maar een belang en dat is omzet.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

De angst zit eerder in je hoofd dan in de mensen. Ik heb ook wel in plattelandsgemeentes geshopt en ook daar geld hooguit dat ze je een tikkie vreemd vinden, maar ze leggen je echt geen strobreed in de weg.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Irene,
voor stro moet je bij de boer zijn . Daar kunnen ze je wel stro in de weg leggen.

Groetjes Bea. :lol: :lol: :lol:
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ben ook zo'n plattelandsshopper :) Bentex, Henk ter Hoorn, Zeeman, Wibra, en Scapino heb ik geen problemen ondervonden om als man vrouwenkleding te kopen. "Echte" vrouwenwinkels ben ik nog niet geweest. Het mooie én grappige is dat mijn zussen hier mee bezig zijn. Zij hebben het lef of hoe je dit ook mag noemen om ,tijdens het shoppen in hun winkels waar zij regelmatig kopen, de verkoopsters of eigenaren te vragen hoe zij tegenover dit fenomeen staan. Resultaat? Minstens 3 winkels hebben positief geantwoord in de trand van : kom maar gerust! Hij/zij kan hier ook gerust passen. Ook werd de mogelijkheid aangeboden om tegen sluitingstijd te komen waarbij zij dan langer open wilden blijven en mij van dienst wilden zijn.
Niet uit gevoel van dit willen wij de overige klanten niet aandoen maar bekeken vanuit de optie dat ikzelf er moeite mee zou hebben om het in bijzijn van andere klanten te kopen.

Nu moet ikzelf de moed nog even opbrengen om samen met mijn zussen iets te gaan kopen. :) :( oh ja en het geld nog hebben. :cry:

Hoezo platteland loopt achter?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

dhiamara schreef:Nu moet ikzelf de moed nog even opbrengen om samen met mijn zussen iets te gaan kopen. :) :( oh ja en het geld nog hebben.
Hier heb je wat moed van mij. :P
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Dhiamara schreef:

Nu moet ikzelf de moed nog even opbrengen om samen met mijn zussen iets te gaan kopen.


Zeg Dhiamara wat heb jij lieve zussen, dat ze dit voor je doen. Ik zou dat waarderen door eens lekker met hun mee te gaan.
Mijn zussen zijn niet zo, maar gelukkig heb ik wel een schoonzus die maar wat graag met mij gaat winkelen. Heeft zij ook eens iemand die echt zegt dat het goed staat of niet. WAnt mannen gaan dan alleen mee als de vrouwen al wat hebben uitgezocht en dan zeggen ze altijd dat het wel staat.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ja inderdaad Bea. Ik heb hier ontzettend veel geluk mee gehad.

Een schoonzus van mij trok mij enkele weken na mijn bekentenis al mee naar de scapino om dameslaarzen te kopen en na afloop mee naar de wibra om daar rond te neuzen. Toen ik een leuke lingerie-setje zag en daarna nog enkele leuke blousen hebben we gezamenlijk iets uitgezocht. Bij de kassa heeft zij alles betaald (zat zelf financieel aan de grond) !!! Later heeft zij kleding ingenomen die ik gekocht had en mij te groot waren Zelf had zij nog wat pruiken en die heb ik nu ook in bezit waarvan één nu regelmatig gedragen wordt.
Haar dochter heeft in die periode ook regelmatig wat kleding afgestaan om mij leuk aan te kleden. Van hun heb ik ook tijdens de eerstvolgende verjaardag "vrouwen-dingetjes"gekregen. Vorig jaar ook weer een zak vol gekregen om uit te zoeken. (weet nu eindelijk wat kwaliteit is)

:oops: :oops:

Mijn tweede zus had vorig jaar al een afspraak gemaakt met een kennis van haar die een kledingzaak had maar helaas kwam het bericht dat die onverwachts moest worden gesloten.

Mijn andere zus is gisteren weer geweest en ik zat heerlijk in mijn eigen kleding :) Het grappige was dat zij een "dure keus" voor haarzelf heeft en nu konden we wel naar de hema want dat was goedkoper. (moet nog sparen voor de verhuizingen) :cry: :)

Mijn broers (7) hebben er ook geen problemen mee.

Ik heb een prachtige familie!!!
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Niemand
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 17:43

Bericht door Niemand »

Iedereen bedankt voor de tips etc.
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad.

Nieuwe pumps, rokken, sieraden, make up, etc, etc, etc.
En de vrouw waar ik mee weg ben geweest is mijn grote heldin vanaf nu!

Dit is meteen het laatste bericht van mij. (zie de collegas thread in Algemeen)

Allemaal veel succes met waar jullie mee bezig zijn ik welk stadium dan ook! :wink:

Joanie
Plaats reactie