Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
melina neukt zich suf om zich 'als vrouw' te bewijzen
en dat is niet nodig
kerels kruipen zelfs op een hitsige geit
Waar halen ze het ?!
Niet te geloven.
Melina werkt vooral 40 uren per week en zit ongeveer 30 uur per week op een fietszadel.
Van '******' komt er de laatste tijd niet zoveel in huis.
Als de zin er is dan heb ik uiteraard keuze genoeg.
Maar ik hoop dat jij ook een vriendje kan vinden na je SRS, je hebt het duidelijk dringend nodig.
Groeten,
Melina
en dat is niet nodig
kerels kruipen zelfs op een hitsige geit
Waar halen ze het ?!
Niet te geloven.
Melina werkt vooral 40 uren per week en zit ongeveer 30 uur per week op een fietszadel.
Van '******' komt er de laatste tijd niet zoveel in huis.
Als de zin er is dan heb ik uiteraard keuze genoeg.
Maar ik hoop dat jij ook een vriendje kan vinden na je SRS, je hebt het duidelijk dringend nodig.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Ik doe het straks na de SRS niet met jan en allemaal zoals Melina om je maar te bewijzen en bevestiging te zoeken 'als vrouw'.
Dan ben je meer een soort van gratis hoer in mijn ogen. En dan ook nog unsafe. Daar bedank ik voor. Ik hoef geen hele volksstammen er overheen te hebben.
Ha die is goed.
Ik heb 2 mannen geselecteerd uit een aanbod van ongeveer 100 mannen de voorbije 2 jaar.
Het waren 2 knappe en goed getrainde mannen.
Maar ja ik zie er dan ook fantastisch uit, dan heb je als vrouw uiteraard keuze genoeg.
En de twee mannen waar ik dan uiteindelijk seks heb mee gehad , hadden het niet eens door dat ik een transvrouw ben.
Dat is natuurlijk iets waar Patricia enkel kan van dromen.
Om het kort samen te vatten, ik heb eerder het gevoel dat ik die mannen gebruikt heb dan omgekeerd.
Want ik zat met een verlangen en ze hebben dat echt wel heel goed kunnen invullen.
Ik hoop dat het voor niet zo passable transen post-op ook eens lukt om van de grond te gaan.
Want een hitsige geit' dat zien hetero mannen nog wel zitten, maar een niet passable trans waar er twijfel over bestaat dat het nu een man of een vrouw is ?
Enfin laat het ons weten als het je ooit eens lukt om post-op ontmaagd te worden.
Je zou niet de eerste zijn die er moet voor betalen om ook eens van de grond te gaan.
Groetjes,
Melina
Dan ben je meer een soort van gratis hoer in mijn ogen. En dan ook nog unsafe. Daar bedank ik voor. Ik hoef geen hele volksstammen er overheen te hebben.
Ha die is goed.
Ik heb 2 mannen geselecteerd uit een aanbod van ongeveer 100 mannen de voorbije 2 jaar.
Het waren 2 knappe en goed getrainde mannen.
Maar ja ik zie er dan ook fantastisch uit, dan heb je als vrouw uiteraard keuze genoeg.
En de twee mannen waar ik dan uiteindelijk seks heb mee gehad , hadden het niet eens door dat ik een transvrouw ben.
Dat is natuurlijk iets waar Patricia enkel kan van dromen.
Om het kort samen te vatten, ik heb eerder het gevoel dat ik die mannen gebruikt heb dan omgekeerd.
Want ik zat met een verlangen en ze hebben dat echt wel heel goed kunnen invullen.
Ik hoop dat het voor niet zo passable transen post-op ook eens lukt om van de grond te gaan.
Want een hitsige geit' dat zien hetero mannen nog wel zitten, maar een niet passable trans waar er twijfel over bestaat dat het nu een man of een vrouw is ?
Enfin laat het ons weten als het je ooit eens lukt om post-op ontmaagd te worden.
Je zou niet de eerste zijn die er moet voor betalen om ook eens van de grond te gaan.
Groetjes,
Melina
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
2 mannen noem jij hele volksstammen.....goh......en je bent un hoer als je iemand kiest om het uit te proberen.....??lightningbolt schreef:Mara, waar lees jij dat ik helemaal geen sex meer zou willen hebben? Dat maak jij er van. Ik ben niet preuts. Maar ik geef me zeker niet zomaar weg aan jan en alleman. Moet echt wel liefde bij komen kijken. En ik ben geen gebruiksobject.
