Ik krijg mijn pumps ook nog lastig aan...johnn schreef:Ik zit hier al weer een tijdje tenenkrommend mee te lezen.
Kan dit forum een beetje meer liefde gebruiken?
Moderator: Moderators
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
Groetjes Prescilla
- lightningbolt
- ForumFan
En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
Sorry, maar bij zulk soort transen hoor ik idd niet thuis nee
Dus oordeel jij helemaal maar niet over een ander
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Prescilla,Prescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
Ook voor jou geldt:
Geen persoonlijke aanvallen.
Met iemand oneens zijn mag, de manier waarop je dat kenbaar maakt dient niet op de persoon maar op de inhoud gebaseerd te zijn.
Bij deze voor jou ook een waarschuwing.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Forumwatch
- de baas van de dag
Gelet op:lightningbolt schreef:En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
Bij deze dus.johnn schreef:Ik zit hier al weer een tijdje tenenkrommend mee te lezen.
Heb het ook bewust even laten gaan, gelet op de vorige discussie.
Ik zat nu al wel in het admindeel om (weer) een ban uit te delen.
Ik heb dit (nog) niet gedaan, maar vanaf NU nog 1 verkeerd woord van "Lightningbolt" en ze heeft hem.
Het zal wel weer niet goed zijn dan.....maar dat risico neem in dan maar (weer)
Ik ga aan gedrag wel merken waar de keuzes liggen
Je hebt een ban voor 1 week.
24 feb zal deze weer worden opgeheven.
-
- Eredivisie
Patricia schreef :
Melina steekt zichzelf ten koste van anderen een bos veren in haar reet. En die trek ik er uit. PLANET EARTH CALLING! PLS RETURN FROM YOUR PINK POST OP CLOUD!!
Ik denk dat hier in je redenering heel het probleem zit
Ten koste van wie steek ik veren in mijn reet ?
Ik geef feedback over hoe ik post-op mijn leven nu ervaar.
Ik zie niet meteen wie er op dit forum nadeel van zou kunnen hebben.
Het enige wat ik kan bedenken is dat jij en mogelijk ook Mila wel zouden willen beleven wat ik hier zoal schrijf, maar dat het jullie in real life niet echt lukt.
Dit geeft dan weer aanleiding tot extreme frustraties, die dan weer aanleiding geeft tot jullie manier van schrijven.
Het is me de voorbije maanden echter duidelijk geworden dat jij met een serieus 'probleem' zit en dat je op zijn minst eens moet overwegen om over je zeer hevige manier van reageren op dit forum met je (gender)psych te praten.
Willen die 2 geweldige mannen haar ook aan hun moeder voor stellen, als die 2 mannen 'niet door hebben dat ze een transvrouw is'
Want zwemt melina in de verlovingsringen?
Ga jij post-op echt proberen met je eerste vriendje te trouwen ?
Veel succes dan, ik vind die gedachte een beetje naïef en het lijkt mij eerder logisch om toch de tijd te nemen om iemand te vinden die echt bij mij past.
Niet elke leuke man die je seksueel aantrekkelijk vindt (als vrouw) is meteen de juiste partner om je leven mee te delen.
Ik denk dat het aantal bio-vrouwen die meteen met hun eerste seksuele partner trouwen of gaan samenleven eerder beperkt is in deze tijd.
Ik schrijf dit uit mijn eigen ervaring : ik heb echt niet het gevoel dat ik door een man ben gebruikt geweest tot op heden.
Integendeel, het is altijd een plezante ervaring geweest.
De korte periode van daten en experimenteren (het eerste jaar na de SRS) is nu ook wel wat voorbij voor mij.
Ik heb nu mijn handen vol met mijn werk en met de voorbereiding op het nieuwe wielerseizoen als dame Elite wielrenster (binnen 3 weken is het immers koers).
Verder heb ik eerder toevallig wel degelijk een 'vriend' op dit ogenblik.
Het is iemand die ik leren kennen heb via het wielrennen en gisteren hebben we voor het eerst elkaar wat 'beter' leren kennen.
Na 7 maand chatten en samen trainen is het er dan toch van gekomen.
Die man heeft echt al enorm veel geduld gehad, .......en ja het is wel leuk om dingen samen te kunnen doen met iemand die je echt graag heeft.
Onze passie voor 'wielrennen' brengt ons nu heel vaak samen .......en wie weet .......maar gezien de heersende cultuur op dit forum ga ik echt geen foto 'posten' van ons.
Niet te doen wat sommige mensen hier zoal durven schrijven als iemand eens een foto op deze site zet.
Groetjes,
Mel
Melina steekt zichzelf ten koste van anderen een bos veren in haar reet. En die trek ik er uit. PLANET EARTH CALLING! PLS RETURN FROM YOUR PINK POST OP CLOUD!!
Ik denk dat hier in je redenering heel het probleem zit
Ten koste van wie steek ik veren in mijn reet ?
Ik geef feedback over hoe ik post-op mijn leven nu ervaar.
Ik zie niet meteen wie er op dit forum nadeel van zou kunnen hebben.
Het enige wat ik kan bedenken is dat jij en mogelijk ook Mila wel zouden willen beleven wat ik hier zoal schrijf, maar dat het jullie in real life niet echt lukt.
Dit geeft dan weer aanleiding tot extreme frustraties, die dan weer aanleiding geeft tot jullie manier van schrijven.
Het is me de voorbije maanden echter duidelijk geworden dat jij met een serieus 'probleem' zit en dat je op zijn minst eens moet overwegen om over je zeer hevige manier van reageren op dit forum met je (gender)psych te praten.
Willen die 2 geweldige mannen haar ook aan hun moeder voor stellen, als die 2 mannen 'niet door hebben dat ze een transvrouw is'
Want zwemt melina in de verlovingsringen?
Ga jij post-op echt proberen met je eerste vriendje te trouwen ?
Veel succes dan, ik vind die gedachte een beetje naïef en het lijkt mij eerder logisch om toch de tijd te nemen om iemand te vinden die echt bij mij past.
Niet elke leuke man die je seksueel aantrekkelijk vindt (als vrouw) is meteen de juiste partner om je leven mee te delen.
Ik denk dat het aantal bio-vrouwen die meteen met hun eerste seksuele partner trouwen of gaan samenleven eerder beperkt is in deze tijd.
Ik schrijf dit uit mijn eigen ervaring : ik heb echt niet het gevoel dat ik door een man ben gebruikt geweest tot op heden.
Integendeel, het is altijd een plezante ervaring geweest.
De korte periode van daten en experimenteren (het eerste jaar na de SRS) is nu ook wel wat voorbij voor mij.
Ik heb nu mijn handen vol met mijn werk en met de voorbereiding op het nieuwe wielerseizoen als dame Elite wielrenster (binnen 3 weken is het immers koers).
Verder heb ik eerder toevallig wel degelijk een 'vriend' op dit ogenblik.
Het is iemand die ik leren kennen heb via het wielrennen en gisteren hebben we voor het eerst elkaar wat 'beter' leren kennen.
Na 7 maand chatten en samen trainen is het er dan toch van gekomen.
Die man heeft echt al enorm veel geduld gehad, .......en ja het is wel leuk om dingen samen te kunnen doen met iemand die je echt graag heeft.
Onze passie voor 'wielrennen' brengt ons nu heel vaak samen .......en wie weet .......maar gezien de heersende cultuur op dit forum ga ik echt geen foto 'posten' van ons.
Niet te doen wat sommige mensen hier zoal durven schrijven als iemand eens een foto op deze site zet.
Groetjes,
Mel
-
- Eredivisie
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik oordeel ook niet over een ander dat doe jij wel..Ik geef gewoon mijn mening en wie zegt dat ik mijn ding gebruik bij sex dat maak jij ervan..Ik heb sex inderdaad en laat me ervoor betalen is dat dan zo erg..Daarbij ik bepaak zelf wat ik met me lichaam doe of ik die nu verkoop of verhuur of wat dan ook daar heeft een ander niets over te zeggen..En denk nou niet dat ik met vieze geile oude mannetjes naar bed ga want zo laag ben ik dus ook niet..Ik zorg er echt wel voor dat ik die persoon eerst zie op de webcam als het me niet aanstaat dan is het jammer voor die persoon maar die komt er bij mij dan echt niet in..lightningbolt schreef:En dat zeg jij, iemand die d'r lichaam en d'r 'ding' verkoopt voor geldPrescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
En ik doe alles SAFE om het maar even duidelijk te maken en wat is nou lekkerder dan sex te hebben met een persoon die er goed uitziet en er ook nog eens geld voor te krijgen..Ja ik kijk er heel anders tegen aan dan jou misschien ik ben in jou ogen maar een smerige hoer die erg laag bij de grond staat om het even in jou woorden te zeggen maar dat intresseerd me niet..
En je moet ook niet denken dat ik met elke man die bij mij komt sex heb want meerdere deel die willen gewoon met je praten over van alles waar ze dus niet met hun vrouw over kunnen praten..En dus wel met een persoon waar ze dus langs kunnen gaan tegen betaling vergeet een ding niet wees blij dat er hoeren zijn en dat er mensen zijn die dus wel sex willen met mannen want als er geen hoeren waren geweest waren er tig mee verkrachtingen in de wereld denk daar maar eens over na..
Maar ik lees dus heel veel berichten en jij kat alleen maar mensen af ik lees alleen maar negatieve berichten van jou over anderen vind je het dan gek dat mensen je op een gegeven moment helemaal uitkotsen..Of je in ieder geval even op je plek zetten..Jij kan dus schijnbaar er niet tegen dat er iets tegen jou wordt gezegt want je gaat gelijk in de aanval terwijl ik er dus heel anders tegenaan kijk met hoe jij het bekijkt..Ben blij dat ik jou niet ben ik zal echt doodongelukig worden..
Weet je wat het is Patricia het is gewoon niet leuk meer zoals jij mensen de grond in boord maar owee als er mensen iets over jou zeggen of er iets van zeggen dan begin je gelijk te schelden..wil niet veel zeggen maar jezelf eens te rade of al die woorden die je schrijft wel helemaal deugen en kom eens met bewijzen over de personen waar je dus slecht over schrijft hier..
Groetjes Prescilla
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik reageer alleen op het feit met de dingen die ik lees john..In jullie ogen misschien niet goed van mij en daarom zal ik wel een waarschuwing krijgen maar ik ben dus van mening en ik sta dus ook achter mijn mening dat dit persoon niet thuishoord op een forum als dit want ze zoekt elke keer weer ruzie op..lees mijn laatste bericht die ik heb geschreven op haar reactie naar mij toe hoop dat je het dan begrijpt ik val geen mensen aan op wat ze doen dat doet zij dus wel..johnn schreef:Prescilla,Prescilla schreef:pff inderdaad tenenkrommend hoe die andere mensen de grond in probeerd te trappen..Nou ik had haar allang een ban gegeven ook al zal het niet goed wezen zo een hoord hier niet thuis..Die is echt rijp voor een opvangcentrum voor frusties..En heeft zeker een groote beurt nodig anders weet ik niet of het wel ooit goed komt met haar..
Ook voor jou geldt:
Geen persoonlijke aanvallen.
Met iemand oneens zijn mag, de manier waarop je dat kenbaar maakt dient niet op de persoon maar op de inhoud gebaseerd te zijn.
Bij deze voor jou ook een waarschuwing.
Groetjes Prescilla
Dat is op zich heel waardevol, als mensen dat in het perspectief kunnen zien waarin het hoort. Het is jouw unieke ervaring en daar kan iedereen hier haar voordeel mee doen, in de zin van "goh, dat wil ik ook" of "hmm, dat is niks voor mij", maar wat iemand er mee opschiet om daar negatieve waarde=oordelen aan te koppelen ?ex-hetero travestiet schreef:Ik geef feedback over hoe ik post-op mijn leven nu ervaar.
Soms lukt het om daar (tijdelijk) een onder druk staand gevoel van eigenwaarde mee te redden, maar uiteindelijk zijn dan de kosten hoger dan de baten, lijkt mij.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Dat je reageert is niet onbegrijpelijk.Prescilla schreef: Ik reageer alleen op het feit met de dingen die ik lees john..In jullie ogen misschien niet goed van mij en daarom zal ik wel een waarschuwing krijgen maar ik ben dus van mening en ik sta dus ook achter mijn mening dat dit persoon niet thuishoord op een forum als dit want ze zoekt elke keer weer ruzie op..lees mijn laatste bericht die ik heb geschreven op haar reactie naar mij toe hoop dat je het dan begrijpt ik val geen mensen aan op wat ze doen dat doet zij dus wel..
Echter de manier hoe je reageert is waarom je de waarschuwing kreeg.
Je haalt zelf je laatste bericht aan, en dat is precies wat er bedoeld werd.
Je laatste bericht is er een met argumenten en jouw mening die je afzet tegenover de mening van een ander en niet (of dan toch heel veel minder) een aanval op persoon.
Lees het verschil tussen het bericht waarop je de waarschuwing kreeg en je laatste bericht nog eens door dan zul je denk ik het verschil ook zien.
Groetjes,
<Het enige wat ik kan bedenken is dat jij en mogelijk ook Mila wel zouden willen beleven wat ik hier zoal schrijf, maar dat het jullie in real life niet echt lukt>
God mens, wat kwaak je toch dom. Tuurlijk lukt het ons wel om uit duizend mannen een paar te selecteren voor de sex van hun kant gewenst en gezocht wel te verstaan. Dat gaat namelijk heel erg gemakkelijk als je je sexueel beschikbaar opstelt.
Een paar weken geleden klaagde je nog steen en been over vriendjes die weg renden als je ze vertelde dat je TS bent, en nu gaat alles opeens zo fantastisch en geweldig?
Geloof je het zelf?
Maareh, Melina, ik lees steeds maar over 'die gades' van je, maar hier schrijft iemand op wie soms mannen verliefd worden. Echt verliefd dus, een diepe, emotionele aantrekkingskracht enzo.
Heb jij dat al meegemaakt? Liefdesverklaringen van mannen, en dus geen sexuele uitnodigingen?
Nee? Nog niet gelukt? Aaaaaaach!
Nee dus, anders had je dat allaaaaang hier op het forum geplempt toch, succesnummer?
Mila.
Op bovenstaande bericht NIET reageren a.u.b..
Het antwoord gaat de schrijfster niet bereiken aangezien er maar weer een ban gegeven is.
(Terugkeer zonder overleg cq toestemming)
Travestie.org
God mens, wat kwaak je toch dom. Tuurlijk lukt het ons wel om uit duizend mannen een paar te selecteren voor de sex van hun kant gewenst en gezocht wel te verstaan. Dat gaat namelijk heel erg gemakkelijk als je je sexueel beschikbaar opstelt.
Een paar weken geleden klaagde je nog steen en been over vriendjes die weg renden als je ze vertelde dat je TS bent, en nu gaat alles opeens zo fantastisch en geweldig?
Geloof je het zelf?
Maareh, Melina, ik lees steeds maar over 'die gades' van je, maar hier schrijft iemand op wie soms mannen verliefd worden. Echt verliefd dus, een diepe, emotionele aantrekkingskracht enzo.
Heb jij dat al meegemaakt? Liefdesverklaringen van mannen, en dus geen sexuele uitnodigingen?
Nee? Nog niet gelukt? Aaaaaaach!
Nee dus, anders had je dat allaaaaang hier op het forum geplempt toch, succesnummer?
Mila.
Op bovenstaande bericht NIET reageren a.u.b..
Het antwoord gaat de schrijfster niet bereiken aangezien er maar weer een ban gegeven is.
(Terugkeer zonder overleg cq toestemming)
Travestie.org