Dat ken ik , te snel te veel willen.Josette schreef: Ik vertel niets over op mijn werk. Eerst buiten mijn werk om vrouw zijn. En rustig opbouwen, de verleiding is groot om te snel veel te veel te willen
Ik heb het onlangs aan mijn ouders verteld en aan de mensen dicht om mij heen. Tevens ook aan mijn toekomstige werkgever (dat was best lastig) de vraag was namelijk wil hij me nog aannemen met dit in het vooruitzicht... Nou gelukkig reageerde hij heel goed en erg meelevend. Ik krijg van hem alle ruimte en tijd. Mag ook bijv 1 dag van te voren aangeve als ik naar psycholoog moet/wil. Dus dat is wel erg nice , voel me nu ook beter op me gemak nu mijn baas het in iedergeval weet.
Ik wil net als Josette ook wel paar dagen of weekend volledig omswitchten. Lijkt me heerlijk. ik doe het nu af en toe na het douchen bijv. tot dat ik na bed ga. Pruik op, bh aan , straks shirtje , en dan zo huispakje die bij de wehkampo vandaan komt. Ik voel me dan inderdaad ook helemaal mezelf.
Net nog gesprek gehad met mijn ouders. Die kunnen het nog niet helemaal bevatten. Maar dat geeft niet