Ik doe het straks na de SRS niet met jan en allemaal zoals Melina om je maar te bewijzen en bevestiging te zoeken 'als vrouw'.
En nogmaals, het heeft niets maar dan ook niets te maken met dat ik preuts zou zijn. Dat ben ik niet.
Tuurlijk.....jij hebt alleen maar gewipt uit volle liefde tegenover je minnaars.....
....trouwens, hoezo lees jij altijd zo veel negatiefs uit de postings van anderen...???? Jij zoekt het echt met passie he......bij Petra bvb veronderstel jij een mislukte srs, bij Melina veronderstel jij dat ze een hoer is en gratis lustobject wat volkeren over zich heen laat.....
....wat denk jij over anderen hier op dit forum.....wil jij tegenover hun in een beter licht staan of zo....zo van, kijk mij, ik ben beter.....
Jij bent op die manier niet goed bezig mevrouw....doe daar wat aan zal ik maar zeggen.....
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Banned Lid
- lightningbolt
- ForumFan
'fantastisch uitzien'? kwestie van smaak, zullen we maar zeggen.ex-hetero travestiet schreef:Maar ja ik zie er dan ook fantastisch uit
Persoonlijk vind ik van niet. Met die harde mannenkop toen op die foto's. Op die wielrennersfiets. Maar ja, Belgen zijn dom en die zullen het daarom idd wel niet doorhebben
En als mannen geil zijn en hun kwakkie kwijt moeten, dan kijken ze niet zo nauw hoor. Als het maar gat heeft.
- lightningbolt
- ForumFan
- lightningbolt
- ForumFan
en gutgutgut, 2 goedgetrainde mannen die 'ze geselecteerd heeft'........maar een vriendje die haar gewoon als vriendin wil, ho maar
Geen enkele man wil haar als vriendin, verloofde of vrouw.
Welke man wil nou een loopse teef als vriendin?
Alleen goed als neukvee en stortkoker voor onveilige sex, meer niet.
Geen enkele man wil haar als vriendin, verloofde of vrouw.
Welke man wil nou een loopse teef als vriendin?
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jij bent taktloos Patricia en hebt nu eigenlijk weer un ban verdient.....trouwens zal het je staan niet voor elke zin un nieuwe post te versturen.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
How to make friends and influence people...lightningbolt schreef:Geen enkele man wil haar als vriendin, verloofde of vrouw. Welke man wil nou een loopse teef als vriendin?
Ik was toch onder de stellige indruk dat dit draadje over Liefde ging...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- lightningbolt
- ForumFan
Willen die 2 geweldige mannen haar ook aan hun moeder voor stellen, als die 2 mannen 'niet door hebben dat ze een transvrouw is'
Want zwemt melina in de verlovingsringen?
ik denk het niet he? Dan zijn we er nu over uit, oh fantastisch uitziende totaal onzichtbare stealth transvrouw
Alleen goed als stortkoker dus, dringt het tot je door?
Want zwemt melina in de verlovingsringen?
ik denk het niet he? Dan zijn we er nu over uit, oh fantastisch uitziende totaal onzichtbare stealth transvrouw
Alleen goed als stortkoker dus, dringt het tot je door?
- lightningbolt
- ForumFan
Poeh hé! Als je met je vingertje naar een ander wijst, wijzen er drie naar jezelf... Het valt klaarblijkelijk niet mee om "fatsoenlijke" en menswaardige communicatiemethoden er op na te houden...lightningbolt schreef:En die trek ik er uit.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik zit hier al weer een tijdje tenenkrommend mee te lezen.
Heb het ook bewust even laten gaan, gelet op de vorige discussie.
Ik zat nu al wel in het admindeel om (weer) een ban uit te delen.
Ik heb dit (nog) niet gedaan, maar vanaf NU nog 1 verkeerd woord van "Lightningbolt" en ze heeft hem.
Het zal wel weer niet goed zijn dan.....maar dat risico neem in dan maar (weer)
Ik ga aan gedrag wel merken waar de keuzes liggen
Heb het ook bewust even laten gaan, gelet op de vorige discussie.
Ik zat nu al wel in het admindeel om (weer) een ban uit te delen.
Ik heb dit (nog) niet gedaan, maar vanaf NU nog 1 verkeerd woord van "Lightningbolt" en ze heeft hem.
Het zal wel weer niet goed zijn dan.....maar dat risico neem in dan maar (weer)
Ik ga aan gedrag wel merken waar de keuzes liggen
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens